Zijn dat die kraskaartjes? Die moet ik nog even open krassen Dacht dat ik ze in mn tas had gegooit maar toch niet ): Dus nu moet ik wachten tot ik thuis ben
friendly schreef:Je mag zeker maar 1 code per keer gebruiken? Heb er ook twee liggen nu Volgens mij wel Ze zijn ook niet heel lang geldig, tot 21 juni meen ik.
DnT schreef:Ik zou juist voor of paars op de lippen of paars in je ooglook gaan.Vooral voor een bruiloft mag je best wat kleur gebruiken Eens met DnT. Ik zou het paars wel in je makeup terug laten komen
Ik denk dat ik die prep & prime lipprime ga kopen Relentlessly red is mn tweede retro matte al dus zo'n primer zou niet ongelegen komen
Lipswatches. Links Velvet Teddy, midden Captive & rechts Brave En gewone swatches, links Brave, midden Velvet Teddy en rechts Captive.
Kaatje, ik had gisteren al Pink Fusion geplaatst naast Miley. Heb hem ook vandaag op, als je dat liever ziet?
Gianti schreef:ooooh captive is gaaaaf Hij is een stukje feller als ik had verwacht, maar dat geeft niet. Hij is inderdaad echt heel gaaf in het echt
Ik verbaas me er inderdaad ook over hoe gaaf captive is, hij pakt bij mij ook veel gaver uit dan verwacht!
Echt super gave kleurtjes allemaal! Zie er zo al een aantal die ik nu ook graag zou willen.. Ik voel een verslaving opkomen
Ik ben zo benieuwd!!!Maar moet ook nog even werken...Gelukkig is het stervensdruk, dus de tijd gaat snel Volgens mij heb ik Captive ook, maar begin ineens onwijs te twijfelen...
Mijn pakketje is nog niet bezorgd. Nou, bevind ik me ook momenteel in the middle of nowhere. Dus het kan best even duren voordat het hier is.