Enne, er zijn altijd nog andere opties hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noekje schreef:eempiej schreef:
Volgens mijn homeopaat die ik sinds 3 weken heb, zeker wel. Vooral de stediril 30 staat erom berucht
Ik ben daarom ook sinds 1,5 week gestopt met de pil. Gewoon op proef om te kijken wat er met mijn lichaam gebeurt.
Vriendje is op de hoogte dus die moet even een maandje zonder seks doen
Moet zeggen vandaag viel ik bijna flauw en daarna krijg ik altijd een migraine aanval omdat mijn hersenen dan even niet genoeg zuurstof krijgen en er dus een schommeling in mijn lichaam optreed. Maar de echte migraine bleef uit!Voelde vaag wel wat raar in me hoofd. Maar niet dat ik naar bed moest oid. Tot nu toe alles gunstig dus.
Oke, dat klinkt al beter!
Heb zelf de microgynon 50. Dat is een wat zwaardere pil. Kreeg ik in de tijd om hele hevige menstruatie. Wil het opzich wel proberen een tijdje zonder pil, maar weet niet of ik een maandje zonder kanEn heb altijd doodsangsten met condoom dat ie scheurt ofzo
@lammie; en ben je inmiddels bij je werk weg en heb je minder stress en minder migraines?
joyce2 schreef:Maar goed, het antwoord:
Van mn huisarts mag ik maximaal 2x per week imigran nemen, mits ik dat niet maanden achter elkaar doe. Als ik het vaker moet nemen, of langere tijd een paar keer per week migraine blijf houden wil hij me toch op preventieve medicijnen zetten.
Laurabram schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Ik gebruik bij een gemiddelde aanval vaak al 3 tabletten ('s morgens en dan 's avonds als de pijn weer terugkomt en dan vaak de andere morgen nog wel één)
En heeft er iemand hier ervaring met preventieve medicijnen. Mijn neuroloog had het er ook over en de huisarts heeft het ook al eens aangekaart. Maar ik vraag me af waar je beter mee af bent, of altijd medicijnen slikken, of gewoon Imigran als het nodig is.