Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:36

Thanks! Ik zal eens even gaan googlen waar ik die kan vinden.
Van die proteine repen krijg ik altijd een heel vol gevoel en dat is wel lekker op de piste als ik echt trek begin te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:36

linoleum schreef:
En net nieuwe sportkleding besteld, nieuwe tight, 2 hemdjes en een vest. 1 lange tight is echt te weinig, dus maar nieuwe erbij.

Waar heb je besteld?
Ik zoek eigenlijk ook nog tights die niet doorschijnen... :Y)

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:38

Kayleigh_ schreef:
kim345 schreef:
Oe ik vind zoet echt heel smerig...
Ik maak zelfs een glas appelsap aan met water :+

Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik. Vind die Trek bars wel altijd heel lekker maar die hebben ze niet in de supermarkt helaas. Alleen op de uni verkopen ze die los.

Als je proteïnerepen wil meenemen op je vakantie kun je de Combat Crunch Bars eens overwegen. Die vind ik wel erg lekker! Of de Ohyeah Victory Bars. Of de Quest Bars :)

Het huismerk van XXL Delicious (Delicious protein bars) zijn ook lekker. De Chocolade Pinda variant lijkt erg veel op een kruising tussen een mars en een snicker. Ze hebben ook een cookies and cream variant, vind ik de minst lekkere. De kokosvariant vind ik ook heerlijk!

Oh brrrr die Quest bars, ik heb het geprobeerd maar vond ze echt te chemisch smaken. Kwa macro's zijn ze top, maar smaak.

Ik heb nu een lekker recept om ze zelf te maken, ik vind deze erg lekker https://www.fitness-tips.nl/voeding/rec ... epen-maken

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:38

Zalando. Ik heb nu 2 van Nike (simpel zwart en bevallen goed), en heb nu besteld van Adidas (2 kleuren zwart). Zeker met broeken wel liever wat duurder merk, broeken moeten gewoon goed zitten. De hemdjes en vest komen van H&M, die mogen van mij wel goedkoop.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:42

kim345 schreef:
Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik.

Die zijn toch ook mega zoet? :+

Ik vind de questbar overigens ook niet lekker. Idd veel te chemisch. Smartbar te doen het hier goed (voornamelijk kokos en caramel) en de Crispy Chocolate van Bodylab vallen hier ook erg goed in de smaak, maar die bevatten wel 255 kcal per reep :Y)

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:45

Ik vind veel smaken Quest bar ook goor, maar de s'mores is wel ok! :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:47

Ja klopt die zijn ook heel erg zoet maar dat proef je minder door de pinda's erdoor.
Of ik koop gewoon voor iedere dag dat ik een skipas heb een TREK bar bij de uni, ben ik volgens mij zelfs goedkoper uit dan dat ik ze bestel...

Is er nu geen uitverkoop bij de sportzaken? Ik had een hele fijne tight gekocht voor maar 15 euro.
Zit ook zo'n mooi streepje aan de zijkant, lijkt je bovenbeen smaller :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:49

Questbars ben ik inmiddels helemaal aan verknocht (of tenminste, de chocolade cookie dough variant en op zn tijd cinnamon roll), al eet ik ze ook alleen door mn skyr heen gezien de zoetigheid dan opgeheven word.
Smartbars vind ik nogsteeds niet lekker.. die vind ik pas chemisch smaken en vind ik zelfs door mn skyr heen niet lekker :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:54

Kayleigh, ik zweer echt bij Nike voor tights, ik heb een hele fijne van Nike Running ondanks het feit dat ik vrijwel nooit meer hardloop :') Bij de Pull & Bear hebben ze ook hele mooie trouwens maar die zijn wel wat dunner en gewoon van een slechtere kwaliteit, dat merk ik vooral rond m'n taille (na een tijdje sluit ie dan niet meer helemaal mooi aan).
Maaarrr ik krijg daar wel altijd complimenten over, in de sportschool wordt me altijd gevraagd waar ik die vandaan heb :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:11

Haha mijn tights zijn officieel ook hardloop, net als mijn schoenen. Als het maar lekker zit, vind ik belangrijkste. Het is dat die van Nike vaak zo duur zijn, anders had ik nu weer een Nike besteld. Maar kon geen leuke vinden voor een leuke prijs.

