ach ja maak genoeg mee, ook minder leuke dingen! de agressive mensen, maar inderdaad ook mensen die bloemen eten, koffie willen zetten en dan het koffiedik in de kopjes doen enzo...ach we lachen ook genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Weer allemaal goed bezig zo te zien!
Hier ben ik blij, het bedrijf wat zorgt voor ons bedrijventerrein waar wij zitten zorgt nu elke dag voor fruit, 1 stuks fruit per medewerker per dag, dit doen ze een maand lang om te kijken of het aanslaat en na deze maand gaan ze kijken wie allemaal bereid is ervoor te betalen zodat het blijft! Ik hoop dat het blijft in ieder geval!!
We hebben elke dag keuze uit: appel, banaan, peer, pruim, nectarine, perzik dus ruim keuze, ik vind het een erg goed initiatief! En het is kwalitatief echt heel goed fruit!
Ben nu verslaafd aan de pruimen die ze hebben
cass1991 schreef:Hier mag ik even uit mijn dak gaan!!! ik stond net op de weegschaal, en die gaf 79,8 kg aan!!! dus mijn eerste doel is gehaalddddd!!!![]()
er is nu dan 6,7 kg af!
hopen dat het zo blijft! van de week niet onwijs veel gegeten omdat ik een griepje had! maar gister had ik wel weer gewoon gegeten!(heb ook niet een paar dagen niks gegeten, maar gewoon niet alles)
tarzan: lekker zeg, al dat fruit! bij mij op werk hebben we sowieso van alles wel(werk op gesloten afdeling met dementerenden) is niet de bedoeling dat je ook alles pakt, maar mag gerust een keer!vooral een appel helpt voor mijn om me honger te stillen!
oehhh en meloen heerlijk! vooral watermeloen, eet ik in de zomer zoooo veel!
cass1991 schreef:we gaan naar een restaurant dus denk niet dat ze die maken!anders wel een idee! maar ga er ook gewoon even van genieten!
tientjeh schreef:Mandy, hoelang ben je bezig met dat soepje en van welk gewicht kwam je?
_Tarzan schreef:Mandy, super! Is er dan ook een speciale soep die je dan moet eten?
Ik weet dat wij thuis een recept hebben voor "slank soep"
Ik eet met uiteten ook echt altijd veel te veel tot er niks meer bij gaat
Ach 1 stukje taart kan geen kwaad toch? Het is tenslotte je verjaardag!