Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Goed bezig zeg imay! Vraag me ook nog steeds af waarom Strava niet hetzelfde is als in mijn geval Wahoo. Maar inderdaad de waarheid zal ergens in het midden liggen.
KleinBoefje schreef:Hier ook weer lekker gefietst vanavond. Weer met ons clubje. Deze keer een lekkere duurtraining in combinatie met een viaducttraining(bij gebrek aan heuvels). Ze willen graag de tocht in Tecklenburg fietsen dus dit was ter voorbereiding. Nu lekker uitrusten
Chita schreef:Hallo, ik heb eerder weleens meegelezen, maar ben nu van plan zelf een fiets aan te schaffen (als er nog een fiets leverbaar is, lastige tijd nu).
Ik denk aan een gravelbike. Wil wat ritjes op asfalt gaan maken maar ook want onverharde wegen mee kunnen pakken. Weet iemand hier of je ook een vlak mountainbike parcours kan meepakken?
Een vriendin van me heeft een mountainbike gekocht. Maar ik denk dat ik toch meer ook van de tochtjes over gewone wegen ben.
Hebben jullie tips? Ik ga in ieder geval binnenkort eens naar een fietsenzaak.
Chita schreef:Hallo, ik heb eerder weleens meegelezen, maar ben nu van plan zelf een fiets aan te schaffen (als er nog een fiets leverbaar is, lastige tijd nu).
Ik denk aan een gravelbike. Wil wat ritjes op asfalt gaan maken maar ook want onverharde wegen mee kunnen pakken. Weet iemand hier of je ook een vlak mountainbike parcours kan meepakken?
Een vriendin van me heeft een mountainbike gekocht. Maar ik denk dat ik toch meer ook van de tochtjes over gewone wegen ben.
Hebben jullie tips? Ik ga in ieder geval binnenkort eens naar een fietsenzaak.
Queelens schreef:maaikemuis schreef:
Ja, ik verdwaal wel eens op stukjes mountainbike parcours. Best grappig, ik kan niet sturen….
Dan sta je ineens naast het pad tegen een boom, of…?