Ben allang blij dat mn peer en mn banaan me nu smaken..
Heb ze extra klein gesneden zodat ik er wat langer over doe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Mijn lieve vriend heeft toen een nieuwe voor me gebakken, maar die werd helaas niet zo mooi als die van gister en was zo droog dat hij uit elkaar viel.Maar omdat ik echt geen zin had om weer 1 te bakken moest ik wel die droge gebruiken.man doe ik nooit meer!Pff....anyway...mijn frustraties zijn er weer uit
.
nu dus 4.2 kg kwijt
Morgen ga ik op stage, en dan kan ik gewoon nog maar 1 keer in de week thuis op de weegschaal
Hebben jullie tips wat je nou het beste kan doen? Fietsen of joggen op een loopband of krachttraining? Het gaat namelijk de eerste keer sportschool voor mij worden. Heb wel best een redelijke conditie omdat ik veel hockey maar het kan zeker beter! Tips and tricks? Let me know!
!
. Donderdag naar de branbanthallen geweest. Op zich ging het nog goed alleen 's avonds een bakje patat gehad.

) daarna allemaal soorten groenten met een beetje kipfelit dat heb ik laten wokken in kerrie saus
en daarna heb ik een paar loempia's op en 2 pasteitjes toen heb ik het even laten zakken en heb ik 3 bolletjes ijs met vruchies op

!

eet ik daarbij wel mn gezonde sla ofzo

Tat_jana schreef:heb vandaag 2 crackers op, een appel en een evergreen koekje.
en pak nu even een pepermuntje voor de lekkere trek..
en ik heb al een aantal dagen zo een trek in een vet patatje mayo
denk dat ik dat morgen maar doe als traktatie hahaeet ik daarbij wel mn gezonde sla ofzo