Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Begin van de middag was het zo goed als weg.
Vind het zo knap van jullie!germie schreef:De ijzel weg? Dan moet je hier even komen. De hoofdwegen zijn wel schoon, maar de rest? Het is in mijn tuin en op straat nog 1 ijsbaan, zelfs mijn auto is niet ijsvrij geworden vandaag.
F_Orumster schreef:Die lange trails klinken zo onwerkelijk. Als een marathon al zwaar is, en de bosgronden daar ook nog bovenop wegen, ik lijkt het zo surrealistisch in mijn orenVind het zo knap van jullie!
germie schreef:De ijzel weg? Dan moet je hier even komen. De hoofdwegen zijn wel schoon, maar de rest? Het is in mijn tuin en op straat nog 1 ijsbaan, zelfs mijn auto is niet ijsvrij geworden vandaag.
De auto's en stoepen hier ook nog een en al ijs. Net kort gewandeld om te kijken of ik kan joggen, maar helaas gaat dat nog niet.
Ik heb gewoon zin in 12 keer 40 seconden voluit.
In mei ga ik de Petranpad Ultra lopen, daar zit iets meer hoogte in 
). En ik herstel snel. Ik heb wel flink geïnvesteerd in voeding en heb ook echt fijne schema's nu. Ik vond dat altijd wat overdreven voor een amateur, maar ik haal daar echt heel veel uit.

Puera schreef:Oke dan ben ik blij dat k het toch even gezegd hebDank je wel voor je tip, Leonie! Totaal niet betweterig opgevat, juist heel erg waardevol. Ik ga er zeker wat mee doen!
. Lijkt me heerlijk elke maand even een lang weekendje daar gaan trainen!
!
Ik kan dat echt niet, ik ga toch heel veel nadenken en dan raak ik alleen maar geïrriteerd dat er iets door mijn gedachten heen praat

Dat gebakje ziet er goed uit!
Goed dat je aan de bel trekt en voor jezelf zorgt. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Ik doe het ook maar heel weinig en voordat ik iets boeiends wil gaan lopen gewoon niet. 
Dan train je ook goed benen! En als je nu 8 km weer zo uit die mouw schudt, komt die 10 echt wel goed.
Eerst even opwarmen in de sportschool en dan zal ik jullie eens vertellen wat ik heb gedaan en vooral wat ik nog van plan ben. Want ik heb weer doelen en ik werk hard
Als ik een rustdag heb sjouw ik de hele dag rond met honden en kinderen en doe ik heel veel van het huishouden dus echt herstel heb ik niet. Ik sliep ook lang heel weinig en ook nog eens slecht, dus ik lag er een beetje af en probeerde steeds maar weer overeind te krabbelen qua kilometers maken.
Die 30 km ging zo lekker afgelopen zomer, ik wil er langer van genieten. Het is wel een pokke-eind natuurlijk dus ik moet trainen.
Het gaat met lussen, dus als hij te vermoeid lijkt sla ik een lus over en wordt het 20. We kunnen natuurlijk rustiger lopen maar daar is Meeko het altijd pas mee eens na een kilometer of 10

Ik hoef er niets voor, ik ben al lang blij als er iemand plezier van heeft. Ik kan de tickets niet meer overdragen, dus je loopt onder een andere naam

Hartslag bleef mooi in zone 2.
en hij vond mijn knie nog heeel erg gespannen en strak. Hij heeft me wel 6x op het hart gedrukt, rustig aan, niet te ver, niet te snel, niet te veel. Want ook al is het in orde, alles in jou knie schreeuwt het uit. Ik ga mijn uiterste best doen om naar hem te luisteren...Goof schreef:Gaaf Lisitano. Jeetje, loopt die hond 25km?
Ik heb wel eens 25km gewandeld met mijn chihuahua (ja, echt), maar die afstand hardlopend is wel wat anders voor een hond. Wsndel je dan nog tussendoor en krijgt hij tijd om te drinken?
Succes iig!!