Bizzybijtje schreef:[ [url=m/J0qbsS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ken hem hahaha

Hilarisch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killyenn schreef:Ik heb er een laag op m'n scheen. Was hel. Ergste pijn die ik heb gehad tijdens het tattooeren. De tattoo loopt van links binnen in m'n enkel naar rechts zijkant van m'n been. Stukjes aan de zijkant deden 'gewoon' pijn en de scheen zelf was verschrikkelijkOok een hele andere pijn dan bij m'n andere tattoos, veel minder makkelijk te negeren oid. Zat met m'n andere been rond te stampen om er doorheen te komen
Helene83 schreef:Killyenn schreef:Ik heb er een laag op m'n scheen. Was hel. Ergste pijn die ik heb gehad tijdens het tattooeren. De tattoo loopt van links binnen in m'n enkel naar rechts zijkant van m'n been. Stukjes aan de zijkant deden 'gewoon' pijn en de scheen zelf was verschrikkelijkOok een hele andere pijn dan bij m'n andere tattoos, veel minder makkelijk te negeren oid. Zat met m'n andere been rond te stampen om er doorheen te komen
Hahaha.. wat een gerust stelling..![]()
Lijkt mij inderdaad ook heel anders pijn doen. Heb er ook 1 op mijn rug en daar vond ik de ruggengraat bijvoorbeeld helemaal niet zo erg.. mijn scheen lijkt mij echt niet lekker. Bedankt voor de info in elk geval.. mochten er nog meer mensen zijn die er ervaringen mee hebben, hoor het graag.
_Micha_ schreef:Maar hoe zit dat dan? Blackbear neemt geen boekingen aan maar Hanne wel? Maar Blackbear zijn toch Hanne en Kevin? Heb je haar dan via hun Facebook benadert of op een andere manier?
_Friemel schreef:Yonker schreef:Spannendddddd
Owwww ik wil ook!! Maar nog even geduld. Sta Uhm bijna jaar op wachtlijst geloof ik nu
Bij wie sta je op de wachtlijst en wat laat je zetten?
Net mn armpje opgemeten, volgende week beginnen we met mijn sleeve, eindelijk! Zo'n zin in!