_Mondy_ schreef:Cruesli wauw wat een gave zeg !!!! Thomas is echt een kunstenaar wat dat betreft![]()
Mijn laatste die ik in december gezet heb heeft hij ook gemaakt, echt zo gaaf !
http://i43.tinypic.com/2qn18w7.jpg
Heeft er hier iemand wel eens een fotoshoot gedaan met als thema de tatto('s) ?
Thanx, ben er ook zó blij mee!
Die van jou is ook prachtig!
Thomas is echt een vakman indd, mijn ontwerp had hij ook zo klaar en heb hem de vrije hand gegeven qua schaduwen/wel niet inkleuren (vroeg hij eerst aan mij hoe ik m wilde) en oooo wat vind ik m mooi geworden!
.
Wat komen hier een ongelovelijk mooie tattoo's voorbij zeg! Ik lees al enige tijd mee en val van de ene in andere verbazing! Ik heb het al tijden in mijn hoofd en wil het heel erg graag laten uitvoeren maar weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik wil graag een tattoo welke staat voor een hele moeilijke periode - welke afgesloten is - waar mijn hond symbool voor staat. Deze is en was mijn beste vriendje en woont nu (noodgedwongen, omdat het beter voor hem is) bij mijn moeder welke er echt heeelemaal gek van is en hem alle liefde en beweging van de wereld geeft. Het is een Syberische Husky welke als penning altijd een sneeuwvlokje heeft gehad. Nu ben ik zelf ook sowieso gek van deze vorm van zo'n sneeuwvlokje dus daarin is mijn keuze al gemaakt. Ik wil hem graag op mijn pols.. Maar nu het punt; wie raden jullie aan? En ik kan mij heel moeilijk een voorstelling maken/zoeken op wat ik nu graag wil en weet ook niet wat mogelijk is. Op google vind ik echt helemaal niks hierover terug; ben redelijk uniek geloof ik haha!
Wilde het al veranderen maar je was me voor Jans