Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:@Sv wel leuk dat je dan zoveel foto's hebt van mooie plekjes! Dus dat is wel weer een voordeel.
In de zomer heb ik alleen vaak geen zakken en dus geen rugzakje dus dan ga ik zonder telefoon op pad. Maar idd als er wat gebeurd is het minder handig.
@Sunshine, mooi doel toch, de 5 onder het half uur! Zo begon het bij mij ook hoor. En als dat lukt bouw je dat weer uit. Ach zo blijven we lekker bezig zonder dat je persee meteen marathon afstanden hoeft te gaan lopen.
Kijk je daar echt naar ja die body battery? Vraag me altijd af hoe betrouwbaar dat is. Ik doe gewoon wat mijn schema zegtDat kan ik wel een keer aanpassen als ik ect niet fit ben of me te leeg voel maar dan pas ik bv het tempo aan dat ik gepland had. ben dan ook wel beetje sportverslaafd denk ik.
Whoop 10km Germie. Zwemmen is ook heerlijk!
Wat top dat je dat bij je had Suusje! en die man zo dus kon helpen. Wel even schrikken om dat te zien zo met hardlopen.
Ja hartslagband is zoveel beter en tof dat het je kan helpen op die manier. Potje jam is weer eens wat anders![]()
Verder ook fijne vakantie gehad?
ik heb nu dus wel last van mijn knie na mijn loop zondag op mijn nieuwe schoenen. Niet dramatisch maar ik voel het wel. Deze geeft net wat meer ondersteuning aan de binnenkant (geen pronatie schoen) dus het zal ongetwijfeld mijn lopen beïnvloeden. vanavond mijn interval maar gewoon weer op mijn oude trappers
lies_sparkle schreef:Balen Ninus!
Ik heb de nieuwe van Garmin en dat is okayMaar ik kan me wel voorstellen dat de locatie van de band niet zo comfortabel is als je meer hebt dan cup AA.
Ik ben net begonnen met het marathon schema, leuk maar ook heel spannend. Op naar 15 juni, 06:30 in Friesland.
Gister nog even lekgeprikt bij de fysio met dry-needling en ik loop weer als een zonnetje
suusje26 schreef:lies_sparkle schreef:Balen Ninus!
Ik heb de nieuwe van Garmin en dat is okayMaar ik kan me wel voorstellen dat de locatie van de band niet zo comfortabel is als je meer hebt dan cup AA.
Ik ben net begonnen met het marathon schema, leuk maar ook heel spannend. Op naar 15 juni, 06:30 in Friesland.
Gister nog even lekgeprikt bij de fysio met dry-needling en ik loop weer als een zonnetje
Hier veel meer dan een AA cup, maar geen last van die band hoor, hij loopt eigenlijk precies gelijk met de rand van mijn sportBH waardoor ie er eigenlijk gewoon onder ligt.
Hartslag om je arm zal nog steeds minder nauwkeurig zijn denk ik, nog steeds "ver" van je hart.
Succes met je schema Lies_sparkle, welke gebruik je?
lies_sparkle schreef:Ik heb een op maat gemaakt schema van mijn running fysio
Het gaat om 5-6 trainingen per week. Ik kan eventueel wel 1 voorbeeld week delen als je dat leuk vindt? Het is weer een hele andere manier van trainen dan ik gewend ben maar als ik zijn eigen eindtijden zie van de marathon heb ik er alle vertrouwen in