Hier net lekker even een rondje gewandeld. Was er ook wel echt ff aan toe. Vandaag weer een prima dagje qua eten, bewegen en mood. Ook benieuwd naar de weegschaal morgenochtend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniekJ schreef:Weegschalen.. allemaal anders![]()
Hier mentaal in elkaar gestort![]()
Daardoor gaat alles nu ook even ruk.
Gister wel met pt wezen sporten en dat ging ook echt slecht(oke, hij zei van wel, maar dat zegt hij altijd).
Eten is ook drama, want geen zin om te koken dus pak gewoon iets ongezonds of gewoon niks. Mijn diabetes haat mij dan ook meteen. Bah, haat mezelf gewoon erdoor.
Sorry voor het geklaag
Dyphusion schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, ben alleen een stiekeme meelezer die de stap tot afvallen nog niet heeft gezet, maar moest meteen aan Roosch denken hierbij![]()
https://www.girlscene.nl/gewicht-verlie ... WFb2sWVWu8
MuSLi schreef:Wat voor workout heb je gedaan @Hhilde? Fijn dat je jezelf steeds beter begint aan te voelen.
De laatste keer dat ik me echt overeten heb is ook alweer een tijdje geleden. Op normaal eten danik heb onlangs natuurlijk wel wat gestrugglet met snoep/chocolade. Maar op de één of andere manier raak ik daar dus nooit zo vol van
Roosch schreef:Niet standaard, soms leg ik ze na afloop oppe weegschaal.
Heb jij nooit de neiging voor en na je grote boodschap eens te wegen?
purny schreef:Ik maak gewoon een schatting.
Ik heb mijn tegenstander verkeerd geschopt. Mijn tenen waren dubbel geklapt en nu doet mijn grote teen een beetje pijn aan de zijkant. Kan hem ook niet pijnloos bewegen
En ik weeg alleen bij de diëtiste, 24e mag ik weer.