Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanochtend extra veel ontbijt genomen, want ik moest rond het middaguur afrijden voor mijn E-rijbewijs. Gehaald, dus dat werd gevierd. Met breekbrood als lunch en net nog een schuimgebakje
Nouja, het is wel een kleine mijlpaal. 

nu nog avondeten bedenken, denk een omelet ofzo, ben pas half 8 thuis
super goede macro's maar omdat t voor mij echt voelt als een candybar label ik het als ongezond
). Koekjes enzo doe ik eigenlijk vooral op cheatdagen, maar niet omdat het van mezelf niet mag. Puur omdat anders mn koolhydraten veel te snel omhoog schieten en ik de rest van de dag daar dan rekening mee moet houden, en ik het dat meestal niet waard vind.
Ik ga dan weer wel eens buiten mn macro's als ik weet dat t gewoon gezond is. Vandaag had ik bijvoorbeeld flink wat makreel op mn boterham gedaan, dus flink wat vet, wat er onder andere voor zorgde dat mn vet macro vandaag flink overboord is.. maar makreel is gezond vet dus dan vind ik het eigenlijk ook wel prima. Maar ik zou mn macro's dan weer niet helemaal overboord gooien voor iets ongezonds met zoveel vet.

Ga morgen naar een vriendinnetje dus wel handig als ik dan niet op hoef te letten van mezelf
Maar als het morgen binnen de perken blijft dan doe ik m gewoon zondag haha.

Optiwolk schreef:Hmm als ik het zo lees voel ik me echt wel schuldig over vandaag.
Was paasontbijt op t werk, dus lekkere croissantjes enz.
Deze middag ook; want er was nog over.
Vanavond pasta.
Tussendoor wel flink fruit gegeten ipv chocolade en water ipv frisdrank.
Next time Better?