Als deze Adidas niet bevalt, gaat die mooi terug en bestel ik alsnog weer een Nike. Ik heb ze vaak thuis ook aan op luie dagen, ze zitten zo lekker.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:13

Eulogy schreef:
Kayleigh, ik zweer echt bij Nike voor tights, ik heb een hele fijne van Nike Running ondanks het feit dat ik vrijwel nooit meer hardloop :') Bij de Pull & Bear hebben ze ook hele mooie trouwens maar die zijn wel wat dunner en gewoon van een slechtere kwaliteit, dat merk ik vooral rond m'n taille (na een tijdje sluit ie dan niet meer helemaal mooi aan).
Maaarrr ik krijg daar wel altijd complimenten over, in de sportschool wordt me altijd gevraagd waar ik die vandaan heb :')

Yes! Die van Nike zijn geweldig <3
Al waren die van mij heel snel kapot toen ik nog wat dikker was :+ Bij die overgang tussen die band en de stof zelf van boven, daar kwamen mn vingers dan zo doorheen als ik ze iets te enthousiast aan deed :))
Bij 2 van de 3 tights is dat gebeurd, bij mn nieuwste nog niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:24

Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat ze niet afzakken en niet doorschijnen (niet chill bij deadlifts en squats :+ ). Hebben ze die kwaliteiten? Dan ga ik daar eens voor kijken!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:26

Oh wat gek! Ik heb best een "dikke" rand aan de bovenkant zeg maar. Ik vind Nike vooral zo fijn omdat ze gewoon mooi strak blijven en niet gaan lubberen :j
Ik heb inderdaad ook hardloopschoenen ja, ook van Nike haha. Het ligt er een beetje aan wat ik doe maar ik trek ook nog wel eens gewoon m'n Air Max of Roshe Runs aan naar de sportschool.

Mijn Nike tights waren volgens mij wel iets van 70 euro :oo Maar ik draag ze inderdaad ook thuis, en in het weekend als ik ergens ga wandelen of zo, en naar de supermarkt... :+

Edit: Kayleigh, ja die van Nike zijn daar zeker fijn voor! Mijn goedkopere tights zakken allemaal af maar Nike blijft prima zitten en is zo dik dat 'ie ook niet doorschijnt, maar door dat Dri Fit is 'ie niet te dik en neemt 'ie zweet ook prima op :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:30

Ja die rand is bij mij ook dik, maar dat scheuren gebeurde ook onder die rand zegmaar, daar waar de stof van de broek zelf aan die rand vastzit. Maar denk dat t mijn eigen schuld was hoor, heb altijd best lange nagels en ik pak die rand altijd vast en hijs 'm zo omhoog, tsja als er dan vet in de weg zit en je trekt wat te enthousiast dan kan zoiets gebeuren :+

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:41

O/l: halve banaan, twee mandarijn, 100 gram volkoren liefde en passie brood met kipfilet
T: geraspte worteltjes en snacktomaatjes nog mee. Knagen in de trein 8-)
A: Chili met pompoen (recept :+ )

B: paardrijden driekwartier privéles, stalklusjes en vanochtend 1 uurtje poweryoga gehad

Buik beetje vol nog van gisteravond, was wel heel lekker en niet idioot veel gegeten. Alleen van al die stijlen door elkaar ga je zooo snel vol zitten :oo

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:15

Gisteravond bij een wok restaurant gegeten. Ze hadden een toetjesbuffet :+ :').
Vandaag dus even normaal doen, haha!

O: -
L: zelfgebakken volkorenbrood met Hüttenkäse en kipfilet
T: 4 mandarijnen
A: broodje hamburger met een salade en 2 glazen rode wijn

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:18

Kayleigh_ schreef:
kim345 schreef:
Oe ik vind zoet echt heel smerig...
Ik maak zelfs een glas appelsap aan met water :+

Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik. Vind die Trek bars wel altijd heel lekker maar die hebben ze niet in de supermarkt helaas. Alleen op de uni verkopen ze die los.

Als je proteïnerepen wil meenemen op je vakantie kun je de Combat Crunch Bars eens overwegen. Die vind ik wel erg lekker! Of de Ohyeah Victory Bars. Of de Quest Bars :)

Het huismerk van XXL Delicious (Delicious protein bars) zijn ook lekker. De Chocolade Pinda variant lijkt erg veel op een kruising tussen een mars en een snicker. Ze hebben ook een cookies and cream variant, vind ik de minst lekkere. De kokosvariant vind ik ook heerlijk!

Ik heb gewoon proteinerepen van de kruidvat, zijn wat dense (beetje mars-achtig qua structuur) maar wel lekker :)

En ohhh die Nike broek nadine.. heerlijk! Ben wel echt blij dat ik toen een s-je heb gekocht hoor, dan pas ik er straks ook nog wel in als ik die 10kg nog kwijt ben :'D.

En over de modbreak.. denk dat alles wel gezegd is maar ik ben ook van mening dat we hier heel verantwoordelijk doen en zeker ook andere mensen aanspreken als ze het dieet verkeerd aanpakken (in de vorm van te weinig eten).

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:34

Gisteren weer gefaald lijstje :'D Kwam thuis en mn huisvrouw had een hele dag lopen bakken dus moest wat dinggetjes proeven (wel allemaal paleo en suiker loos maar wist daardoor niet wat mn macro's waren). En toen nog wat dropjes op ook :'D En at 's avonds laat dus mn toetje kwam er niet meer van.. al met al kwam ik uit op iets boven de 1000kcal denk ik, beetje laag maar morgen avond eet ik met mn ouders mee en gaan we shoarma eten dus dan kan ik weer wat meer eten, lol.

