Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:Greetje63 schreef:Daar zit dus al de fout, interval training kun je niet op hartslag doen.
Zal best, maar dit heb ik opgekregen van mijn inspanningsfysioloog dus ik doe dat zo
En jeey, 10km Stuwwaltrail is klaar! Wat was het heet en benauwd, maar super gaaf
Sting schreef:Kunnen ze dat 'zomaar' afgelasten Ostra? Lijkt me toch lastig om iedereen op tijd te bereiken.
Ik reis trouwens bijna altijd met OV naar een wedstrijd en heb dan loopkleding aan + jas/trainingbroek. Terugweg meestal schoon shirt, loopbroekje uit en trainingsbroek aan en eventueel andere schoenen/slippers.
Gisteren voor het eerst 30 km gelopen!Zo trots
Langste tot nu toe was 2 weken geleden een 25 km wedstrijd. Ik ging echter niet erg hard, maar dat maakt me niet uit
.
Adindaa schreef:Hallo, kan ik mij hier melden?
Ik ben sinds 2 weken begonnen met hardlopen, omdat graag conditie wil opbouwen.
Ik heb nu ook de app RunTrainer gedownload, hoop dat ik hiermee een wat beter schema krijg, want in het wilde weg hardlopen gaat me niet zo goed af.
Ben ook aan het rondkijken voor een marathon in de buurt, misschien dat dat me nog meer motivatie geeft.
Djilna schreef:xNicolx schreef:
De Bedriegertjesloop blijft denk ik in omgeving Beekhuizen? De Posbank haal je iig niet als je ook nog terug moet in die 6km
Ik loop as zaterdag de Stuwwaltrail dus ik sla de Bedriegertjesloop dan over. Had me wel leuk geleken!
Ps, woon je hier en staat je paard een stuk verder weg?
hafjelinger schreef:Adindaa schreef:Hallo, kan ik mij hier melden?
Ik ben sinds 2 weken begonnen met hardlopen, omdat graag conditie wil opbouwen.
Ik heb nu ook de app RunTrainer gedownload, hoop dat ik hiermee een wat beter schema krijg, want in het wilde weg hardlopen gaat me niet zo goed af.
Ben ook aan het rondkijken voor een marathon in de buurt, misschien dat dat me nog meer motivatie geeft.
Op https://hardloopkalender.nl kun je veel runs vinden
xNicolx schreef:Beekhuizen bij Apeldoorn? Nee starten bij kasteel Rozendaal (Velp) dacht dat daar de Postbank al begon... Anders moet je even bedriegertjesloop googlen, daar staat de route op.
Stuwalloop kon ik niet helaas. Hoe is het bij jou gegaan?
Paard heeft een tijdje in Otterlo gestaan was ongeveer half uur rijden enkele reis. Dit heb ik zon 3 jaar vol gehouden (door de prachtige omgeving met fijne ruiterpaden en een goede vriendin om samen mee te gaan) afstand heeft me opgebroken uiteindelijk (en was ook niet helemaal tevreden over het voerbeleid). Nu staat ze op 10 min van huis, alweer anderhalf jaar, op een stal dat veel beter bij mijn paard past maar mis boven genoemde zaken wel!