Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Iemand ervaring met de Cerazette pil? Qua libido, aankomen etc...
Ga hem nu na mn bevalling gebruiken; ws ter overbrugging tot ik eruit ben of ik iets (semi) definitiefs ga doen qua AC.
Geloof dat inname qua tijd wel súper nauw luistert bij de Cerazette. Even goed op letten dus.
Janinevv schreef:Ben eigenlijk benieuwd of hier meer dames zijn die (nog roken) en aan de pil zitten en hoe hier over gedacht word. Mag ook eventueel in pb.
Emmaa_ schreef:Janinevv schreef:Ben eigenlijk benieuwd of hier meer dames zijn die (nog roken) en aan de pil zitten en hoe hier over gedacht word. Mag ook eventueel in pb.
Ik rook en slik de pil. Volgens mij wordt dat alleen problematisch als je sowieso risico op trombose hebt en raden ze aan te stoppen als je bv geopereerd moet worden.
Janinevv schreef:Ben eigenlijk benieuwd of hier meer dames zijn die (nog roken) en aan de pil zitten en hoe hier over gedacht word. Mag ook eventueel in pb.
lizy29 schreef:Swah schreef:Iemand ervaring met de Cerazette pil? Qua libido, aankomen etc...
Ga hem nu na mn bevalling gebruiken; ws ter overbrugging tot ik eruit ben of ik iets (semi) definitiefs ga doen qua AC.
Geloof dat inname qua tijd wel súper nauw luistert bij de Cerazette. Even goed op letten dus.
Tijdstip van inname schijnt alweer achterhaald te zijn. Ik heb hem ongeveer een jaar geslikt maar had maandelijks doorbraakbloedingen dus bloedde uiteindelijk gewoon 2 weken per maand.
Libido was iets lager maar niets vergeleken met de ‘gewone’ pil.
maava schreef:Ik heb vandaag weer de prikpil laten zetten bij de huisarts. Het doet echt enorm pijn, vlak voor ze de naald eruit haalde kreeg ik een enorme steek. Als ze mij had verteld oeps het puntje van de naald is afgebroken en zit nu in je been had ik haar geloofd. Ik loop nu kruipen en kan me been amper bewegen zonder pijn. Iemand die een tip heeft nu?
Ik dacht dat goed stevig doorlopen het zou moeten fixen maar dat heeft het erger gemaakt voor mijn gevoel
soloro schreef:maava schreef:Ik heb vandaag weer de prikpil laten zetten bij de huisarts. Het doet echt enorm pijn, vlak voor ze de naald eruit haalde kreeg ik een enorme steek. Als ze mij had verteld oeps het puntje van de naald is afgebroken en zit nu in je been had ik haar geloofd. Ik loop nu kruipen en kan me been amper bewegen zonder pijn. Iemand die een tip heeft nu?
Ik dacht dat goed stevig doorlopen het zou moeten fixen maar dat heeft het erger gemaakt voor mijn gevoel
Welke prikpil heb je? Lijkt erop dat ze hem verkeerd gezet hebben, het hoort namelijk niet heel veel pijn te doen. Ik heb 1x veel pijn gehad en toen was hij verkeerd gezet.