Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

turtlelito

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:14

Net lijstje vandaag.

O: x
L: havermoutpap met vruchtenmix
T: 3 sultana kokosknappers
A: Oosterse andijviecurry met honingpinda's (en een gebakken eitje)

Ik zie veel opmerkingen voorbijkomen over diverse repen. Waar kopen jullie deze? Ik blijf een beetje hangen in de Sultana's en Quaker repen voor tussendoor, maar die zijn natuurlijk niet echt gezond.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:32

Ik denk dat de meesten hun eiwitrepen bestellen bij http://www.bodyenfitshop.nl. De smart bars is hun huismerk, de andere repen kun je daar ook wel vinden.

Duidelijk toch wel Nike fans hier. Loop ook al jaren vooral op Nike schoenen, sport en vrije tijd. Lopen gewoon heerlijk. Laatst keer cheap-ass sneakers gekocht, die lopen ook naar hun prijs. Toch maar weer Nikes bestellen voor het werk.

Zal foto's plaatsen van mijn nieuwe kleding als het er is. Al is H&M vast niet snel op dit moment. Heeft geen haast gelukkig.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:36

Ik heb vandaag een nieuwe pot whey perfection besteld, de stracciatella smaak kwam me de oren uit. Heb nu de nutella hazelnoot smaak gepakt en huismerk smart bars cookie dough en via bodylab de wuest bar cookie dough.

Ik vindt ze ideaal klinken om mee te nemen voor als ik naar evenementen ga zoals disneyland. Ik neem dan koekjes en ongezonde dingen mee. Dus ben benieuwd of ik dan minder trek heb.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:50

Ik heb pepernoten muffins gemaakt voor mijn collega's...

Zo bijna weekend ladies :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:53

Hmm!

Gisteren had ik best een prima dagje tot ik de zak van 1,5 kg pepernoten en snoepgoed zag liggen :')
Wel 's ochtends even gereden met de pony en 's avonds nog wezen BOMmen, bewegen op muziek.
Ik kan die pasjes niet zo heel goed maar het was wel intensiever dan ik verwacht had dat was wel leuk!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:57

O: 1 mandarijn, 6 melba toast, 19gr philidelphia kruiden en 1 blikje ice tea.
L: blikje zalm met zilveruitjes en stukjes augurk
A: ik ga eten bij stalgenoten en die gaan spagetti maken

B: helemaal niks, heb spierpijn in mijn hele lichaam.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 11:02

O: crackers en een appel
L: kwark
T: nog even kijken
A: stamppot boerenkool met spekjes

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:43

Ik merk dat ik het lastig vind om me in te houden als ik de dag ervoor best veel heb gegeten. Ik was dinsdag bij een wokrestaurant en heb me best wel misselijk gegeten, gister had ik echt telkens honger, vooral 's middags. We kregen van een klant een gigantische speculaaspop, dus daar had ik al twee brokken van gehad, toen ik thuiskwam van werk nog twee rijstwafels en een plak ontbijtspek. Daarna ook nog een handje chips. Ik had als avondeten een hamburger en een salade van courgette en champignons. Wilde na het eten nog een muffin eten, maar daar heb ik me van kunnen weerhouden, haha!

Vanavond eet ik alleen, en ik heb echt heel veel zin in pizza..
Heb op zich ook wel zin om garnalen te paneren en in de oven te doen, is een stuk gezonder, maar heb al garnalen gehad deze week. Morgen is het hier snackdag op het werk, dat betekend dat we voor lunch iets vets eten. Misschien kan ik ervoor zorgen dat het een broodje van bakker Bart wordt of een turkse pizza, maar anders is het pizza van domino's, mcdonalds, burger king, friet oid.

Lijstje van vandaag:
O: -
L:
T: 3 mandarijntjes
A: pizza of garnalen met bloemkoolrijst of een gulden middenweg :').

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 12:04

Zelf pizza maken met garnalen :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:12

Haha Kim, ik heb een zak van 750gr gekocht voor 1euro spot goedkoop! Maar heb enkel 100 gr gebruikt voor de muffins en de zak ligt weer in de kast. Niks ervan gesnoept..