Vandaag;

L: 200gr komkommer, 100gr cherry tomaatjes en 83gr gerookte kipfilet
T: appel
T: 4 mandarijntjes
T: 4 snack a jack rijstwafels
A: 200gr kipfilet sweet chili, 200gr brocolli
T: 450gr skyr met een questbar

Bijna 1400 kcal, 150gr carbs, 26gr vet en 149gr eiwit
Nu nog allemaal op zien te krijgen hahaha

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:39

Samblabla schreef:
O: 250ml whey perfection, 150gr griekse stijl yoghurt, 1 banaan en een mokbosvruchten thee uiteraard zonder suiker
L: ik denk dat ik een salade ga maken met bladsla, komkommer, blokjes ham, wortel, stukjes augurk en zoetzure uitjes
A: 200gr kipfilet, 62gr woknoedels met een eetlepel teriyaki woksaus, 300gr hak spinazie ala creme en 2 uien gebakken zonder boter

B: uurtje wandelen en sprintjes trekken in het bos

Even een aanpassing want ik heb toenet 150gr kerst stol op en dat zijn toch wel hendig wat calorieen. De woknoedels en de teriyaki saus streep ik van het lijstje voor vandaag. En de kipfilet wordt 1 kippenpoot.

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:58

Ik heb echt moeite met gezond eten, moet even mijn motivatie vinden.

Lijstje:
O: Cracker met spinata romana en activia
T: Brosse eierkoek bolletje
L: Kaasstengel en hema hotdog :o
A: Groentesoep

Ik heb ook een sportbroek van Nike, die is inderdaad heel fijn. Is ook zo'n strakke, alleen dan driekwart. Ik heb ook een andere strakke gehad, van puma en die flubbert nu heel erg. Die van Nike blijven inderdaad heel mooi.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:04

Die van Nike simpel zwart dri-fit zijn al 70 euro ja. Die met printjes nog veel duurder. Vandaar nu een Adidas besteld, die is wat goedkoper.

En nu in winter zijn lange wel fijn. Scheelt benen scheren :')
In zomer vaak wel 3/4 broek aan.

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:33

Haha ja, ik moet ook elke keer m'n benen checken en weer scheren. Heel hinderlijk. :')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:48

Lijstje van vandaag:

O: getoaste boterham met ei
T: appel
L: 2 boterhammen met runderrookvlees
T: 5 pepernoten
A: stukje stoofvlees en sperziebonen

Heb nog 600 kcal over dus zometeen maar nog wat eten :D
Over de dag zelf geen honger gehad, alleen na school, maar was ook pas half vijf uit.
Merk dat ik sneller vol begin te zitten, dus ik had met avond eten ook geen behoefte meer aan aardappelen, had wel veel sperziebonen op, maar groen moet je doen :P
Morgenochtend weer gym op school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:17

Hier ook een legging en schoenen van Nike. Scheelt heel erg dat ik op een kwartiertje van het Outlet in Roermond af zit. Alles is daar een stuk goedkoper! Ik heb die legging nu ongeveer 3 kwart jaar en zorg altijd dat die zo snel mogelijk gewassen is. Die zit echt fijn!

Lijstje van vandaag is iets meer geworden als gepland }>
O: 250 gram magere yoghurt met 1 banaan
L: 2 kaiserbroodjes. 1 met sandwichspread, 0,5 met 48+ smeerkaas, 0.5 met leverpastei
A: 2 tortilla's :o met half om half gehakt, mexicano melange (groenten), kruidenmix, uitje, champignons, slamix en een beetje honing mosterd saus

B: 3 kwartier spinning

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:01

Dames, ik zie dat er onduidelijkheid is ontstaan n.a.v. de moderatoropmerking die ik eerder plaatste. Zoals ik al aangaf: het probleem ligt er niet in dat ieder voor zichzelf het dieet kiest, waar zij zich het prettigste bij voelen. Echter komt hier zo nu en dan een dieet langs, bijvoorbeeld 'intermittent fasting' of (streng) koolhydraatarm eten, waarbij het wel belangrijk is dat dit met voldoende kennis van zaken toegepast wordt.

De reden van de moderatoropmerking is ook niet zozeer dat jullie het daar niet over 'mogen' hebben, maar meer een verzoek om er rekening mee te houden dat iedereen mee kan lezen, waarbij ook bijv. jonge, beïnvloedbare gebruikers kunnen horen. Dit topic verloopt verder prima; het was meer een algemene reminder of jullie hier rekening mee willen houden. :)

Overigens, mochten jullie een modopmerking langs zien komen waar je vragen over hebt, dan kun je de betreffende mod altijd een PB sturen, dan komt er vaak wat sneller 'n reactie!