Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Respect. 
. Al 8 weken wil ik niks liever en nu moest ik er niet aan denken. Binnen no time kwam mijn hele lijf in protest en kotste ik alles onder. Daarna nog 2 dagen mega veel pijn in mijn longen gehad dus dat was niet zo een groot succes. De volgende ochtend nog wat provocerende krachtoefeningen gedaan. Tijdens de MRI zelf weinig tot geen last. Die kwam pas de dag erna. Iets wat ik wel had kunnen weten. Ik ga er maar vanuit dat hetgeen wat niet goed zit, ook zichtbaar is als ik geen pijn heb, want de pijn komt wel consequent terug, rust of geen rust.
Ik hoop dat het bijslikken van ijzer wel uiteindelijk verschil gaat maken.
Ik hoop dat er iets uit de MRI komt waar je iets mee kunt, succes morgen.
Heb je nu wel weer last van je voet of valt het mee?
En je kunt meer dan je denkt volgens mij, zeker gezien de tempo blokken in je training en je hartslag. Volgens mij ga je stiekem best vooruit

Ik zou afgelopen december, maar door mijn ongeluk heb ik het omgeboekt naar de herfst 2026. muppetmayo schreef:Welkom (terug) F_Orumster! Wat een pech heb je steeds gehad zegZo te lezen ga je al best rap omhoog qua duur, je loopt die 5 km in no-time!
Het was heerlijk en dat had ik niet verwacht (al 6 dgn niet gelopen ivm ijzel en migraines). F_Orumster schreef:Ja niks aan he Germie. Schelpenpaadjes hier nog ijs, maar veel stoepen waren goed. Ik houd van winterweer maar ijzel is ruk.

). PSA (waar jouw klachten onder geschaard kunnen worden) is momenteel in bijna alle werkomgevingen in toenemende mate een bron van langdurige uitval. Hopelijk vind je gauw je balans terug én kun je de oorzaak (deels) wegnemen. muppetmayo schreef:Leonie87 ook geveld door de griep, het is echt een hardnekkige dit keer. Pas je wel een beetje op? Ik lees berichten met lopen tot aan kotsen aan toeIk hoop dat er iets uit de MRI komt waar je iets mee kunt, succes morgen.
. Hardlopen en griep was gewoon geen goed idee.

. Als troost.. ik heb afgelopen vrijdag vier spuiten in mijn mond gehad, ook nooit een pretje. Maar die knie lijkt me tien keer erger, brrrr.