secricible schreef:@karuna: Hij staat toch nog steeds in q1 gepland? Alleen nu niet eind februari maar begin maart?
Alleen gaan ze nu starten met diegene met de meest dringende indicatie?
Scredible nee ze beginnen pas half q 2 met az.
Binnen de risicogroep worden eerst nog urgentere mensen geprikt. Geen idee hoe ze binnen de risico groep de nog meer risico mensen gaan selecteren. Die urgentie wordt nu gezegd de mensen met ernstig overgewicht en mannen voorrang boven vrouwen. Ik heb geen ernstig overgewicht en ben ook geen man.
Ellende is een miezerig stukje virus maakt me heel erg ziek. En me nog meer terugtrekken is niet meer menselijk eigenlijk.
De enige manier voor mij om iets meer ruimte te krijgen is dat rotvaccin.

ik heb ook astma, maar gebruik al jaren geen medicatie en heb de griepprik zelfs afgezegd aantal jaar geleden. Ik vind mezelf dus echt geen risicogroep, ondanks medische problemen(andere dan astma, van goede griep lig ik al weken plat omdat mijn spieren mijn lijf niet meer bij elkaar kunne houden haha). Ik hoop dat ze het op de rit krijgen allemaal en natuurlijk hoop ik dat mijn vader snel aan de beurt is, want die is wel echt risicogroep, maar we kunnen er niks aan veranderen.