Femjo schreef:Nou lees ik hier al een tijdje mee en bewonder al jullie tatoeages. Ik had een afspraak staan in augustus, maar is helaas mijn gezondheidstoestand veranderd waardoor ik mijzelf afvraag of mijn afspraak door kan gaan. Ik heb hierover gemaild naar mijn tatoeerder, tot op heden geen antwoord.
Mag ik getatoeëerd worden als ik wekelijks heparine (voorkomen van bloedstolsels) in mijn aders gespoten wordt en gaat dit eventueel invloed hebben op de genezing? Het probleem is dat ik hiervoor op een oproep wacht van het ziekenhuis. Over ongeveer 2 a 3 maanden ontkom ik niet aan de heparine en ga ik ook nooit vanaf komen. Vrees dat de tatoeage een gevalletje nu of nooit wordt. Ik wil niet als een irritant persoon overkomen om haar te blijven mailen en appen, maar zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Ik wil deze tatoeage zo graag...
Ik denk dat het heel erg wisselt aan welke arts je het vraagt... En als jouw tatoeëerder verstandig is verwijst hij/zij ook naar de arts en doet er niet zelf uitspraken over.
Je hebt meer kans op bloeden als je heparine gebruikt, dat sowieso.. Of het ook effect heeft op de genezing durf ik niet te zeggen. Toch maar even aan de arts vragen die het je heeft voorgeschreven!