Straks sinterklaas voorbij kunnen we door met de kerst lekkernijen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:17

Ik vind het in het weekend juist ontzettend moeilijk om mij in te houden. Aangezien we vaak opstap gaan maakt de alcohol het zo moeilijk. Na alcohol heb ik altijd zin in chips/pizza/kapsalon etc. Ook katerdag maakt het altijd moeilijk }>

Lijstje van vandaag weet ik nog niet zo heel goed. Heb vanmorgen 250 gram magere yoghurt gehad met 1 banaan. Denk dat ik als luch 1 gekookt eitje pak met 2 tarwe boterhammen met sandwichspread. Avond eten weet ik nog niet, aangezien ik thuis woon.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:23

Ik ben een hele tijd weg geweest, maar probeer nu weer wat mee te praten.
Wat eten sommige van jullie weinig zeg :o vind ik soms van die eetaanvallen niet zo raar.

Ik probeer toch wel minimaal 1400-1600 kcal per dag binnen te krijgen, daarnaast rijd ik paard en doe ik 3x in de week BBG.

Ben 1.68 richting zandloperfiguur en ook billen :+ .. toen ik begon woog ik 64.8 ben nu een paar weken goed bezig en weeg nu 62.1..
Volgens de berekeningen is 57/58 kilo een mooi einddoel, dus daar streef ik dan wel naar toe.

Merk qua spieren echt al een positief verschil, begin strakker te worden en cellulitis op benen al een stuk minder, ben wel happy hoe het zo gaat

Mijn lijstje vandaag:
O: 2 zilvervliesrijstwafels met kipfilet
T: banaan
L; Vk broodje met ei, vk broodje met pindakaas
T: 250 ml yoghurt, eetl halavjam, 50 gr bodyenfit muesli
A: nasi (zilvervliesrijst en kip) met een beetje satésaus.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:31

De meesten eten hier echt wel 1600 hoor, en anders hebben ze meestal wel een goede reden, balans met afgelopen dagen etc.
Ohh nasi met satésaus <3

Vandaag bij mij;
O: volkoren boterham met smeerworst en wasa thin crisp cracker
T: 2 kleine mandarijn
L: lunchen in de stad :(:)
T:-
A: vul ik vanmiddag in, aangepast op lunch

B: fietsen, wandelen, paardrijden, stalklusjes

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:34

Laura weekend vind ik het juist het makkelijkste. Ontbijt en lunch kan ik met gemak overslaan en s avonds eet ik gewoon lekker mee en af en toe een drankje erbij...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:42

Ik vind in het weekend ook makkelijker... doordeweeks heb ik een kantoorbaan en dat is soms toch niet spannend, dus dan kan ik echt kijken naar de eetmomenten :')

Area51: leuk we hebben allebei een Winnie (ik dan Whinny) en ze zijn ook zwart volgens mij }:0

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:44

Ik vier dit weekend sinterklaas bij mijn ouders, kan ik weer rollend naar Utrecht maandag. :){ <:)

Zo weer fietsen naar school als het droog blijft. Dan heb ik weer 50 min beweging gehad.

O/L: Beker warme chocomelk (moet op) + 2 crackers met selderij salade
T: Druifjes + wat speltcrackers denk ik
A: Pasta met groente, rode saus en rucola.
T: Niks of druifjes als die niet op zijn.

Ik moet een beetje mijn eten opmaken. :P

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:58

Ik heb vrijdagavond ook Sinterklaas bij mijn moeder, maar we gaan gourmetten dus maak me niet zo druk. Kan ik lekker kip en vis op de plaat gooien.

