Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nameless schreef:Hoihoi allemaal!
Ik lees al een tijdje mee, maar na lang twijfelen ga ik mij toch maar eens melden!
Ik kom van de 82 kilo en weeg inmiddels 71 kilo bij een lengte van 1.75. Nu zit ik denk ik op een plateau, want er gaat geen grammetje meer af... Zeer demotiverend. Ik wil graag naar de 65 kilo.
Mijn lijstje zit er meestal zo uit:
O: 300 gram magere kwark met walnoten/cashewnoten/banaan
T: Sinaasappel
L: 3 rijstwafels met kipfilet en komkommer en 15 stuks cherrytomaatjes
T: Appel
A: wat de pot schaft.
Ik eet 3 keer in de week sla met zalm, tonijn of kip. Meestal zit daar nog ei en advocado doorheen. De andere dagen eet ik mee wat er voorgeschoteld wordt, macaroni/spaghetti/lasanga probeer ik wel te vermijden!
Qua sport doe rijdt ik 5 keer in de week 2 paarden, loop ik 3 keer in de week hard en de andere dagen wandel ik 30 min/60 min.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit plateau kan doorbreken? Ik zit nu rond de 1400/1500 kcal per dag, minderen lijkt mij geen strak plan.
Voor de rest vind ik het erg motiverend om jullie verhalen allemaal te lezen!!
Maanlicht schreef:Ik leef tegenwoordig echt op cheatdays en fastingdays. Beetje onregelmatig patroon, vriend heeft de halve week niet thuis gegeten en dat hoorde ik pas last minute, dus vaak simpel gedaan.
Laura82 schreef:Heerlijk xnavatu!
Oehh jamjam maanlicht, geniet ervan!
Vanmiddag op bezoek bij mn broer en schoonzus, geen idee wat ik daar voorgeschoteld krijg, maar probeer t netjes te houden.
O: 100 gr magere kwark kokos met 20 gr gemengde noten
L: 3 spiegeleitjes, tomaat en komkommer
T: wit wijntje en ??
A: rijst met kipkerrie