Ik zou voorlopig even geen lak gebruiken. Iedere dag even een goede glasvijl erlangs en smeren, smeren, smeren. Als je nagels een beetje hersteld zijn dan kun je weer gaan lakken maar dan wel met een goede basecoat.
Anoniem
Geplaatst: 08-05-14 16:53
Wat apart dat je er alleen last van hebt als je lak draagt... Gebruik je wel lak die 3 free is (of nog beter, 5 free).
Zo nee, dan kan dat ook de reden zijn. De chemicalien die in niet 3 of 5 vrije lak zitten, zijn ontzettend slecht voor je nagels en drogen ze heel erg uit.
3-free bevat geen Dibutyl Phthalate (DBP), Formaldehyde en Toluene. Zie ook dit artikelt (in het Engels):
Hai, ik ben op vakantie geweest in Frankrijk, en daar is natuurlijk alles soms wel wat goedkoper! ik zal binnenkort foto's maken! ik heb een lakje van essie, in nl 10euro per stuk, die voor maar 5,80 en een bordeux/donker rode voor maar 2,99 Geslaagd!! p.S en natuurlijk heel veel goedkope make-up
mijn halve (of zelfs meer) collectie bestaat uit hema lakjes, heb nu ook matte topcoat maar nog niet gebruikt.
ik zat eergister met mn vinger tussen de deur, dacht al hmm wat doet mn nagel pijn. maar had lak op dus zag niks, lak eraf gehaald, heb ik een hele blauwe plek onder mn nagel :") maar dit maakt qua nagellak toch niks uit, kan gewoon blijven lakken toch? (moet toch iets verzinnen om t te camoufleren want t ziet er niet uit)
LadyMadonna
Geplaatst: 08-05-14 23:19
Goed in de gaten houden. Blauwe nagel is vaak een bloed ophoping. Kan zijn dat er even een gaatje in gemaakt moet worden zodat de druk eraf kan. Zou de eerste dagen even niet lakken zodat je kan zien hoe het eruit ziet
Ben zelf niet kapot van die holo, maarja.. Ik hou niet zo van linieaire holo's. Kleur staat echt supergoed bij je huidskleur Tazzey!
Haha ja dat is wel waar Anc! Het neon gedeelte dan idd miss . maar ik dacht huhh mintgroen ... Denk dat ik de enige ben, maar vind de kerstjes niet zo leuk bij het groen . Vind ze mega schattig en goed gelukt, maar op de een of andere manier niet zo bij die kleur groen. Maar ik ben ook nooit zo van de accentnagels .
Ach, ik heb een misser van een lakje vandaag op de blog . Gelukkig ging die er makkelijk af en pronkt er een hele andere op mn nagels . Groene suiker