Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:18

Het holo effect is niet zo mooi als bij CG 2NITE maar voor zo'n goedkoop lakje vind ik het wel verrassend goed. De kleur vind ik heel erg gaaf. Ik had verwacht dat ik van die lijk bleke handen zou krijgen maar dat valt echt mee.

Die groene van Etos heb ik ook mee in m'n handen gestaan.Ik twijfelde erg en als ik hem bij jou zie ben ik blij dat ik hem heb laten staan.

Ik heb overigens het geld van de palletten terug en morgen gaan ze op de post terug. Ik ga bij Sephora een nieuwe bestellen. Die komt nu, met gratis verzenden, op €39.05 met de huidige wisselkoers.

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:20

Oh, jemig, die vind ik echt... afschuwelijk Tazzey :=
Nude holo, 2 dingen waar ik absoluut niet van hou!

Vind de kleur mooi Yv, maar de structuur ziet er apart uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:22

Welke sephora? Sephora.com verzend niet naar NL en .fr is duurder :). Beautybay is nog het goedkoopst, of HQHair, maar daar is ie out of stock momenteel.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:35

Ik laat het ook niet rechtstreeks naar NL sturen ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:37

Ah op die fiets. Maar dan kom je toch nog met verzendkosten vanuit USA naar hier? Of vallen die mee?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:37

Ik laat hem naar UK versturen en daar stuurt een vriendinnetje hem door of ze brengt hem langs als ze hier naartoe komt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:45

Handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:49

Handig, maar wat een gedoe...
Ik zou echt niet zoveel geduld hebben, dan zou ik hem gewoon bij de franse Sephora bestellen, zodat ik hem gewoon met een paar dagen in huis heb. Dan maar paar euro meer :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:51

Ik heb er geen haast mee, mijn oude pallet is nog niet helemaal op. Ik zorg altijd tijdige aanvulling om een beauty crisis te voorkomen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:52

Oh, je gaat weer de 2 bestellen?
Ik dacht de 3, dus een andere en dan zou ik geen geduld hebben.
Als hij precies hetzelfde is, is het een ander verhaal.

Wel respect dat je hem leeg krijgt... ik heb die van mij al sinds hij uit kwam en ik gebruik hem bijna elke dag, maar hij is echt nog lang niet leeg!
Ja, een kleurtje zit een flink gat in, maar de rest ziet er nog bijna niet aangeraakt uit :')

Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, zo'n leeg palette :')
Zou je eens een foto willen maken?
Of heb je hem niet bij je?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:54

Die van mij zou ik zo door kunnen verkopen _O-
Als jij al met dagelijks gebruik zo weinig ervan ziet in het palette. Dan kun je wel nagaan hoe die van mij eruit zien :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:56

DnT schreef:
Wat apart dat je er alleen last van hebt als je lak draagt...
Gebruik je wel lak die 3 free is (of nog beter, 5 free).

Zo nee, dan kan dat ook de reden zijn.
De chemicalien die in niet 3 of 5 vrije lak zitten, zijn ontzettend slecht voor je nagels en drogen ze heel erg uit.

3-free bevat geen Dibutyl Phthalate (DBP), Formaldehyde en Toluene.
Zie ook dit artikelt (in het Engels):

http://www.alllacqueredup.com/2007/05/b ... at-is.html

5-free bevat geen Dibutyl Phthalate (DBP), Toluene, Formaldehyde, Formaldehyde Resin, en Camphor.

Verder is een goede basecoat om je nagel te beschermen en een crème of olie om je nagelriemen te verzorgen ook altijd een goed idee.

