[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:43

Hopelijk kan de HA je meer vertellen Mars, want dit is natuurlijk verschrikkelijk -O-

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:23

RoosG schreef:
Ik zit ook steeds meer na te denken hoe ik mijn arm verder wil uitbreiden. Mijn vriend is nu bezig met zijn sleeve af te maken en het kriebelt steeds meer bij mij. Maar... Ik merk dat ik heel erg ben afgeknapt op Shennaki. Niet alleen vind ik dat ze zich nog heel erg kan ontwikkelen in haar werk, de sleeves die ze maakt vind ik qua verhoudingen enzo meer plakplaatjes, houden niet echt rekening met de vorm van de arm/been. En een week of twee geleden vroeg ze op Facebook naar iemand (openbaar met naam en toenaam) omdat de afspraak niet door kon gaan. Ik vind dat een beetje onprofessioneel, de artiest van mijn vriend weet zijn adres en telefoonnummer. Daarnaast zou ik het zelf niet tof vinden als ze op FB zou zetten 'Kent iemand ene Roos ofzo?'. Al helemaal niet als het om een bijwerk afspraak ging. Ik merk dat ik er een soort afkeur tegen heb.

Dus mijn vraag is: Kennen jullie een artiest in de EU die in de stijl van Shennaki mijn arm zou kunnen afmaken? Even tussen mijn berichten kijken wat ik er nu heb staan. Ben er nog steeds super blij mee hoor! Maar wil in de toekomst( lees: over een jaar) het laten uitbreiden zodat het wel meer 1 geheel is.

Dat ging om een afspraak met mij :D . Ik heb echt 1000 keer met haar gemaild en via facebook berichten uitgewisseld en nu had ze me niet op facebook }:0 . Niet erg professioneel en slim en ook weinig betrokken. Het is dat ik mijn mandela echt op punten moet laten bijwerken...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:25

Ja dat is t zeker Selena, met name de bloedinkjes bevallen me totaal niet, vrees toch voor een ontsteking... Gelukkig heb ik mezelf nu aangeleerd met mijn arm gestrekt te slapen, dan heeft t s nachts ook wat meer rust. Vanmorgen werd ik wakker en de laag korsten etc was zo dik dat k mn arm niet eens kon buigen.
Nog nooit meegemaakt dit, baal er flink van... De vlinder die ook woensdag gezet is geeft totaal geen last...

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:28

Jeetje Mars, dat is echt enorm balen! Sterkte ermee!!

Weinig betrokken inderdaad Marijn! Jammer vind ik dat...

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:28

RoosG schreef:
Ik zit ook steeds meer na te denken hoe ik mijn arm verder wil uitbreiden. Mijn vriend is nu bezig met zijn sleeve af te maken en het kriebelt steeds meer bij mij. Maar... Ik merk dat ik heel erg ben afgeknapt op Shennaki. Niet alleen vind ik dat ze zich nog heel erg kan ontwikkelen in haar werk, de sleeves die ze maakt vind ik qua verhoudingen enzo meer plakplaatjes, houden niet echt rekening met de vorm van de arm/been. En een week of twee geleden vroeg ze op Facebook naar iemand (openbaar met naam en toenaam) omdat de afspraak niet door kon gaan. Ik vind dat een beetje onprofessioneel, de artiest van mijn vriend weet zijn adres en telefoonnummer. Daarnaast zou ik het zelf niet tof vinden als ze op FB zou zetten 'Kent iemand ene Roos ofzo?'. Al helemaal niet als het om een bijwerk afspraak ging. Ik merk dat ik er een soort afkeur tegen heb.

Dus mijn vraag is: Kennen jullie een artiest in de EU die in de stijl van Shennaki mijn arm zou kunnen afmaken? Even tussen mijn berichten kijken wat ik er nu heb staan. Ben er nog steeds super blij mee hoor! Maar wil in de toekomst( lees: over een jaar) het laten uitbreiden zodat het wel meer 1 geheel is.

Jij verwoord echt precies wat ik al een tijdje denk... :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:33

Amai Mars, wat rot! Hopelijk kan er snel iets aan worden gedaan en is de schade aan je tattoo zeer beperkt gebleven!!

Mrijn, toevallig dat je ook een Bokker bent dan haha. Ik zag het bericht ook, wat onprofessioneel zeg.. Met dat 'of zoiets' achter de naam (die niet echt op de jouwe leek). Ze had ook kunnen zeggen van goh, helaas zijn we gegevens kwijt geraakt, maar graag zou ik in contact willen komen met een van mijn klanten, haar naam klinkt als 'blablabla', maar dat weet ik niet meer zeker.
Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:40

Jennifuur schreef:
Amai Mars, wat rot! Hopelijk kan er snel iets aan worden gedaan en is de schade aan je tattoo zeer beperkt gebleven!!

