Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Dat heb je volgens mij nog vlot gedaan, die 15 kilometer bereikt!
Lekker hoor, in het zonnetje!
Suliko schreef:Goof, wat lekker bezigDat heb je volgens mij nog vlot gedaan, die 15 kilometer bereikt!

Het gaat wel om 5-6 keer per week lopen.

IMAY1990 schreef:Er bestaan ook hartslagbanden voor om je arm, ik heb er zelf geen ervaring mee maar het is eventueel het onderzoeken waard omdat het je niet in de weg zit om je borst

Maar toch een mooi rondje zo te zien! Wanneer lopen jullie de 50?
Op dit moment is het ook niet heel erg nodig, ik heb inzicht in mijn hartslag via mijn horloge. Het maakt niet zoveel uit of het accuraat is, ik zie wel een trend bij mezelf en kan daar op inspelen.
ik doe zelf niet mee maar het is wel een hele happening. erg tof. leuk dat je een deel van je schema deelt (ik snap er niks van haha maar geeft niet). succes met de trainingen! (en het eten
)
.
Ik heb sowieso best veel slaap nodig helaas.
. Zoveel geluk dat mijn sportschool dit zo aanbied (ook de reden dat ik daar lid ben overigens). Goof schreef:Suliko schreef:Goof, wat lekker bezigDat heb je volgens mij nog vlot gedaan, die 15 kilometer bereikt!
Ja, ik ben vlot aan het opbouwen nu sinds ik thuis zit van werk en mijn nieuwe sportmasseur heb gevonden. Ik ervaar nauwelijks nog fysieke klachten (echt een godswonder, want ik heb die klachten al zeker 10+ jaar) en dat scheelt de wereld. En ik heb nu gewoon echt veel tijd om er ook de tijd voor te nemen.
Ben nu in een week of 6 van 10 naar 15 km gegaan.
Mooie doelen heb je. Nu ik ervaar dat 15km fysiek haalbaar is voor mij, lijkt het me echt tof om te kijken of ik door kan naar de 21km. Maar goed, eerst dit maar eens bevestigen.
Enig idee waarheen je wil op fietsvakantie dit keer?
Lukt het dan wel om calorierijker te eten? Dus wat extra goede vetten toevoegen bijvoorbeeld, in de vorm van extra vierge olijfolie, noten, avocado, geitenkaas, volle kwark. Pannenkoekjes van deels amandelmeel of amandelproteïne toevoegen aan pap en yoghurt.
Iets te veel stress en slaaptekort. Mijn plan was om vandaag ook te lopen, maar dat laat ik even. Ik hou het bij een rustige krachttraining en stretchen. Morgenochtend hopelijk een rondje en anders zondag weer, zaterdag heb ik een krav maga seminar van 3 uur.