Dit is Spice Age van Sally Hansen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cer schreef:Ohhh zonde van je stompie :| super gaaf lakje zeg, hoe heb je dat gedaan ??
Die lamp ziet er top uit, helaas ben ik particulier
K heb ook de poeders van essence geprobeerd trouwens maar ik word er niet super enthousiast van. Behalve de mirror vind ik de rest niet heel veel anders dan lakjes die dat effect al in zich hebben .. ligt dat aan mij?
_San87_ schreef:[ [url=m/ENh18L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nagels. Vind t wel tof.
Ik heb wel dat de matte topcoat van de Etos witte vlekjes geeft als het opdroogt. Geen idee hoe dat komt.
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/ENh18L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nagels. Vind t wel tof.
Ik heb wel dat de matte topcoat van de Etos witte vlekjes geeft als het opdroogt. Geen idee hoe dat komt.
Zelf heb ik geen ervaring met gewone nagellak, dus ik kan je helaas ook niet zeggen waar dat door komt. Misschien de manier van schudden voor gebruik? Het beste is om een potje/flesje op z'n kop tussen je handen te rollen. Niet te fanatiek, gewoon rustig.
Leys schreef:Normaal gesproken zou ik zeggen dat vlekjes in je lak stukjes pigment zijn, maar met een matte topcoat...
Is het een ouder flesje?
Zelf geen ervaring met dat merk, ik gebruik die van OPI (of nou ja, die staat in mijn stash te staan want ik draag hooguit 1x per jaar matte topcoat) en heb het nog nooit gehad.
Elienee schreef:Ik ben ook nog eens losgegaan, kleur op ringvinger is holo maar door gebrek aan zon komt hij niet tot zijn recht [ [url=m/KyZQSe.jpg]Afbeelding[/url] ]