0091 schreef:Mijn hardloopdoelen voor 2021:
Een halve marathon lopen (georganiseerd)
Elke week 50km lopen
Sneller worden
Mijn ideale gewicht bereiken (en vasthouden)
Genieten
Doel van de marathon heb ik vooruitgeschoven naar eind 2021. Ik wil liever eerst iets sneller worden op deze afstanden en wat comfortabeler worden voordat ik de afstanden weer vergroot.
Een halve marathon wedstrijd heb ik me nog niet voor ingeschreven. Ik wacht even af tot er officieel groen licht word gegeven door de overheid.
Ik heb 1x de 50 niet gehaald (48 die week) dat was de week nadat ik van een paard was gevallen en veel pijn had. Maar de meeste weken zit ik tussen de 55-65 dus die 2km neem ik voor lief.
Sneller worden gaat redelijk. Loop iedere week een interval met een vriendin en ga binnenkort starten bij een loopgroepje. Eens kijken of die nog wat goede tips hebben.
Mijn ideale gewicht heb ik nu sinds begin februari. Moet wel zeggen dat ik nog steeds enorm veel let op wat ik eet en wat ik doe, dus het gaat nog niet automatisch. Ben nu wel echt trots op hoe ik eruit zie. Ik ben altijd wat stevig geweest en ik durf mezelf nu slank te noemen

Genieten van hardlopen gaat super, meestal dan

En ik heb aan de Last Men Standing meegedaan en toen 57km gelopen. Echter is dit denk ik toch anders dan een hele marathon achter elkaar. Voel me momenteel wel goed genoeg om te denken dat ik het aankan, dus ga binnenkort even een datum prikken om toch die 42 in 1x te lopen zonder pauzes
@ Puera Fijn nieuwe schoenen! Toch goed dat je kunt passen en niet "blind" voor de nieuwe versie hebt moeten gaan.