Ik heb eigenlijk gewoon lakjes van o.a. catrice, essie, OPI, Essence en nog wat. Niet bijzonder en geen idee hoe ik kan achterhalen wat ze wel/niet bevatten. Formaldehyde vermijd ik inderdaad, ik weet dat dat slecht is voor broze nagels zoals de mijne. Ik heb nu al een aantal weken niks op en ze zijn redelijk hersteld, hier en daar nog wel wat plekjes, maar die moet ik nog eruit vijlen. Soms zit het namelijk tot halverwege mijn nagel dus dan duurt het even voordat ze weer bijgegroeid zijn. Paar weken terug had ik een lakje op gedaan, dun laagje niet te dik, maar na twee dagen al weer helemaal kapot. Dus lak eraf gehaald en weer laten herstellen. Ik smeer veel met crémes, alhoewel mijn handen nog steeds wel droog zijn. Nagelriemolie heb ik op mijn nachtkastje staan, maar vergeet het heel erg vaak...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:57

Ik heb hem niet bij me.
Ik heb hem ook wel uitgeleend en dan gaat hij vrij hard. Ik heb, dat ik net mijn rug brak, veel zitten spelen met looks en dan schiet het ook wel op. Niet alle kleurtjes zijn op hoor. Het zijn voornamelijk de kleurtjes die je dagelijks gebruikt.
Pistol, snakebite en blackout zijn nog bijna vol. Ik gebruik veel chopper, suspect, YDK, en half baked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:02

_O-
Ik heb een idee :')

Dit is die van mij trouwens:

Afbeelding

Linksonder Naked1 die ik dus al zo lang heb, boven is het W7 palette en rechtsonder is Naked3.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:07

Rena, je hebt van Herome een soort van SOS-olie, dat is echt geweldig spul om je nagels te herstellen en een boost te geven. Misschien is dat fijn om even te gebruiken?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:08

Ik mag vanmiddag weer naar huis voor het weekend, maandag ochtend mag ik me weer melden bij de stichting.
Een aantal dames wilde graag gel of acryl nagels dus ik neem volgende week m'n spullen mee. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:11

Wel lekker dat je het weekend naar huis mag!
Kun je gelijk een foto maken O:)

:')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:16

Ik ga dat even opzoeken! Alleen ken ik mezelf...vergeet heel vaak om er mee bezig te gaan...is dat dan een olie of echt een soort lak?

Opgezocht, ik kan een soort lijm vinden voor echt scheuren, dat heb ik niet dus. En nagelverharder, maar die bevatten formaldehyde en dat heb ik ook niet nodig.
Laatst bijgewerkt door Rena100 op 09-05-14 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:24

Tazzey, maak jij foto's met flits?

Valt me op dat je dat vaker hebt, maar oa bij deze foto:

Afbeelding

Halve nagel valt weg door die witte streep en daardoor zie je de kleur nog amper. Vind ik zonde.

Verder wil ik ook niet vervelend zijn, maar toen CG met de OMG collectie uit kwam waren deze lakjes ook gewoon $ 2,99 verkoop prijs. Catrice is dus nog duurder :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:27

Ik heb op mijn bonnetje toch echt €3,99. De andere lakjes uit andere collecties zijn wel €2,99.

Ik gebruik inderdaad studio lampen. Ik kan op dit moment het niet beter maken dan het is. Ik moet vanuit bed foto's maken en dan is dit even het beste wat ik kan doen. In de toekomst kan ik het wel beter maken maar nu even niet. Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:29

Skes bedoelt dat Catrice met € 3.99 nu dus duurder is dan de ChG toen ze uit kwamen, die waren namelijk maar $ 2.99.
Maar aangezien ze nu nogal gewild en moeilijk te vinden zijn, zijn ze een stukje duurder.
Op eBay betaal je er echt een godsvermogen voor :=

Maar als je puur naar verkoopprijs kijkt, zijn de Catrice duurder.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:31

Ik weet niet wat ChG deed toen ze net de verkoop in gingen. Ik vind deze collectie van Catrice niet te duur. De kwaliteit van deze lakjes is best goed te noemen. Ze moeten alleen echt iets gaan doen aan die vreselijke kwastjes. Daar kun je kozijnen mee schilderen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:32

Exit Damaged Nails heet het. Ik heb het alweer heel wat jaartjes, toen ik het kocht zag het er zo uit. Weet niet of het ondertussen is veranderd qua verpakking. Het is een olie, die masseer je 2x daags in. Ik had er baat bij :j.

Afbeelding

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:42

Ik vind die nude holo mooi... <3 Is echt een kleurtje voor mij :D .
Laatst bijgewerkt door vikki op 09-05-14 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:43

Dat verbaast me niks, moest gelijk aan jou denken toen ik hem zag.
Past bij Fast Track :')