[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:19

Mwah, bij je SI is een behoorlijk gevoeig gebied, veel bindweefsel altijd, dus dat kan nog wel eens heel vervelend worden hoor :=.

Die tattoo van dat meisje, wtf :wow:.... Ik dacht eigenlijk PPD allergie ofzo, maar dus blijkbaar bewust? wtf...

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:35

Courses deed het erg veel pijn?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:00

Zooo mijn oog van Horus op mijn voet ziet er nu echt.niet.uit.
Zal blij zijn als ie helemaal genezen is. En jéuken!!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:13

jessdaniels schreef:
Weet niet hoe goed je spaans is maar hier wordt het proces van dat meisje beschreven :D http://www.biobiochile.cl/noticias/soci ... juvi.shtml

Jeetje, dat doe je toch niet bewust? :oo Ik vind het ook absoluut geen mooi litteken, het ligt er als een dik plakkaat bovenop.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:13

Het was niet heel prettig maar ik had me voorbereid op het allerergste en heb de zit van 3.5 uur wel in een keer afgemaakt :) Enigste wat bij mij alleen vervelend was, je tattooert dichtbij je organen. Normaliter is je lijf al best wel op na een paar uur tattoeren maar omdat je nu zo dicht bij alles zit is je lichaam nog even wat extra aan het 'resisten' dus ik ging bijna out daarna, ondanks de chocola/suiker boost :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:27

Ik heb mn ontwerp binnen!! Best heel blij mee. Nog een paar kleine aanpassingen en dan is het maandag zover!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:32

Ik heb onverwachts morgen een afspraak gepland staan om nog even naar mijn tattoo te kijken en deze eventueel bij te werken. Dan gaan we ook de afspraken inplannen voor de sleeve. :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:33

Hi Courses
Dat is de pijn waar ik inderdaad bang voor ben. Met mijn rug was dat vreselijk. Niet zo zeer het tatoeëren zelf maar de pijn die ik in organen voelde op heel andere plek vond ik moeilijk op te vangen

Spannend Jibbel en anamootje

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:06

Iemand een goede tatoeerder voor realistisch ?
Liefst omgeving rotterdam. Maar voor een goede tattoo ben ik uiteraard bereid te reizen.

Zou om een olifant icm een bloem gaan. Iemand die dit kan ontwerpen en zetten.

Mandy heb ik al gemaild :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:14

Mandy Deniseeeeeeeeeeee :D

Willl65 schreef:
Hi Courses
Dat is de pijn waar ik inderdaad bang voor ben. Met mijn rug was dat vreselijk. Niet zo zeer het tatoeëren zelf maar de pijn die ik in organen voelde op heel andere plek vond ik moeilijk op te vangen

Ja het is niet de meest fijne plek, maar ik vond het wel 'do-able' zeg maar. Als ik nu moest kiezen om het nog een keer te doen zou ik het wel doen zeg maar, maar ben gewoon heeel erg blij met die tattoo dus dat zegt wellicht ook wel wat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:44

quera schreef:
Iemand een goede tatoeerder voor realistisch ?
Liefst omgeving rotterdam. Maar voor een goede tattoo ben ik uiteraard bereid te reizen.

Zou om een olifant icm een bloem gaan. Iemand die dit kan ontwerpen en zetten.

Mandy heb ik al gemaild :)

Mircea van Fearless in Den Haag!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:05

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:10

Oh jee, als ik dat dan lees heb ik er wel een beetje minder medelijden mee :o Zo'n dingen laat je doen door professionals ipv er zelf mee te klooien met crèmes. Daar is je huid te belangrijk voor, en al helemaal op zo'n zichtbare plaats.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:52

Ah ja het is weer eens iets anders dan standaard scarrification. Alleen vind ik dit dan weer niet zo mooi het is zo'n massieve plakkaat zonder lijnen etc.

Is iemand al eens bij Levi Jake geweest? Ik volg hem op Facebook en vind zijn werk heel erg gaaf. Soms alleen zo fijn dat ik heel benieuwd ben hoe het er uit ziet over een aantal jaar.

2822

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 23:17

Mijn tattoo paar maanden geleden bij inkt & art company laten zetten, ook een super goede zaak en fijne mensen!

Afbeelding

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:11

Herrinner jullie je nog die oproep van Ink Masters van de Lage Landen? Ik had mij er ook voor opgegeven en ik ben opgebeld en uitgekozen op de casting! Ik ben al in de eerste aflevering te zien. Vanavond dus. Wat voor tattoo ik heb laten zetten en wie mijn artiest is, is nog even geheim. Morgen zal ik een duidelijke foto posten van mijn tattoo. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:17

_Micha_ schreef:
Ah ja het is weer eens iets anders dan standaard scarrification. Alleen vind ik dit dan weer niet zo mooi het is zo'n massieve plakkaat zonder lijnen etc.

Is iemand al eens bij Levi Jake geweest? Ik volg hem op Facebook en vind zijn werk heel erg gaaf. Soms alleen zo fijn dat ik heel benieuwd ben hoe het er uit ziet over een aantal jaar.

Ik heb er drie bij hem laten zetten, allemaal super strak. Heel blij mee. Kwa fijne lijntjes vertrouw ik op zijn professionaliteit dat hij weet wat hij wel/niet kan zetten.

Spannend Adomootje! Ik zou dat echt niet durven, wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:09

Hallo,
Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb sinds kort een bloemensleeve.. nou ja, half Afbeelding
Afbeelding

Ik moet binnenkort nog een keer terug om bij te werken.
Na de zomer wil ik graag de tattoo op mijn onderrug laten coveren.

Wat een mooie tattoos komen er voorbij hier!

Vanavond zit ik voor de buis: 22 uur - Inktmasters!

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:19

Kun je de afleveringen ook online terug kijken?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:53

Djoopie schreef:
Kun je de afleveringen ook online terug kijken?

Meestal komt er nog een herhaling op.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:55

Adamootje schreef:
Herrinner jullie je nog die oproep van Ink Masters van de Lage Landen? Ik had mij er ook voor opgegeven en ik ben opgebeld en uitgekozen op de casting! Ik ben al in de eerste aflevering te zien. Vanavond dus. Wat voor tattoo ik heb laten zetten en wie mijn artiest is, is nog even geheim. Morgen zal ik een duidelijke foto posten van mijn tattoo. :D

Leuk!
Zouden er dan nu meer mensen toegeven dat ze wel zijn uitgenodigd? :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-17 10:00

Op welke zender wordt het uitgezonden en hoelaat?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:08

Op Spike om 22:00. :)

Voor zover ik weet was er geen andere bokker te zien in deze aflevering. Misschien in de volgende afleveringen wel? Dan mogen die bokkers tot die tijd nog niets zeggen. :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:10

Ah ok! Ik was al zo verbaasd dat niemand was uitgenodigd, kon het me bijna niet voorstellen. Nou dan ben ik benieuwd wie er allemaal nog meer langskomen :D Maar ik gok meer dan 0 personen haha.
Ik ga kijken!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:18

Nouja, zo gek was dan anders ook niet geweest hoor. :D Bijna 20.000 mensen hadden zich al canvas aangemeld. Ben benieuwd of er nog meer bokkers gekozen zijn. :D