Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Hoe is het met alle blessures en coronagevallen hier?
. Het gaat goed hier, de duizeligheid is al 90% minder. Alleen 'savonds wanneer ik moe ben, wil het nog wel even opspelen.
februari amper gelopen. Zit gelukkig weer veel beter in mijn vel. Heb een plan en geloof er in en lopen lukt ook weer een beetje. Morgen gaan we de cornet trail lopen.
beetje terugkijken in mijn logjes snapte ik ook waarom: ik heb in april enorm veel gesport. Geen wonder dat ik me constant wat stijf en moe voel. Even mee opletten dus
maar alsnog fijne loop, 3 speciaal biertjes bij de finishlijn gekregen en erna zijn we wijntjes gaan kopen

Wel lastig om uit te proberen in een winkel zonder loopband maar helaas hebben ze in vele andere winkels nu een super klein aanbod en alles boven de 200 euro. Vind de brooks al super duur dus hoop maar dat ze lang meegaan
Het leven veranderd voor mij op het moment van de een op de andere dag met onverwachte verhuizingen, baanwissel, drukte met m'n afstudeer opdracht dus ik ben blij met elk uurtje dat ik hard kan lopen
Het is best vermoeiend om elke keer weer fijne nieuwe paden te moeten vinden, en zeker nu ik hier kwam in de herfst was het al snel te donker om in een onbekend bos op pad te gaan. En in juli gaan we weeeeeer verhuizen
In 2018 ingetrokken bij mijn vriend in zijn 3x3 studentenkamer. Vraag me niet hoe maar daar hebben we dus bijna een jaar lang het uitgehouden, daarna zijn we in dezelfde straat in een grotere studentenwoning in kunnen trekken. De omgeving was niet ideaal, dus door blijven kijken naar een appt dichter bij de uni en dichterbij het bos. Daar zijn we begin 2020 naartoe verhuisd, maar helaas kregen we in mei/juni het nieuws dat ze daar gingen renoveren en er dus op onbekende termijn uit moesten
Dat was echt balen want we woonden daar zoooo leuk! Nu woon ik op het platteland net buiten Stockholm, ik kreeg een baan op een stal aangeboden incl woning dus dat was ideaal want we moesten toch verhuizen! Maar deze baan is tot de zomer dus nu weer op zoek naar iets nieuws, en m'n vriend en ik wonen nu ook apart want hij heeft in de tussentijd ook ergens anders een baan gekregen. Waarschijnlijk kunnen we nu een woning krijgen bij het werk van m'n vriend dus dat is ideaal voor de korte termijn. Daarna gaan we zelf een huis kopen om eindelijk echt lekker een eigen thuis te kunnen creëren
.
Had wel meegelezen maar op mobiel typt het zo beroerd.
Is het nog gelukt om een stukje te joggen?