Ik begon deze week ineens verschil te zien! wil vanavond wel even de computer uitpluizen of ik een fatsoenlijke voor foto kan vinden. wil echt de vetjes aan de zijkant nog weg hebben en op mijn rug nog een beetje. maar dat die je op een foto niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:IsaCalixa schreef:Probeer 1600 aan te houden, maar kom toch steeds uit op rond de 2000.
Hoe weet je deze getallen als je je eten niet weegt?
Citaat:Dit is een manier van eten die vrijwel tegenover gesteld is aan het veelgehoorde advies van 5-6 kleine maaltijden verspreid over de dag. Intermittent fasting betekent dat je per dag 16 uur vast (dus niets eet) en in 8 uur al je gewone maaltijden eet. Vaak wordt de tijd van 10:30-18:30 genoemd als tijd waarbinnen je wel eet. Het is bij IF niet de bedoeling dat je minder eet dan normaal, alleen dat je dat binnen een kortere tijd doet.
xMyrth schreef:Wat ik juist hoorde altijd is dat ontbijten 's ochtends heel belangrijk is om zo je lichaam op gang te helpen. Al is het maar een hap
Wat is dan het voordeel van zo lang mogelijk uitstellen?
Maanlicht schreef:xMyrth schreef:Wat ik juist hoorde altijd is dat ontbijten 's ochtends heel belangrijk is om zo je lichaam op gang te helpen. Al is het maar een hap
Wat is dan het voordeel van zo lang mogelijk uitstellen?
Lees dit anders even:
http://www.intermittentfasting.nl/