Mrijn, toevallig dat je ook een Bokker bent dan haha. Ik zag het bericht ook, wat onprofessioneel zeg.. Met dat 'of zoiets' achter de naam (die niet echt op de jouwe leek). Ze had ook kunnen zeggen van goh, helaas zijn we gegevens kwijt geraakt, maar graag zou ik in contact willen komen met een van mijn klanten, haar naam klinkt als 'blablabla', maar dat weet ik niet meer zeker.
Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.

Dit was ook mijn gedachte inderdaad :')

Iedereen begrijpt dat je zoiets niet kan maken en dan ook nog op zo'n manier dat verwoorden :')

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:43

Ik kreeg toen ik ze een berichtje stuurde hij/zij zo'n antwoord terug (interpunctie en hoofdletters argh):

"een watercolour tattoo is gewoon 1 ontwerp, je kan niet zomaar over een vorm watercolour doen dat je dan een watercolourtattoo hebt, zo werkt het gewoon niet"

Terwijl ik alleen vroeg om zelf het lijnwerk te mogen ontwerpen. :+
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 10-08-15 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:44

Huh :+ Okee, dat is wel heel apart.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:48

Mars schreef:
Vanmorgen wakker geworden met bloedende plekken op mn tattoo, weer dikke korsten en de pijn/roodheid wordt ook niks minder. Morgenochtend afspraak bij de HA.

Bah, wat een narigheid... dat is niet wat je wil :(:)

Hopelijk dat Ha iets weet/heeft om het e.e.a te verzachten en beter te laten genezen!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:57

Het zit je niet echt mee Mars steeds met genezen :(

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:58

Wat balen Mars :( Sterkte met de genezing!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:39

Oeh mars, eng zeg! Beterschap ermee en hoop dat t snel wegtrekt.. :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:21

Thanks allemaal, ik hou jullie op de hoogte.
Bah, ik maak me er best zorgen om, zelfs tot t punt dat t me al niet meer uit maakt hoe het er straks uit ziet, als ik maar van die pijn af ben. Als mn arm ontspannen naast me ligt voelt t alsnog alsof er een stuk glas in zit. Het klopt en straalt warmte uit. Vraag me ook af of ik t eerst schoon zal maken als ik morgen naar de HA ga of dat ik haar beter het full on korstenfestijn kan laten zien...

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:49

@Mars, ik zou het vooral zo laten als het nu is. Dan ziet hij/zij de werkelijkheid.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:00

God Mars, dat is ook niet wat je wil als je net zo blij bent met die mooie tattoo :\ Ik zou het ook laten zoals het nu is, dat de HA ziet hoe het echt is. Helpt het om het even te koelen met een icepack, of is dat te pijnlijk?

Inderdaad niet zo professioneel van Shennaki om het zo aan te pakken, maar ik zag dat ze 19 is. Ik vermoed dat ze op het gebied van business en omgaan met klanten gewoon nog wat te leren heeft :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:24

Ik zou er niets aan doen voor je naar de huisarts gaat! Helpt het iets als je er een koud washandje op legt?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:40

Koelen gaat helaas niet omdat ik aan t werk ben... Idd een ellendig gevoel hoor, juk. Ben heel blij als t morgen is :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:45

Kan je geen koud blikje frisdrank er tegen houden? Heb ik ook wel eens gedaan toen ik pijnlijke uitslag had op mijn armen en dat hielp erg goed.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:57

Mars, een glas met koud water vullen en deze tegen je huid aanhouden helpt ook. Alleen even opletten dat je het glas goed recht houdt :=
Hopelijk gaat het verder snel over, dit is ook 3 x niks :(:)

Dat is niet echt professioneel van Shennaki! Verwoord dat dan idd even wat anders.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:01

Ik zou het zeker met prut en al aan de dokter laten zien. Hoop dat hij goede tips voor je heeft. Heb je geen kokosolie om te smeren? Dat werkt ook ontstekingsremmend.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:37

Hey allemaal, nou ik hoop niet dat jullie me een enorme muts vinden := Maar ik heb het afgelopen uur symptomen gekregen die me totaal niet aanstaan. Duizelig, misselijk, koude rilingen, geen koorts maar wel een gevoel alsof ik ineens zware griep heb.
Dus de HAP gebeld om even advies te vragen, de assistente vond het verstandig om het te komen laten zien vanavond nog en geen nacht te wachten... Dus om half 8 kan ik terecht bij ze.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:37

Jeetje mars dat klinkt niet goed. Gelukkig kan je vanavond al terecht.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:38

Gedverdemme Mars! Nee niks geen muts, juist heel verstandig!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:39

Bah Mars, wat vervelend!