Mijn bult is kleiner aan het worden!

Lang leve Spike

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosG schreef:ik wil stiekem deze week mijn navelpiercing laten zetten, maar heb vanaf zaterdag werk op de manege bij mij... dus het lijkt me niet zo verstandig om dan ook nog elke dag 2 weken lang te gaan paardrijden en met een nieuwe piercing...
Leanee schreef:Ik heb een navelpiercing en die heb ik anderhalve week geleden verwisseld, er zit nu een klein hangertje aan (bloemetje) maar nu begint m'n navel te jeukenvooraal waar dat bloemetje tegenaan hangt.. Op de bovenkant van de piercing zit nu ook in een keer een kleine verdikking.. Kan dat van de bovenkant komen omdat ik gisteren een stapel dienbladen erlangs gestreken heb?
Authentic schreef:RoosG schreef:ik wil stiekem deze week mijn navelpiercing laten zetten, maar heb vanaf zaterdag werk op de manege bij mij... dus het lijkt me niet zo verstandig om dan ook nog elke dag 2 weken lang te gaan paardrijden en met een nieuwe piercing...
Stiekem een piercing laten zetten is sowieso niet verstandig.
Ik heb wel met een verse navelpiercing gereden, wel met een plakkertje d'r over op de momenten dat ik op stal rondliep.
Leanee schreef:Ik heb 'm nu 7 maanden en hij zag er zo super uit dat ik dacht dat er nu wel een nieuwe inkon.. De piercing die ik er nu in heb zitten is trouwens van de V&D, iemand daar ervaringen mee?
Anthea schreef:V&D zal geen goede kwaliteit titanium hebben. Denk maar aan CS, en daar zit nikkel in.