Leuk! Delfshaven is altijd leuk om doorheen te wandelen. De NS wandeling van Rotterdam is ook altijd leuk om te lopen. Gaat ook voor een deel door Delfshaven.
Ik was vanmorgen al vroeg op pad. Was zo'n ochtend dat ik nog veel langer door had kunnen wandelen als ik de tijd had gehad.
Wat leuk Goof en wat een heerlijke plaatjes Faringo.
Ik heb uitgeslapen vanmorgen en dus niet gewandeld. Vandaag mijn laatste werkdag. Dan begin ik 6 september weer. De verhuizing komt nu echt dichterbij. Hopelijk heb ik de aankomende dagen tussendoor nog wat tijd om te wandelen.
Ontzettend gaaf Goof. Vooral die zwart/witte schilderingen vind ik mooi!
En een mooie ochtend inderdaad Faringo. Eerste foto lijkt wel zo'n Afrikaanse zonsopkomst
Sure_lee wat fijn, straks vakantie, ook al is het druk met verhuizen
Mandyy hopelijk lukt het om naar de Posbank te gaan
Mandyy
Geplaatst: 25-08-21 09:07
Ja ik hoop dat het lukt want de schilder komt langs en het wordt al vroeg donker. Was het gisteren ook al van plan, maar had een iets te fanatieke planning.
Mooi,faringo. Hier was het vanmorgen dus gewoon mist.
pien_2010
Geplaatst: 25-08-21 13:01
Je foto's paar keer bekeken Faringo want het licht met die zonsopgang is zo apart, diffus en wat rood. Foto 1 en 3 springen er voor mij uit. Prachtig!
Goof geniet je?
Hier geen foto's gemaakt maar nog een klein rondje gedaan. Alles staat klaar op de oprit voor de verhuizing en we zitten in een nagenoeg leeg huis. Ik heb er zin in morgen. Wordt pittig dagje maar komt goed.
Dank je wel. Ik heb wel nog een foto gemaakt, die erg to the point is voor onze situatie nu
We hebben ook nog een gewone aanhanger die vol staat met meubels maar die staat inmiddels in de stal bij een vriend van ons.
Faringo
Geplaatst: 25-08-21 13:10
@Pien, camera maakt de kleur wel iets anders dan het werkelijk was hoor, niettemin een erg mooie ochtend. Veel succes morgen met de verhuizing. Het staat er mooi klaar voor.
@Sure_lee, altijd bijzonder zo'n laatste werkdag en spannend dat de verhuizing steeds dichterbij komt. Wanneer ga je over?
@Bootsiebob, zat ik maar in Afrika . De zonsopkomsten heb ik daar echt mogen meemaken. Zou zo weer terug gaan
@Mandy, hopelijk red je het nog om even richting de Posbank te gaan.
Wel handig dat je zoveel vervoersmogelijkheden hebt Pien haha.
@Faringo Wij krijgen maandag de sleutel van het appartement. Dinsdag komt het verhuisbedrijf hier inladen en daar uitladen en woensdag is de sleuteloverdracht van dit huis.
Sure_lee heb jij dan alles al klaar gezet, of pakt het bedrijf ook alles in? Want het voorbereidende werk, alles schoonmaken en zo vind ik echt vreselijk veel werk (ik wil echt geen één spin in de schone fermette, want doordat dit een gîte is, wordt daar door ons elke week van top tot teen alles gepoetst, iets dat je thuis natuurlijk nooit doet). Het echte verhuizen en uitpakken, zo verwacht ik , zal zo klaar zijn.
Ik ben al weeeeeeeeeeken aan het ruimen en inpakken. Had het inpakken ook kunnen laten doen. Maar dat werk valt nog wel mee. Het was echt het uitzoeken en opruimen wat veel werk is. Ik heb voor mijn gevoel een hele vrachtwagen aan spullen weggegeven aan mensen hier in de buurt en naar Limburg.
De schoonmaakster is hier net weg. Als het huis helemaal leeg is dan doe ik nog een beetje. Maar ik ga het echt niet helemaal schoon opleveren. Nieuwe bewoner mag zelf lekker poetsen voor ze er gaat. Voor het appartement heb ik ook al een schoonmaakster geregeld. Die komt een week na de verhuizing voor het eerst. het voordeel van even huren is dat de huurders het appartement wel helemaal schoon moeten opleveren.... Jullie horen het al... ik ben niet zo van het schoonmaken
Goof
Geplaatst: 25-08-21 13:44
Mooi Faringo, prachtige ochtend! Ja, die muurschilderingen waren erg mooi. Knap als je dat kan! Pien, succes joh.
Na de stad gisteren vandaag toch maar weer lekker het bos ingedoken. Het zonnetje scheen nog prachtig door de bomen toen ik aankwam
Ik heb 7,5 km genoten. Waar ik wel de balen van heb (en stiekem ook wel verdrietig van word) is dat ze vreselijk aan het kappen zijn in het bos. Ik begrijp dat jong spul ook de ruimte moet krijgen om op te komen hoor, maar werkelijk alles wordt helemaal kapot gereden met die grote trekkers. Doodzonde
Die verhuizing komt lekker dichtbij inderdaad Sure_Lee....schoonmaken is ook niet mijn hobby hoor.
Wat mooi goof! Zonde he, dat hebben ze hier laatst zelfs in een park gedaan. Niets meer van over.
Mandyy
Geplaatst: 25-08-21 14:00
Pien handig vervoer! Je kunt een hoop kwijt!
Sure_lee strakke planning! Wat heerlijk een schoonmaakster.
Ooh Goof daar kan ik ook verdrietig van worden. Wel mooie foto's gemaakt. Creatief en sfeervol weer!
pien_2010
Geplaatst: 25-08-21 14:02
Goof mooie foto's en kappen is niet heel leuk, klopt!
Schoonmaken doe ik wel hoor voor de nieuwe bewoners. Ze heeft er genoeg voor betaald, dus daar mag ook wel iets tegen over staan en dit huis heb ik zelf ook schoon opgeleverd gekregen. Ze hoeft niet mijn troep te kuisen. Ik doe het samen met een vriendin. Wij hebben ook heel erg veel weg gedaan en dat vind ik ook het meeste werk.