Lies-sparkle, leuk dat je je schema deelt! Ziet er wel pittig uit, ben benieuwd hoe je gaat lopen!
SV, mooie foto's! Wat jammer hé dat er zo veel dichtgemaakt word, hier ook helaas voor altijd.
Ja ik zou ook liever de drukke hoofdpaden dicht zien, scheelt toch veel meer drukte zou je denken. Juist door meer paden verspreid de drukte zich een beetje.
Judenjul, wat leuk een truffel hond, daar heeft mijn vriendin vroeger nog eens naar gezocht, maar die waren destijds erg duur, en vrij zeldzaam.
Loop je ook hard met je hond?
Fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje.
Leoni, baalen van je knieen, gelukkig ga je er wel verstandig mee om, hoop voor je dat het niet erger word, en dat je lekker door kan lopen op je hv marathon!
Leuk Suliko, dat je van die sportieve plannen hebt! Ja het zal niet altijd even makkelijk zijn om tijd te vinden, als je nog zo veel andere dingen te doen hebt.
Maar het komt vast wel goed met de afstanden die je wilt lopen, je basisconditie is niks mis mee!
Vandaag hier een klein rondje interval training gedaan, ging lekker.
Ik heb ook de uitslag van de inspannings test gekregen, en die wijkt echt behoorlijk af van de garmin zones!
Heb nu handmatig de zones veranderd, ben benieuwd hoe het nu gaat.
Die anderhalf uur in zone 5, was dus waarschijnlijk in zone 4!
Hier het verschil: