Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:20

Anoniem schreef:
Ik gebruik voor reinigen/verwijderen altijd olie van Origins.. Dus op zich krijg ik wel alles makkelijk wel gok ik.

Niniane die is nieuw he? geeft die fijn volume??

Ja, dat is die. :j Geeft mooie volume en ook lengte. Heb ook totaal geen wimperkruller nodig bij die.

Murthul

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 13:25

Ik ben ook nog steeds op zoek naar de perfecte mascara, wil die la volume ook graag nog eens proberen omdat ik er veel mensen blij over hoor, maar het effect lijkt zo wisselend.. Als ik reviews zoek zie ik mensen die m dragen waarbij t super mooi is, en mensen waarbij t enorm spinnenpoterig en lelijk is geworden (maar die het zelf dan nog wel mooi vinden :') )

Ik heb vnl die krul echt nodig, wimpers zijn van zichzelf super recht, maar wel lang. Er zijn wel wat mascara's waarbij ik een mooi effect krijg, maar vaak als ik dan na n paar uur in de spiegel kijk is mn krul weer nergens te bekennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:30

Ik zou echt de Maybelline proberen Murth.
Of de L'Oreal Feline die Friem zei.

Niet al te duur, dus als ze niet bevallen is het jammer, maar geen man overboord.
En ik vind de Maybelline echt top!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:43

Dnt geeft eigenlijk al antwoord voor me..
Alle lipproducten die ik heb geprobeerd vond ik drama, vieze geur, slecht pigment, plakkerig, zo van je lippen af..
Palettes wisselen heb een goede gehad de rest had dramatisch pigment..
Kwasten ook wisselend, meeste te slap en snel uitvallen

Ik heb de enchanted niet :n

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:53

Oh vreemd, ik vind de lippenstiften juist echt top vooral de hydraterende dan. Blijven super lang zitten.
Pigment ook niet zoveel problemen mee, natuurlijk niet vergelijkbaar met dure merken (heb geen andere goedkopere merken om te vergelijken).

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:15

Die versie heb ik niet geprobeerd dus kab ik niet over oordelen helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:31

Ik heb hele blonde wimpers lang maar wel recht.
Heb echt mascara nodig voor expressie in mijn gezicht net als wenkbrauw potlood.
Maar too much maakt hard want ik ben heel bleek en roodharig met sproetjes.. Dus geen spinnepoten wil ik

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:39

Wow, prachtige looks Oyeru, Shizzel en Suus! <3
Twilight, de kleuren die je gebruikt hebt zijn mooi. Ik zou je eyeliner alleen wel proberen nog wat dichter tegen je wimperrand aan te zetten :-)
Friemel, mooie kleuren. De tweede vind ik je het mooist staan!
Linoleum, van die primer zag ik laatst een positieve review voorbij komen. Jij bent er dus ook tevreden over?

Ben nu toch wel benieuwd naar jouw ervaringen met de shimmer brick Suus! Erg mooi! *D

Heb nu een mascara van HR, twijfel nog of ik terug ga naar Le Volume. Over beiden ben ik erg te spreken :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:07

Okay... ik heb dus een ici bon liggen van sinterklaas nog...
Maar zou niet weten wat ik moet kopen :+
Een hoeie mascara, hoewel ik er 1 van pupa heb en 1 van loreal en daar ben ik beide zeer tevreden over... maar die zijn inmiddels aan vervanging toe(ze zijn minstens een jaar oud , zo vaak gebruik ik dus make up :roll: maar goed, make up alsnik op de wei aan het blubberen ben heeft echt geen nut, hoe leuk ik het ook vind)
Misschien eens kijken of ik van de week eens ergens binnen kan lopen

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 15:31

Elf-makeup ben ik ook niet zo fan van, slecht gepigmenteerde oogschaduws, kwasten die haren verliezen, nagellak geen fijne samenstelling, eyeliner vond ik ook niet fijn. Enige wat ik fijn vind van elf is de High Definition Poeder, alleen die is wat onhandig vanwege z'n grootte, maar matteert wel super mooi :j

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:35

Humbug schreef:
Ben nu toch wel benieuwd naar jouw ervaringen met de shimmer brick Suus! Erg mooi! *D

Ik ook ! Zeker na die review van Tati, twijfel ik erg aan de Bobbi Brown shimmer bricks, die van physicians zijn zoveel goedkoper !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:40

Dit weekend waren Liselot en ik aan het kijken bij de Revolution lipsticks. Superleuke kleurtjes allemaal voor 2 euro, dus wilde er bijna 2 meenemen, totdat Liselot er eentje probeerde. Was ook geen succes, geen pigmentatie, slecht aanbrengen, niet dekkend. Jammer hoor.

Maar nu gaan we allebei toch voor een Jefree star liquid :P

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:45

Doet mascara bij jullie ook zoveel aan krul dan? Voor mijn gevoel doet alleen mijn wimperkruller dat, never dat mijn mascara dat voor elkaar zou krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:48

Mijn mascara zelf krult mijn wimpers niet, dat doet mijn wimperkruller.
Maar het is wel een verschil qua mascara of hij de krul goed vast houdt of niet.

Sommige mascara's verzwaren je wimpers ontzetten en daardoor zakt de krul er uit.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:03

Kom net op Facebook tegen bij bol.com
2+2 gratis op Rimmel London

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:05

Heeft hier nog iemand Jeffree star Masochist, celebrity skin, doll parts of unicorn blood te koop toevallig? www.lashaddict.nl heeft JS wel te koop, maar niet de kleuren die we willen.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:06

Bij de action dit contourpalet van €1,99 gescoord :')

Zocht een contourkleur omdat ik nu m'n UD oogschaduw daarvoor gebruik, maar die heeft een iets te heftig pigment (kleur is wel top).
Het doosje is best stevig plastic en de poeders zijn tamelijk romig voor mijn gevoel. In de highlight kleur zitten miniscule glitters. De bronzer is alleen wel echt knaloranje :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben benieuwd hoe de contour op mn gezicht pakt, of ie daar ook pigmentatie laat zien en of de kleur kan :D

Ze beginnen bij de action steeds meer ''luxere'' make up te krijgen. Zag ook een primer, wat leuke nude paletjes enzo

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 17:58

Net op aanraden van friem dus de feline mascara gehaald, ben benieuwd hoe hij houd, maar ziet er goed uit nu :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:02

is dat die groen met gouden?
Ben wel benieuwd of ie erg '' nat'' is. Daar heb ik een hekel aan, van die natte plakmascara..

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:12

De feline mascara heb ik hier voor ook gehad, topproduct!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 18:14

Humbug schreef:
Linoleum, van die primer zag ik laatst een positieve review voorbij komen. Jij bent er dus ook tevreden over?

Ik vind die echt heerlijk, dun laagje onder mijn mascara en het maakt zoveel verschil. Gebruik dat al zeker 2 jaar standaard en wil niet meer zonder. Krult gelijk ook mijn wimpers redelijk en verlengt en geeft volume.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 18:30

Anoniem schreef:
is dat die groen met gouden?
Ben wel benieuwd of ie erg '' nat'' is. Daar heb ik een hekel aan, van die natte plakmascara..

Deze:
Afbeelding

Geen natte plakmascara hoor, daar heb ik ook een hele grote hekel aan. :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:38

Stille meelezer meldt zich :)
Naar aanleiding van de 2 +2 op rimmel, wat vinden jullie van de rimmel wenkbrauwgel? Of andere producten van Rimmel? :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:55

Nou dames hierbij t resultaat, tis wel nog rood en gezwollen en dus net gezet. Vorm wordt dus ook nog wat anders :) en t wordt nog lichter. Eigenlijk kan je pas over 4 weken t resultaat zien zei ze.

Afbeelding
Afbeelding

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:04

Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!