Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janinevv schreef:Gaaf lady!
Leuke zwaantjes!
Shenaville ook mooi
Cinnepin schreef:Jaaaa ik ga door leren..wil beginnen met opleiding gelnagels. Ik heb gekozen voor diegene waar ik mijn gellak certificaat heb gehaald. Nu even afspreken wanneer we kunnen starten. Dit is prive les. Dit was voor mij een pre in mijn keuze!
Cinnepin schreef:Jaaaa ik ga door leren..wil beginnen met opleiding gelnagels. Ik heb gekozen voor diegene waar ik mijn gellak certificaat heb gehaald. Nu even afspreken wanneer we kunnen starten. Dit is prive les. Dit was voor mij een pre in mijn keuze!
Janinevv schreef:Nee heb het super druk met me nieuwe studie, dus voorlopig geen gellak voor mij en zal ik normaale lakjes oo gaan doen of geen..
Nagels zijn weer kort.
Mars schreef:Cinnepin schreef:Jaaaa ik ga door leren..wil beginnen met opleiding gelnagels. Ik heb gekozen voor diegene waar ik mijn gellak certificaat heb gehaald. Nu even afspreken wanneer we kunnen starten. Dit is prive les. Dit was voor mij een pre in mijn keuze!
Super leuk!
Ik heb vanavond een informatiegesprek bij Crystal Nails, vooral ter oriëntatie en ook erg veel zin in