Zaterdagavond verjaardag daar maak ik me drukker over qua alcoholverbruik :=

zat even het topic door te spitten, en die eiwitrepen lijken mij ook ideaal als je dan na het avondeten nog wel trek hebt.. als mn eiwitpoeder op is maar eens bij XXL nutrition bestellen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:02

Hier schijnt de zon Marlinde! Heerlijk en eindelijk :D

Repen lijken mij niks, zo'n vaste harde substantie met een nepsmaak haha, hou het wel bij de eiwitshake ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:19

gribaldi schreef:
Haha Kim, ik heb een zak van 750gr gekocht voor 1euro spot goedkoop! Maar heb enkel 100 gr gebruikt voor de muffins en de zak ligt weer in de kast. Niks ervan gesnoept..

Straks sinterklaas voorbij kunnen we door met de kerst lekkernijen :P

Pff ja ik koop het gewoon niet want als je eenmaal met pepernoten begint...
Maar mijn huisgenoten halen ze wel en stoppen ze dan in de koektrommel voor iedereen.
Het was een enorme 3 kilo zak... :7

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:20

Ik wil mij toch weer melden, dankzij dit topic ga ik toch wat meer op mijn eten letten (merkte ik toen ook).

Ben nog steeds niet van plan dingen te gaan wegen, ben me bewust dat ik dan minder snel afval, maar dat is mijn keuze :)

Ik ben er wel achter gekomen waar het sowieso fout gaat, ik zit telkens over mijn caloriedoel heen van de dag.

Probeer 1600 aan te houden, maar kom toch steeds uit op rond de 2000. Daar moet ik dus beter op letten, ik ga denk ik vaker na het avondeten niet meer eten, aan gezien ik 's ochtends, 's middags en rond een uur of 6 altijd erge last van honger heb. Als ik dan te weinig eet, word ik gewoon duizelig en trillerig.

Ik wil ook sommige producten proberen te vervangen, soms is een klein dingetje wat niet erg vult, al veel kcal. Dus meer vullend eten waar toch weinig kcal in zitten.

En ik wil nog wat meer gaan sporten. Maar kom er steeds niet aan toe, of nouja kan me er niet toe zetten. Ik wil denk ik toch nog eens een poging doen tot hardlopen, ook al ging dat de vorige keren steeds niet goed (erge pijn aan mijn been steeds). Dat motiveert dus ook niet echt, maar goed..

Lijstje van gisteren, net iets over de 1600 heen helaas:

O: Meloenbroodje, banaan
T: -
L: Had graag een bruine stokbrood willen hebben, maar dat hadden ze niet. (bij bakker). Dus een halve witte stokbrood met pesto, mozzarella, kipfilet en rucola.
A: boerenkoolstamppot met spekjes en 1/3e rookworst

Vandaag:

O: Twee meloenbroodjes met aardbeienjam
T: Banaan
L: Caesar salade AH
T: -
A: (ik denk) taco's met gehakt en een salade erbij

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:23

:')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:53

Ik was vanmorgen zo misselijk dat ik niks door me keel kreeg...

O: /
T: banaan
L: 2 boterhammen met een klein beetje smeerleverworst + wat pepernoten

dit tot nu toe

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:01

Vanochtend heb ik geprobeerd een keer niet te ontbijten en het valt me eigenlijk wel mee. Rond 12:00 begon ik wel wat honger te krijgen, maar toen mocht ik ook gaan lunchen. :)

Ik vroeg me trouwens af waarom zoveel van jullie Whey producten gebruiken. Ik weet dat er proteïne in zitten die goed zijn voor de spieren (geloof ik :+), gebruiken jullie het ook om die rede of heeft het nog meer voordelen?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:02

Nahw beterschap Julia!

Mijn lijstje:
O: vanille shake
T: snack a Jack
L: 4 wasa crackers met 42g kipfilet
A: waarschijnlijk nacho's _O- er werd gevraagd of ik die wilde maken..
Toch nog 1000kcal over.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:14

Beterschap Julia :(:)

Mijn lijstje voor vandaag is ook wat vetrijker :+

L: 100gr gerookte kipfilet, 200gr komkommer en 100gr tomaat
T: Appel
T: Stukje door mn hospita gemaakte appelkoek
A: shoarma :o Ga het denk ik beperken tot 1 pita broodje met wat shoarma en wat coleslaw
T: 450gr skyr & whey shake
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 03-12-15 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt