Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:39

Jeetje Ninus, dat is echt naar!
Ik ben 1x achterna gezeten door een grommende hond. Nief eens in een park of bos ofzo, maar deze liep gewoon aan de dijk omdat de tuin niet afgesloten was.
Ik ben gek op honden, maar had mijn hart in mijn keel.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:55

Hij hing in mijn billen (die zijn ook niet te missen, dus ik snap dat wel :+) maar beet niet door gelukkig, het is blauw, maar verder geen schade, ook niet aan mijn broek. Dat schoot bijna als eerste door mijn hoofd, want ik had mijn fijnste broek aan :))
De eigenaar zei sorry, vond het ook vervelend, maar ja, daar koop je weinig voor als het echt mis gaat. Ik hoop dat ze voortaan de hond aangelijnd houden.

Ik ben gek op honden, maar ik had hetzelfde gevoel hoor Goof! Ik heb in het donker ook wel eens een hond achter me aan gehad, dat was 's ochtends heel vroeg en ik wist bijna zeker dat het een ontsnapte erfhond was, die heb ik af kunnen wimpelen, maar dat voelde ook niet fijn.

Het ging hier laatst ook over gelletjes etc. Leonie, daar kwamen ook wat goede tips voorbij, even paar pagina's teruglezen, samengevat zijn er weinig mensen die fan zijn van de gelletjes, behalve mijn man :D . Ik ben team Winegum.

En ik loop maar een enkele reis naar een training, er zijn grenzen :D Al kan ik me voorstellen dat ik het wel een keer beide doe in de aanloop naar de ISU.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:04

Leonie87, zo teken ik een route in garmin: meer --> training & planning --> koersen -->maak koers/+ --> hardlopen/trailrun --> en dan kiezen voor aangepast (zelf tekenen, maar volgens mij als je dan een startpunt kiest en een eindpunt, tekent hij zelf de route ertussen) of automatisch, dan kies je een start, richting en afstand, maar die vind ik zelf tot nu toe nog niet zo geslaagd.
Dan opslaan, en vervolgens zie je als het goed is een symbooltje van een mobiel met een pijl erin, daarmee zet je de route op je horloge.
Op je horloge ga je naar gps/tracken --> run --> options --> navigation --> courses.
Mijn vriend is fan van cafeïne in sportsupplementen, maar hij drinkt sowieso graag koffie. Ik kan af en toe koffie wel waarderen, maar ik word er ook heel erg onrustig van mentaal, vooral als ik te weinig heb gegeten, dus in combinatie met sporten durf ik het nog niet aan. En verder geen fan van gelletjes, maar je hebt ook andere producten met cafeïne erin.

Oh bah Goof, dat is ook niet fijn! Ik heb tijdens mijn fietsreis wel eens blaffende honden achter me aan gehad zonder eigenaar in de buurt, maar daarbij kon ik aan het geblaf horen dat het meer nieuwsgierigheid/onbekendheid was dan agressie. Dus toen ben ik even gestopt en was er niets aan de hand. Maar toch schrik je wel altijd. Met hardlopen heb ik alleen een keer gehad dat er een grote hond bovenop me sprong van achteren, uit speelsheid, waardoor ik viel. Ik hoorde of zag hem ook niet aankomen, dus ik schrok me dood. :') De eigenaar vond het vreselijk, maar ik kon er wel om lachen.

Ninus, gelukkig geen schade! Ik hoop inderdaad dat de eigenaar ook goed geschrokken is en voortaan anders handelt, maar ja, genoeg mensen die het weinig interesseert of naïef zijn.
Hoe ga je dan terug na een workout als je alleen heen loopt? Met het ov? Of hoe moet ik dat voorstellen?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:11

Gegrepen door een hond, wat heftig! Tamme reactie van de eigenaar wel. Ik zou echt boos zijn. Ben al geen hondenfan.. als er eentje om me heen gaat springen word ik een beetje paniekerig. Zeker als de eigenaar niks doet.

Leonie, ja ik stop om foto's te maken. Ook om naar hertjes of zwijnen te kijken, even in de hei te zitten, van een uitzicht te genieten, etc. Heerlijk toch!
Dat is trailen voor mij, lekker genieten van de natuur.

Mooie uitleg Suliko, ik moet het ook eens proberen. Ben altijd een beetje huiverig dat hij dan een route maakt in het bos en dat ik dan met een afgesloten pad zit. Heb je het ook in het bos geprobeerd?

Ik gebruik tailwind met en zonder caffeïne, maar ik merk weinig verschil tussen die twee eigenlijk.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 16:13

Wauw Ninus hij zou maar echt een hapnemen joh....
Ja volgens mij zat ik bij die discussie al in het topic. :Y) Voeding tijdens het lopen vind k echt nog wel een ding. Ik krijg best veel weg, maar wil niet veel meenemen. Zal nog eens teruglezen.

Ja gevonden Suliko en hij pakt een super leuke route door het bos en niet over de weg als ik hetzelfde pak als afgelopen weekend! Cool! Ik ga dit gelijk uitproberen!
*EDIT* Mehhhh hele route uitgezet, zegt ie, je hebt geen toestel dat dit ondersteunt... |o {:)-:(

Ja op zich heb je gelijk hoor Sv. Je loopt uiteindelijk om te genieten. maar ik haat stoppen. Krijg daar hele zware benen van :') . Ik vind het juist ook wel lekker om dus gewoon heerlijk te lopen met een leeg hoofd zonder bezig te zijn met mijn telefoon, daarom blijft hij vaak thuis. Muziek heb ik op mijn horloge ook. En ook een noodoptie mocht er echt wat zijn. (nooit uitgeprobeerd overigens)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:49

Snap ik ook hoor, als ik in mijn woonplaats loop stop eigenlijk ik ook niet. Dat is niet de moeite waard :').
Zware benen na stoppen valt bij mij mee gelukkig.
Ik voel mezelf net wat veiliger met mijn telefoon bij me en als ik trail gebruik ik ook nog wel eens google maps om te kijken waar ik heen moet.
Vind het een prettig idee dat ik iemand kan bellen als ik ergens met een gebroken enkel lig ofzo :+ .
Die noodfunctie heeft mijn horloge ook inderdaad, dacht dat ik hem uit heb staan.

Jammer dat die route niet lukte! Tegenvallertje.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:51

leonie87, ik hoop ook zeker onder het uur een keer te lopen, maar eerst de 5km hopelijk komende zondag voor het eerst onder het halfuur! wat een gedoe met je route, maar goed, wel lekker gelopen op je nieuwe schoenen, dat is fijn! ik weet niet welke garmin je hebt maar op youtube vond ik DC rainmaker heel fijn die je alles uitgebreid vertelt over je garmin horloge.

lisitano, thanks, ben ook heel blij met de broek, vooral omdat hij zakken heeft, alleen hij begint af te zakken :( maar ook blije smiley want het hardlopen houdt me fit en gezond maar helaas betekent dat sommige kleding dan ook wijder wordt. wat leuk zo met de hond. en fijn nieuws van de bekken fysio.

ninus jeetje dat is niet niks! gelukkig ben je niet bang inderdaad. ik zelf ben vaak wel fan van honden, maar sinds ik hardloop toch minder. sommigen komen wel heel dichtbij.

ik wou eigenlijk vandaag een kleine interval training doen, maar mijn body battery dacht daar (na een paar wijntjes gisteren avond := )anders over. bijna niet opgeladen vannacht, ik voel me prima voor de rest, maar voor de zekerheid toch maar niet gegaan. van de week maar weer even weer zien.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:07

Ninus, dan heb je echt geluk gehad. Ik heb het niet zo op loslopende honden.

Hier net weer 10km gedaan. Straks kan ik 3 weken niet hardlopen, dan zwem ik wel een paar km per dag, maar daar word je niet moe van. En ik had de 10km in een sinds ik vorig jaar weer begonnen ben nieuw record, 80.06 minuten. Dus weer iets meer dan 2 minuten er af. *\o/* Hopelijk kan ik dat dan door blijven zetten.
Ik had zelfs voor het eerst een halve km dat ik niet aan hoe zwaar hardlopen is dacht, maar aan vakantieplannen. Dat is dus ook een goed teken. Maar ik was wel meer dood dan donderdag hoor, maar ik denk dat ik die nog in de benen had. Wel blij dat ik gegaan ben.
Mogelijk donderdag nog een kortere interval training en dan wordt het even een paar weken zwemmen.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 11:26

:wave: Ik zwaai ook weer even gedag na een week "vakantie". Ik heb mijn laptop ook niet open gehad dus wat dat betreft een heerlijk relaxed weekje. Al is mijn hele ritme daardoor wel weer weg en minder gelopen dan dat ik zou willen.

Mooie foto's en verslagen gelezen van goede en minder goede loopjes. Billen die in trek waren bij een herdershond, routes die niet helemaal perfect verliepen en trail versus "weg" schoenen. Jullie hebben weer veel gepraat afgelopen week.

Ik merk wel duidelijk verschil met mijn trail schoenen, demping heb je daar ook iets minder nodig omdat de ondergrond al vaak zorgt voor natuurlijke demping. Was ook blij dat ik ze aanhad afgelopen zaterdag. Tijdens de jutbergtrail viel lopers zien glijden en vallen. Iris beschreef het al, maar 1 meneer was er echt niet best aan toe. Dan ben ik wel "blij" dat ik een rugzakje mee heb met wat materiaal om daar mee om te gaan.

Zaterdag ook voor het eerst met een hartslagband gelopen. Zat prima en had er niet echt last van. Ik zag tijdens het lopen al verschil, de band zorgt voor een nauwkurige meting en je ziet ook duidelijk de pieken en dalingen terug in je lopen. Mentaal hielp het de laatste km ook wel, want ik was er eigenlijk wel "klaar" mee en vond dat ik het zwaar had, keek naar mijn horloge en zag een hartslag die impliceerde dat ik nog prima ging, dus knop om en nog net even iets sneller gaan lopen om die hartslag omhoog te brengen. :') Bij de finish kregen we lekker een kopje thee en een potje jam.

Afbeelding

Vanmorgen ook weer op tijd gaan lopen, had een meevaller op het werk waardoor ik wat later kon beginnen. Eerste gedeelte Elmo mee genomen om vervolgens nog een stuk alleen verder te gaan.

Afbeelding

Zijn er hier nog lopers die mee doen aan de Acht kast(el)en loop in Vorden dit weekend?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 12:13

@Sv wel leuk dat je dan zoveel foto's hebt van mooie plekjes! Dus dat is wel weer een voordeel.
In de zomer heb ik alleen vaak geen zakken en dus geen rugzakje dus dan ga ik zonder telefoon op pad. Maar idd als er wat gebeurd is het minder handig.

@Sunshine, mooi doel toch, de 5 onder het half uur! Zo begon het bij mij ook hoor. En als dat lukt bouw je dat weer uit. Ach zo blijven we lekker bezig zonder dat je persee meteen marathon afstanden hoeft te gaan lopen.
Kijk je daar echt naar ja die body battery? Vraag me altijd af hoe betrouwbaar dat is. Ik doe gewoon wat mijn schema zegt :') Dat kan ik wel een keer aanpassen als ik ect niet fit ben of me te leeg voel maar dan pas ik bv het tempo aan dat ik gepland had. ben dan ook wel beetje sportverslaafd denk ik.

Whoop 10km Germie. Zwemmen is ook heerlijk!

Wat top dat je dat bij je had Suusje! en die man zo dus kon helpen. Wel even schrikken om dat te zien zo met hardlopen.
Ja hartslagband is zoveel beter en tof dat het je kan helpen op die manier. Potje jam is weer eens wat anders :Y)
Verder ook fijne vakantie gehad?

ik heb nu dus wel last van mijn knie na mijn loop zondag op mijn nieuwe schoenen. Niet dramatisch maar ik voel het wel. Deze geeft net wat meer ondersteuning aan de binnenkant (geen pronatie schoen) dus het zal ongetwijfeld mijn lopen beïnvloeden. vanavond mijn interval maar gewoon weer op mijn oude trappers :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 13:44

Lekker gelopen Germie.
Suusje, echt goed dat je die man kon helpen. Ik heb eigenlijk nooit iets bij me, misschien wel slim. Hoe ver heeft je hond vanmorgen mee gelopen? Mooie afstand heb je gelopen.

Ik heb mijn eerste 15km gelopen vandaag :D
Prachtig weer en ik liep hem erg fijn weg. Kreeg alleen de laatste 3km echt zware benen. Heb nog een ree gezien onderweg. Kortom, ik heb genoten.

Afbeelding

En tot mijn grote verbazing heb ik voor mijn doen laag in hartslag gelopen.

Afbeelding

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 13:50

Lies-sparkle, baalen dat het zo tegen zat maar toch maar weer 25km gemaakt!

Lisitano, bedankt voor je compliment! Leuk om te horen.
Jij bent ook alweer lekker bezig zie ik, leuk!
Wat fijn dat je de wagen ook mee kan nemen.
Wat voor wagen heb je? Ik had vroeger een easy walker, met 3 wielen en off road banden, kon ik ook echt heerlijk over bospaden mee lopen.

Ninus, wat stom zeg van die hond, of eigenlijk de eigenaar natuurlijk, die niet oplet.
Gelukkig heb je er niks ernstigs aan over gehouden.
Baalen dat je zusje buikkramp kreeg.
Volgende keer beter!

Leoni, ja dat niet willen stoppen herken ik wel, ik heb dat echt moeten leren.
De eerste keer dat ik wandelde bij een loodzware trail, voelde het als een soort falen.
En de eerste keer dat ik stopte bij een verzorgingspost ervaarde ik echt veel stress, alsof het niet klopte dat ik daar stilstond.
Ik heb geen last van mijn benen als ik weer verder loop.
Heb nu dankzij een paar mensen uit dit topic geleerd dat het ook effectief, en fijn kan zijn om even wat aan te vullen bij een verzorgingspost.
Fijn dat je nieuwe schoenen hebt!
Ja zal wel even wennen zijn, wisselen is goed in het begin.

Suusje, leuke foto's! En mooi rondje heb je er al weer opzitten! Goed bezig!

Isunshine, als je je goed voelt, en je hebt zin, gewoon gaan hoor! Als het tijdens het lopen echt niet lekker voelt, dan kan je altijd nog langzamer gaan, of stoppen.

Goof, super gedaan! Wat fijn dat het zo goed ging.

Hier ook weer een fijn rondje er op zitten, 15km gemaakt.
Hier zijn ze in het bos ook druk met paden dicht gooien, een deel van mijn favo rode pijltjes route is dichtgemaakt, hopelijk blijven er nog genoeg andere paden open, anders word het wel veel op dezelfde hoofdpaden lopen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 15:33

In mijn rugzak heb ik ook altijd een foliedeken zitten als het onder een graad of 15 is. Als je gewond raakt in het bos wil je zeker niet enorm afkoelen. Op georganiseerde trails zijn ze ook nog wel eens verplicht. Verder ook altijd zakdoekjes mee en soms pleisters.

Goof wat heerlijk en wat fijn dat je genoten hebt! Goed gedaan!

Irritant dat ze zo bezig zijn met die paden hè ieris?

Vervelend dat je last hebt van je knie leonie, hopelijk trekt het snel weg.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 16:18

Lekker bezig Iris, jammer van die paden. Is het die rode route aan de overkant van de waterval? Waarom gaan die dicht? Heb je de resultaten van je sporttest al binnen?

*\o/* Lekker bezig Goof, en wat een heerlijk blauwe lucht met zon op je foto. Elmo heeft 7 km mee gelopen, maar merk dat hij in de wijk niet zoveel aan vind en dan blijft hij te lang achter. Mijn snelheid met hem is ook echt lager. Terwijl in het bos hij vaak wel goed vooruit blijft lopen.

Vervelend van je knie Leonie, rustig aan wennen aan nieuwe schoenen. Om ze goed in te lopen doe ik ze ook wel eens een dagje naar mijn werk aan. Misschien een tip voor jou?
Mijn vakantie was een echte "kinder"vakantie, hutten bouwen onder de eettafel, daar ook slapen, picknicken op bed, zwemmen, puzzelen en vooral niets moeten.

Wel goed dat ze die foliedekens verplicht stellen, maar aan de andere kant, het is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 16:28

Lekker bezig @Suusje, Goof & Ieris. Heerlijk die plaatjes erbij ook. Dat zonnetje wat erdoor piekt. Genieten!

Vergeleken met jullie heb ik eigenlijk net niks gedaan :P maar in mijn lunchpauze heb ik even hardlopend een pakketje opgehaald bij het pakketpunt hier verderop. Totaal bijna 5km, lekker met mijn koppie in de zon (inclusief zonnebril, oh yeah).

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 17:43

leonie87 schreef:
@Sv wel leuk dat je dan zoveel foto's hebt van mooie plekjes! Dus dat is wel weer een voordeel.
In de zomer heb ik alleen vaak geen zakken en dus geen rugzakje dus dan ga ik zonder telefoon op pad. Maar idd als er wat gebeurd is het minder handig.

@Sunshine, mooi doel toch, de 5 onder het half uur! Zo begon het bij mij ook hoor. En als dat lukt bouw je dat weer uit. Ach zo blijven we lekker bezig zonder dat je persee meteen marathon afstanden hoeft te gaan lopen.
Kijk je daar echt naar ja die body battery? Vraag me altijd af hoe betrouwbaar dat is. Ik doe gewoon wat mijn schema zegt :') Dat kan ik wel een keer aanpassen als ik ect niet fit ben of me te leeg voel maar dan pas ik bv het tempo aan dat ik gepland had. ben dan ook wel beetje sportverslaafd denk ik.

Whoop 10km Germie. Zwemmen is ook heerlijk!

Wat top dat je dat bij je had Suusje! en die man zo dus kon helpen. Wel even schrikken om dat te zien zo met hardlopen.
Ja hartslagband is zoveel beter en tof dat het je kan helpen op die manier. Potje jam is weer eens wat anders :Y)
Verder ook fijne vakantie gehad?

ik heb nu dus wel last van mijn knie na mijn loop zondag op mijn nieuwe schoenen. Niet dramatisch maar ik voel het wel. Deze geeft net wat meer ondersteuning aan de binnenkant (geen pronatie schoen) dus het zal ongetwijfeld mijn lopen beïnvloeden. vanavond mijn interval maar gewoon weer op mijn oude trappers :+

Ik zal ff rustig aan doe met je knie. Dat voorkomt ergere blessures. Waarschijnlijk is inderdaad de loop veranderd en ben hier te snel te ver meegegaan. Wees voorzichtig met je lichaam!!

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 00:06

mooi verslag suusje. fijn dat je tot rust hebt kunnen komen tijdens je vakantie.

leonie ik kijk niet altijd naar body battery maar het was wel duidelijk voor mij dat het beter was rustig aan te gaan doen. vooral omdat ik zondag natuurlijk voor het eerst tien kilometer heb gelopen. en dus met de combinatie van weinig slaap een drukke werkdag besloten niet te gaan lopen, ondanks ik wel zin had. balen van je knie. heb je bewust met deze schoenen gekozen voor extra ondersteuning?

lekker bezig goof. gefeliciteerd met je eerste 15km. ook echt fijn dat je hebt genoten, is je gegund.

ieris, ja, dank je, maar zoals ik hierboven ik heb getypt was het ook een combinatie van toch ook niet helemaal top voelen en een drukke werkdag. anders ben ik ook zeker alsnog wel geneigd het inderdaad te proberen. jammer van je paadjes. hopelijk laten ze nog wat over inderdaad.

musli, zon en zonnebril, heerlijk!!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 08:44

Wow Goof, wat een mooie mijlpaal, heel goed bezig *\o/*

Mijn man loopt ook altijd met hartslagband Suusje, ik heb vroeger (toen de horloges nog niet zo geavanceerd waren :D ) ook altijd met band gelopen, maar ik vond het wel irritant. Maar dat is lang geleden, misschien is het met de huidige versies beter :D

Ik had het onzalige idee om nog een klein ronde 5K te lopen voordat ik in de trein stapte. Het is in heel Nederland droog, maar ik had dus echt net één klein wolkje boven mijn hoofd :') Mijn benen voelden zelden zo zwaar, wat frustrerend is dat zeg ^) Wel weer een goede mentale training. Nu weer fris en fruitig onderweg naar Amersfoort, als het meezit kan ik vanavond nog net de PT meepakken als de trein op tijd rijdt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 08:59

Je had er ook mooi weer bij Goof.

En wat jij hebt met zo'n hartslagband heb ik dus ook. Ik heb nog ergens een oude hartslagmeter liggen van vroeger. Maar die band was behoorlijk aanwezig. Daarom twijfel ik nu ook over een band van Garmin (ik wil dan de zwemband, want nu heb je geen hartslag met zwemmen als je het horloge op zwemmen zet, telt wel netjes baantjes, maar je krijgt verder geen statistieken).
Maar kennelijk zijn ze comfortabeler geworden?

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 09:08

Tijdens de sporttest had ik een band van Wahoo TICKR, deze zijn helaas bijna niet meer te krijgen. Ben naar de hardloopwinkel gegaan (die hebben echt hele fijne service) en zij raadde een Polar H9 band aan. Deze mocht ik zaterdag proberen, en als het niet beviel mocht ik hem weer terug brengen. Maar hij bevalt prima. De band is van fijn spul die ook gewoon uit wasbaar is. Geen idee hoe het gaat zitten als je echt lange afstanden gaat lopen en in de zomer nog meer zweet maar voor nu is het goed.

Balen Ninus dat het rondje niet zo lekker liep, knap dat je het wel weet om te zetten naar een mentale training. Hopelijk doen de treinen wat ze moeten doen en ben je mooi op tijd voor de PT vanavond.

Nu weer een beetje bijgekomen iiSunshine?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 10:32

Er bestaan ook hartslagbanden voor om je arm, ik heb er zelf geen ervaring mee maar het is eventueel het onderzoeken waard omdat het je niet in de weg zit om je borst

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:30

Balen Ninus!

Ik heb de nieuwe van Garmin en dat is okay :) Maar ik kan me wel voorstellen dat de locatie van de band niet zo comfortabel is als je meer hebt dan cup AA.

Ik ben net begonnen met het marathon schema, leuk maar ook heel spannend. Op naar 15 juni, 06:30 in Friesland.

Gister nog even lekgeprikt bij de fysio met dry-needling en ik loop weer als een zonnetje :+

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:47

lies_sparkle schreef:
Balen Ninus!

Ik heb de nieuwe van Garmin en dat is okay :) Maar ik kan me wel voorstellen dat de locatie van de band niet zo comfortabel is als je meer hebt dan cup AA.

Ik ben net begonnen met het marathon schema, leuk maar ook heel spannend. Op naar 15 juni, 06:30 in Friesland.

Gister nog even lekgeprikt bij de fysio met dry-needling en ik loop weer als een zonnetje :+

Hier veel meer dan een AA cup, maar geen last van die band hoor, hij loopt eigenlijk precies gelijk met de rand van mijn sportBH waardoor ie er eigenlijk gewoon onder ligt.

Hartslag om je arm zal nog steeds minder nauwkeurig zijn denk ik, nog steeds "ver" van je hart.

Succes met je schema Lies_sparkle, welke gebruik je?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:58

suusje26 schreef:
lies_sparkle schreef:
Balen Ninus!

Hier veel meer dan een AA cup, maar geen last van die band hoor, hij loopt eigenlijk precies gelijk met de rand van mijn sportBH waardoor ie er eigenlijk gewoon onder ligt.

Hartslag om je arm zal nog steeds minder nauwkeurig zijn denk ik, nog steeds "ver" van je hart.

Succes met je schema Lies_sparkle, welke gebruik je?

Kijk, weer wat geleerd!

Ik heb een op maat gemaakt schema van mijn running fysio :D

Het gaat om 5-6 trainingen per week. Ik kan eventueel wel 1 voorbeeld week delen als je dat leuk vindt? Het is weer een hele andere manier van trainen dan ik gewend ben maar als ik zijn eigen eindtijden zie van de marathon heb ik er alle vertrouwen in :)

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 12:54

lies_sparkle schreef:
Ik heb een op maat gemaakt schema van mijn running fysio :D

Het gaat om 5-6 trainingen per week. Ik kan eventueel wel 1 voorbeeld week delen als je dat leuk vindt? Het is weer een hele andere manier van trainen dan ik gewend ben maar als ik zijn eigen eindtijden zie van de marathon heb ik er alle vertrouwen in :)

Pittig 5 a 6 keer in de week trainingen, leuk als je er eentje deelt. Ben benieuwd. Heb je voor jezelf ook een eindtijd in gedachten?