Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau_ schreef:Heeft iemand ervaring met het wijzigen van je afspraak? Heb zojuist telefonisch mijn afspraak gewijzigd maar je schijnt hier helemaal geen bevestiging van het krijgen, zij kunnen de aanpassing alleen zien in hun systeem. Vraag me af of het wel helemaal goed gaat
Ghostattack schreef:Storm schreef:1995 is aan de beurt! We gaan goed!
Ja ik mag aankomende zondag! Kon eerder inloggen en na 3x refreshen was er ineens plek op zondag
sureido schreef:Haha ik denk dat je niet er vanuit kan gaan dat je Janssen gaat krijgen, iedereen die ik spreek gaat bellen voor Janssen.
Queelens schreef:sureido schreef:Haha ik denk dat je niet er vanuit kan gaan dat je Janssen gaat krijgen, iedereen die ik spreek gaat bellen voor Janssen.
De vraag is alleen is iedereen die jij spreekt een goede afspiegeling van de maatschappij van degene die nog voor een eerste prik moet..
Meen gelezen te hebben dat er 75.000 beschikbaar zijn dus als je op tijd belt verwacht ik echt wel dat het lukt.
XladyX schreef:Ik hoop het wel enorm, met legitieme reden.. Half juli ga ik trouwen (al 2x uitgesteld ivm Corona) en corona te pakken krijgen net voor je bruiloft is weer cancellen en wss een paar duizend euro armer. Dus vol goede moed voor Janssen, en dan dus hopelijk volledig beschermd voor die tijd.
Lau_ schreef:Heeft iemand ervaring met het wijzigen van je afspraak? Heb zojuist telefonisch mijn afspraak gewijzigd maar je schijnt hier helemaal geen bevestiging van het krijgen, zij kunnen de aanpassing alleen zien in hun systeem. Vraag me af of het wel helemaal goed gaat