Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:Leuk MuSLi, op Texel ben ik ook wel eens geweest .
Het eiland ben je zo rond .
@Queelens ; wat bedoel je precies ?
Piepen , je schijfremmen ?
Gisteren na werk had ik eerst geen zin om mijn intervaltraining
te doen .Ben natuurlijk wel gegaan en het ging achteraf best lekker .
Vond het toch wel een ietsje frisjes .
Oh en trouwens ik ken iemand die heeft met een val met de fiets
zijn sleutelbeen gebroken .
En hij is gevallen omdat er een "kip" overstak en die in het achterwiel kwam
. Eigenlijk zou de rit naar Zeist gaan, maar dat was windtechnisch wel heel ongunstig, dus werd het de iets langere rit naar Zeewolde. Tot aan Zeewolde een super fijne rit, maar na Zeewolde stond er de hele polder van de ene naar de andere kant wind tegen. Op de knardijk begon het probleem van de IJselmeermugjes… en dat bleef bij vlagen ook op de Oostvaardersdijk. Heerlijk, ik ben zelfs een paar keer afgestapt om mijn helm te legen
. Ik was wel blij dat ik thuis was. Bij 70 km begon ik het echt zwaar te krijgen (ik moet beter gaan eten onderweg). Ik was best blij dat ik weer thuis was met 86 km op de teller.
De Ijselmeermugjes die ken ik ook

Heel erg zoet zoals chocolade hou ik inderdaad ook niet zo van ik krijg dat kauwend amper weg. Goede tip ook voor de dag ervoor dat ga ik ook zeker doen. Pasta is mijn lievelingseten dus dat komt dan zeker wel goed
Wat zijn jullie schoonmaakroutines voor de fiets?
. Dan doen ze het een stuk beter! Het gaat steeds beter met mijn links/rechts verschil! Alleen nog de computer duidelijk maken dat ik echt niet 50 uur hoef te rusten…. Ik ben niet eens moe
En 50 uur rust, wat denkt je computer dat je gedaan hebt? 
. Mocht hij niet uit zichzelf leren en het aan gaan passen dan hoop ik dat mijn oude personal trainer er wat licht op kan laten schijnen. maaikemuis schreef:Ik heb zojuist mijn powermeters eens gekalibreerd. Dan doen ze het een stuk beter! Het gaat steeds beter met mijn links/rechts verschil! Alleen nog de computer duidelijk maken dat ik echt niet 50 uur hoef te rusten…. Ik ben niet eens moe
, en dan eens in de zoveel tijd een

. Ik heb de powermeters gekocht om het verschil tussen links en rechts te kunnen zien. Ik trap namelijk vooral met rechts. En dat maakt het wel inzichtelijk. Watt en FTP zijn nog onbekend, maar mij kennende ga ik daar ook tzt wel eens induiken. Want nerd! leeslampje schreef:Nieuwsgierig als ik ben bekeek ik mijn trainingen ook eens of daar een herstelbehoefte bij staat (ik houd ze bij in Polar Flow). Afgelopen zondag fietste ik 63km in 2,5u en volgens Polar moet ik daar 117 uur van herstellen
hier vaak geen geduld voor de handleiding. 
leeslampje schreef:@ zebrastreepje: van voeding onderweg weet ik weinig, sorry. De Veldslag om Norg ken ik niet, maar even opgezocht: gaaf zeg! (en zwaar...) Welke afstand ga je fietsen?
Ik zoek ook tipsWat zijn jullie schoonmaakroutines voor de fiets?
Dat vraag ik me af nu ik vloekend mijn smerige drivetrain (wat is dat in het Nederlands?) sta schoon te maken. Hoe kan dat toch zo snel zo'n smeerboel (letterlijk en figuurlijk) worden
maar als ik halverwege denk nee ik ga voor de 80 km dan kan dat ook nog. Maar ik zou het wel heel gaaf vinden als ik de 100 km ga halen. Ik fiets in een team voor het bedrijf waar een vriend van mij werkzaam is. Alleen als de rest voor de winst wil gaan mogen ze gewoon wegrijden. Ik rij mee voor het uitrijden van de tocht en niet voor het winnen.