Heerlijk dagje Imandra!
Ishannah, ik zou eens bij een bakker kijken. Ik haal sws mijn brood altijd bij een bakker, over het algemeen veel lekkerder dan uit de supermarkt!
Ik vind het ook zo raar dat mensen als je zegt dat je wil afvallen altijd meteen een mening hebben. Daar hebben ze gewoon echt het recht niet toe

Laura, wat fijn! Vervelend dat je zoveel klachten hebt! Gaat het al weer wat beter met je?
Heerlijk Marlinde! Ik kan dus echt totaal niet skeeleren

Welkom SecretLIN! Ik ben het met de rest eens dat ik echt op zoek zou gaan naar professionele begeleiding. Dit is namelijk echt niet gezond.
Proven02, Voor mij maakt het niet uit hoor als je je hoger in kcal schema's ook post. Vind dat namelijk wel interessant om te zien

Gisteren netjes lijstje. 's avonds had ik nog zin in iets lekkers en vanwege de beweging paste het nog prima in mijn schema. Verder weer eens gepland om ongesteld te worden. Ben benieuwd wat dat gaat doen met mijn eten

O: twee boterhammen met nutella. (305)
L: twee boterhammen met philadelphia en fruitstroop en een stuk galiameloen. (269)
T: een banaan. (124)
T: een bonbon. (69)
A: restjes (van alles een klein beetje): couscoussalade, zalm van de bbq, garnaal van de bbq, spare ribs van de bbq, zoete chilisaus, salade van ijsbergsla, champignons, verse tomaat, paprika, pijnboompit en dressing, een half gekookt ei. (960)
T: twee stukjes melkchocolade en een roze koek. (360)
B: 12.000 stappen, 90 minuten paard verzorgen, 40 minuten paardrijden, 50 minuten fietsen en 65 minuten ruiterfitness.
Totaal kcal: 2088.