Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:kim345 schreef:Oe ik vind zoet echt heel smerig...
Ik maak zelfs een glas appelsap aan met water
Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik. Vind die Trek bars wel altijd heel lekker maar die hebben ze niet in de supermarkt helaas. Alleen op de uni verkopen ze die los.
Als je proteïnerepen wil meenemen op je vakantie kun je de Combat Crunch Bars eens overwegen. Die vind ik wel erg lekker! Of de Ohyeah Victory Bars. Of de Quest Bars
Het huismerk van XXL Delicious (Delicious protein bars) zijn ook lekker. De Chocolade Pinda variant lijkt erg veel op een kruising tussen een mars en een snicker. Ze hebben ook een cookies and cream variant, vind ik de minst lekkere. De kokosvariant vind ik ook heerlijk!
kim345 schreef:Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik.
Eulogy schreef:Kayleigh, ik zweer echt bij Nike voor tights, ik heb een hele fijne van Nike Running ondanks het feit dat ik vrijwel nooit meer hardloopBij de Pull & Bear hebben ze ook hele mooie trouwens maar die zijn wel wat dunner en gewoon van een slechtere kwaliteit, dat merk ik vooral rond m'n taille (na een tijdje sluit ie dan niet meer helemaal mooi aan).
Maaarrr ik krijg daar wel altijd complimenten over, in de sportschool wordt me altijd gevraagd waar ik die vandaan heb
Kayleigh_ schreef:kim345 schreef:Oe ik vind zoet echt heel smerig...
Ik maak zelfs een glas appelsap aan met water
Dan hou ik het maar bij een snicker denk ik. Vind die Trek bars wel altijd heel lekker maar die hebben ze niet in de supermarkt helaas. Alleen op de uni verkopen ze die los.
Als je proteïnerepen wil meenemen op je vakantie kun je de Combat Crunch Bars eens overwegen. Die vind ik wel erg lekker! Of de Ohyeah Victory Bars. Of de Quest Bars
Het huismerk van XXL Delicious (Delicious protein bars) zijn ook lekker. De Chocolade Pinda variant lijkt erg veel op een kruising tussen een mars en een snicker. Ze hebben ook een cookies and cream variant, vind ik de minst lekkere. De kokosvariant vind ik ook heerlijk!
Samblabla schreef:O: 250ml whey perfection, 150gr griekse stijl yoghurt, 1 banaan en een mokbosvruchten thee uiteraard zonder suiker
L: ik denk dat ik een salade ga maken met bladsla, komkommer, blokjes ham, wortel, stukjes augurk en zoetzure uitjes
A: 200gr kipfilet, 62gr woknoedels met een eetlepel teriyaki woksaus, 300gr hak spinazie ala creme en 2 uien gebakken zonder boter
B: uurtje wandelen en sprintjes trekken in het bos