[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:15

Verf kun je niet bewaren.... Of je moet er wat minder van mengen, dan kun je wat je niet gebruikt de volgende keer weer gebruiken.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:17

oke dankjewel :D ik wil ook eigenlijk iets van blauw haar ofzo ff een keer iets geks nu eerst deze haarkleur die ik nu gehaald heb

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:33

Gucci_ schreef:
Ik gooi het meestal gewoon weg, zo duur is die verf in de winkels niet..
Ben gisteren weer naar de kapper geweest en nu is het meer smaragdgroen/mermaidgroen (vind het wel mooi en wilde deze kleur ook graag eens proberen en was gratis), wilde het graag turquoise, echt blauw, weet iemand waar je deze verf kunt kopen? Of die pastelkleuren?

Je kan online zoeken naar dit soort semi-permanente haarverf. Bij alternatieve webwinkels als large en attitude Holland. Daar hebben ze veel kleuren van verschillende merken. Pastelkleuren kan je volgens mij maken door je haarverf te mengen met conditioner.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:17

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:18

Dat spul is nep. Je dient het heel lang is te masseren en masseren stimuleert haargroei.
Dus is het niet het product dat werkt, maar de manier hoe je het product aanbrengt en velen stinken erin.

Daarnaast haarlengte en haarstructuur is erfelijk bepaald, daar veranderd een product niks aan.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:25

Dus eigenlijk is het geheim gewoon je hoofdhuid masseren ? :')

Ik hoop dan stiekem dat het wel werkt hihi en zou het dus nog zo uit proberen ook. Maar ze vragen er best wat poen voor... :\

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:50

Ja het geheim is gewoon het masseren van de hoofdhuid. :j
Dat kan ook bijvoorbeeld gewoon net zo goed met de goedkoopste eigen merk shampoo van de Kruidvat.
Maar zolang zoveel mensen denken dat het werkt blijven ze het kopen. Ja die mensen die het product bedacht hebben en verkopen verdienen er lekker op voor die prijs :o

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:55

Ik ga de masseer tactiek gewoon eens toepassen.

Wel geinig om nu uit te testen ook

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:15

Weet iemand goede producten voor beschadigd haar? :) Het moet even een oppepper hebben.

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:21

Slapen jullie wel eens met een haarmasker in? Zo ja, doen jullie dan een badmuts/haarhandoek op of hoe doen jullie dat?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:05

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar mijn kapper had me wel aangeraden om met haarmasker te slapen omdat het ontkleuren mijn haar wel flink droger heeft gemaakt. Ik denk dat je zelf moet bekijken wat jij het meest comfortabele vindt. Ik kan bv. écht niet slapen me iets rond mijn hoofd :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:32

Ik zou gewoon een handdoek op m'n kussen leggen. Als het ingetrokken is dan is het hooguit gewoon een beetje klef en is een handdoek voldoende.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:41

Ik heb vanmorgen een undercut in het rood laten verven. Hij is echt heeeel fel. Ben er onwijs blij mee.
Ben benieuwd hoe het stijl zit want de kapster heeft het nu voor me gekruld :)

Afbeelding
links boven is de before foto

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:01

Gaaf! Is alleen geen undercut, dat is een geschoren onderkant :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:25

Heel mooi :wow: , maar ik zou hier niet mee gaan zwemmen -O-

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:48

Lous, ik heb eens in een bubbelbad gezeten met rood haar en er hing net een plukje in het water... Leek wel een bloedbad :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:56

Maar ook vervaagd het dan heel snel en zeker in deze tijd van het jaar. Zou toch heel zonde zijn :\

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:27

Echt super gaaf je haar! Erg leuk!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 23:47

Yasmine schreef:
Gaaf! Is alleen geen undercut, dat is een geschoren onderkant :)

Pff die autocorrect. Onderkant wilde ik typen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:03

........da's echt megavet! Brengt mij op ideeën :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 06:58

Dankjewel! Ben er echt blij mee. :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 07:04

Ziet er echt mooi uit BibiQ!
Hoop voor je dat t niet snel vervaagd. Heb ook eens zo knalrood gehad maar mijn haarschubben staan vrij open dus werd het heel snel oud roze....

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:43

Mag ik hier de experts om raad vragen? :o

Ik heb vorig jaar in een vlaag van verstandverbijstering mijn prachtige goud blonde lokken donkerpaars/aubergine geverfd, wat toen opzicht best wel gaaf was. Toen ik dat moe was ben ik naar chocolade bruin gegaan en vervolgens naar bruinrood.

Nu wist ik ergens wel dat rood een b*tch is om er uit te krijgen, maar deed aan struisvogelpolitiek ofzo :')
Nu heb ik al een maand of 2 niet meer geverfd want ik wil stiekem weer terug naar mijn eigen kleur (assig blond).
Ik heb een aantal kappers en kapperszaken benaderd, wetende dat dit A. geen leuk klusje voor mijn haar en B. een duur grapje zou worden.

De optie's die ik kreeg waren of uitgroeien (wat ik nu doe), of donker verven en met highlights aan de gang of een dure behandeling bij de kapper.
Helaas zijn er door omstandigheden zulke gaten in mijn budget geslagen dat ik een kapper als kinky kappers of een olaplex behandeling gewoon écht niet kan betalen op het moment :(

Maar ook de optie met hightlight gaat aantikken, en is op de lange termijn gewoon echt te duur (de eerste behandeling zou al €90 :\ )

Baal als een stekker want zoals ik er nu bij loop word ook niemand echt vrolijk van. Maar ik vind het zo akelig om er zelf aan te gaan zitten prutsen, bang dat iets fout gaat. Maar op het moment zie ik geen andere optie.
Ik heb mijn haar al flink laten groeien, zodat als er iets af moet ik niet meteen kaal of kort koppie hoef :')

Ik ben opzicht best bereid om erin te investeren :j alleen ben ik momenteel gewoon een arme sloeber :')

Mijn vraag dus:
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste terug kom naar mijn eigen kleur?

Voor de beeldvorming:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:56

Owow... rood...
Das altijd lastig je zou met die kleurverwijderaar van kruidvat aan de slag kunnen gaan wellicht haalt ie er genoeg uit om het erna donkerblond te verven.. dan kan je altijd highlights toevoegen om het op te lichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:21

Rood blijft gewoon heel heel lastig. Ik heb het ook gehad en ik wil toch meegeven, spaar nog even verder en ga naar een echt goede kapper!
Het is gewoon echt lastig om zelf te doen, je zou het dan twee keer moeten ontkleuren en met een Toner en zilvershampoo het oranje eruit moeten halen. Maar dat is een aardige aanslag op je haar en als je pech hebt en niet ontzettend sterk haar, dan heb ik je kans dat het breekt of uitvalt en sowieso zal het echt zwaar beschadigen.

Dus ik zou het nog maar even uitzitten, toch je genoeg hebt om naar kinky te gaan of een andere echt goede kapper.