Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Poeh wat een afstand. Word je uberhaupt nog wel eens moe als je hardloopt greetje??
Ik loop morgen de marikenloop. Ik vrees voor het weer. Heb een hekel aan hardlopen in de regen.
Greetje63 schreef:En hoe is het gegaan Plien, is het gelukt je streeftijd te behalen. Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Om 9 uur start ik voor de zesuursloop. Streven is de 65km te halen. Zal vooral ook een mentale uitdaging worden steeds kleine rondjes rennen.
Supervixen schreef:Greetje, hoe is je run gegaan??
Supervixen schreef:Super knap gedaan! Gebruik je veel van die gels om calorieen aan te vullen, of hoe doe je dat? En krijg je geen last van je darmen?
xNicolx schreef:Nu aankomende woensdag ga ik mee doen aan bedriegertjesloop 6 km. Is op de postbank dus veel klimmen. Ga gezamenlijk met een groepje lopen, gelijk starten en finishen. Dus niet voor mijn persoonlijke tijd maar meer om aan elkaar op te trekken en voor mij om te leren constant te lopen en mijn energie te verbeteren (als ik alleen loop ga ik steeds hard-zacht-hard-zacht). Willen rond 5.30 / 6 minuten per km gaan lopen (afhankelijk van hoe pittig het met klims).
Zijn er nog mensen hier die ook mee doen?
Djilna schreef:Gaaf weer hoor Greetje! Op naar die 100km dus