Kon heerlijk slapen die avond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Aight schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: 200 gram Skyr cranberry + koffie met melk (179 kcal)
L: afbakstokbrood met 100 gram gehakt, kaas en paprikaspread (712 kcal)
A: portobello's met gehakt, courgette en geraspte kaas eroverheen (833 kcal)
Qua macro's ben ik best wel blij:
97 khd
81 vet
145 eiwitten
Vanavond komen er wsnl nog wat blauwe m&m's bij als studiemotivator
Edit: best wel veel vet alleen, dat komt sowieso van de kaas die ik heb toegevoegd, maar zo lekker

Annikoe schreef:Aight schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: 200 gram Skyr cranberry + koffie met melk (179 kcal)
L: afbakstokbrood met 100 gram gehakt, kaas en paprikaspread (712 kcal)
A: portobello's met gehakt, courgette en geraspte kaas eroverheen (833 kcal)
Qua macro's ben ik best wel blij:
97 khd
81 vet
145 eiwitten
Vanavond komen er wsnl nog wat blauwe m&m's bij als studiemotivator
Edit: best wel veel vet alleen, dat komt sowieso van de kaas die ik heb toegevoegd, maar zo lekker
Oh jouw avondeten klinkt lekker! Heb je daar een recept van?

Tevens heb ik vrij veel gehakt gebruikt (300 gram) wat natuurlijk niet zo goed is
Het moest alleen vandaag echt op ivm bederven. Maar vandaar dat ik er de volgende keer iets van rijst of meer groenten doorheen wil doen
terwijl ik over het algemeen wel van paddestoelen hou. Maar echt te nasty hahaha. Met gehakt klinkt wel beter! Dat zat er bij mij toen sowieso niet op volgens mij.Janine1990 schreef:Wat voor werk doen jullie?
Ik kom nooit in de buurt van zoveel stappen, behalve als ik m'n telefoon mee op paard neem
op werkdagen hangt het ervan af op welke werkplek ik werk, heb een werkplek met bureauwerk en een werkplek met veel lopen, tillen etc. Op die laatste zit ik rond de 16000 stappen op een dag, mits ik 's avonds ook nog actief ben.
Janine1990 schreef:Wat voor werk doen jullie?
Ik kom nooit in de buurt van zoveel stappen, behalve als ik m'n telefoon mee op paard neem
ik zit meest rond de 5000. Werk op kantoor, dat helpt wel mee. De dagen dag ik bij de mac werk is het soms wel 20.000.
er is ook dagelijks wel iemand jarig die taart mee neemt...
MightyJoe schreef:Ik heb een tijd gewerkt als callcenter medewerker en op die dagen dat ik 8.5 uur aan het werken was kwam ik echt net aan de 5.000 stappen over de hele dag.. Met een actief beroep of op dagen dat ik sport gaat het veel harder
100minuten gelopen. Helling 10 snelheid 6... Had een goede film op haha dus dan gaat t snel..
Dus ik kijk nergens meer van op.. Als er ineens weer ene halve kilo bij zit, jammer dan. Die gaat er uiteindelijk ook weer vanaf

en kip... Ik vind dat te lekker, ben bang als ik er dan 2 eet, ik nog meer wil en nog meer.....