[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:22

Oh dat lijkt me wel mooi, een echte custom made Ja

Mijn bult is kleiner aan het worden! Go jij! Go jij!
Lang leve Spike Haha!

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:05

Wat moet ik me bij zo'n custom made voorstellen? Dat je hem na de zwelling nog een keer korter laat maken?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:07

Ik heb een navelpiercing en die heb ik anderhalve week geleden verwisseld, er zit nu een klein hangertje aan (bloemetje) maar nu begint m'n navel te jeuken Nagelbijten / Gniffelen vooraal waar dat bloemetje tegenaan hangt.. Op de bovenkant van de piercing zit nu ook in een keer een kleine verdikking.. Kan dat van de bovenkant komen omdat ik gisteren een stapel dienbladen erlangs gestreken heb?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:10

ik wil stiekem deze week mijn navelpiercing laten zetten, maar heb vanaf zaterdag werk op de manege bij mij... dus het lijkt me niet zo verstandig om dan ook nog elke dag 2 weken lang te gaan paardrijden en met een nieuwe piercing...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:13

De een kan het hebben, de ander niet.. Ik had de piercing net toen ik een rijbroek aandeed die precies op de navel zat.. Daar heb ik toen wel erg last van gehad.. Dus als je het doet zou ik toch aanraden om een lage rijbroek aan te trekken Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:14

RoosG schreef:
ik wil stiekem deze week mijn navelpiercing laten zetten, maar heb vanaf zaterdag werk op de manege bij mij... dus het lijkt me niet zo verstandig om dan ook nog elke dag 2 weken lang te gaan paardrijden en met een nieuwe piercing...

Stiekem een piercing laten zetten is sowieso niet verstandig.

Ik heb wel met een verse navelpiercing gereden, wel met een plakkertje d'r over op de momenten dat ik op stal rondliep.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:14

Leanee schreef:
Ik heb een navelpiercing en die heb ik anderhalve week geleden verwisseld, er zit nu een klein hangertje aan (bloemetje) maar nu begint m'n navel te jeuken Nagelbijten / Gniffelen vooraal waar dat bloemetje tegenaan hangt.. Op de bovenkant van de piercing zit nu ook in een keer een kleine verdikking.. Kan dat van de bovenkant komen omdat ik gisteren een stapel dienbladen erlangs gestreken heb?

Zou hem er echt snel uithalen en je 'orginele'piercing er weer in doen voor dat die gaat ontsteken. Hoelang heb je m dan?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:17

Authentic schreef:
RoosG schreef:

Stiekem een piercing laten zetten is sowieso niet verstandig.

Ik heb wel met een verse navelpiercing gereden, wel met een plakkertje d'r over op de momenten dat ik op stal rondliep.

haha nee ik bedoel niet stiekem als ik verzwijgen maar stiekem van eigenlijk wil ik het wel nu Tong uitsteken

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:22

Ik heb 'm nu 7 maanden en hij zag er zo super uit dat ik dacht dat er nu wel een nieuwe inkon.. De piercing die ik er nu in heb zitten is trouwens van de V&D, iemand daar ervaringen mee?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:24

Da's een heel ander soort stiekem *LOL*

Leanee, ben je overgevoelig voor nikkel?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:26

Ja, daar ben ik overgevoelig voor.. Zit dat dan in de piercings van V&D? In titanium toch niet (van de V&D zijn volgens mij chirurgisch staal)

Edit: Ik ga nu weer de originele erin doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:26

V&D zal geen goede kwaliteit titanium hebben. Denk maar aan CS, en daar zit nikkel in.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:28

Als die van de V&D cs is, dan zit daar nikkel in ja.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:29

In chirurgisch staal zit een kleine hoeveelheid nikkel, ik kan dat net hebben (nepzilver weer niet), maar 't is niet ongebruikelijk dat mensen met een nikkelallergie al reageren op chirurgisch staal. In titanium zit weer geen nikkel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:32

Oke dan. die van de V&D zijn (die ikn heb) chirurgisch staal.. Ik heb 'm eruit gehaald en er de originele van titanium weer ingedaan.. Die van de V&D gaan de prullenbak in Clown

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:41

Ik kom ook even dit topic binnenvallen Ja

Ik heb sinds afgelopen Dinsdag een tongpiercing, maar de mondspoeling die ik bij hun gekocht heb, is al op!
MAAR... waar moet ik nu mee gaan spoelen?
Heb nu maar een flesje gevuld met water en anderhalf dopje listerine, maar dat mocht eigenlijk niet.

Wat raden jullie mij aan? Oh, ik rij trouwens niet naar de piercer toe... beetje ver voor alleen mondspoeling Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:56

Zeezout.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:58

Leanee schreef:
Ik heb 'm nu 7 maanden en hij zag er zo super uit dat ik dacht dat er nu wel een nieuwe inkon.. De piercing die ik er nu in heb zitten is trouwens van de V&D, iemand daar ervaringen mee?

heeft niets met de v&d te maken maar met het matriaal, ik haal daar al mijn titanium goudkleurige piercings Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:00

Anthea schreef:
V&D zal geen goede kwaliteit titanium hebben. Denk maar aan CS, en daar zit nikkel in.

heb jij ervaring daarmee? ben daar wel benieuwd naar, aangezien al mijn piercings daar vandaan komen en titanium zijn, ik heb zeker geen klachten over de piercings, de piercers is een andere zaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:03

Nee, maar goedkopere zaken hebben 9 van de 10 keer goedkopere zooi.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:04

Ligt denk ik ook inderdaad aan het materiaal waar de piercing van is gemaakt Ja de samenstelling en ook waar je zelf gevoelig voor bent.

Ziek het aanstippen met 70% alcohol wordt steeds minder grappig Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:19

hmm klinkt bekend Berdien Huilen van het lachen

Het voelt lekker koud/fris...en daarna volgt een stevige 'bite'

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:22

Ja! Eerst is het "mwoah" en dan "holy f!" Maar goed, na vanavond gelukkig niet meer, dan gewoon weer met zout. Maar de bult wordt echt al stevig minder Ja

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:56

Kijk, daar doe je het allemaal voor Lachen Nou hopen dat die bult helemaal gaat verdwijnen.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:56

Nou morgen ga ik nieuwe piercing bestellen Haha! nu zonder hangertje Clown