Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 17:01

Ah leuk SV, dat is iets om naar uit te kijken!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 18:49

Lekker vooruitzicht, naar Madeira, Wdj! Mooie afstand! Die streeftijd gaat helemaal goedkomen!

Hmm, jammer dat je niet veel wijzer van het bloedonderzoek bent geworden, SV.
Mooi begin weer na zo’n week. Nu maar weer lekker opbouwen.
Wat gaaf dat jullie geboekt hebben!

Wat een leuk doel, hwn! Voorzichtig met pijntjes, blijf goed naar je lijf luisteren.

Hè getsie, wat balen dat je een flinke griep te pakken hebt, Leonie. Ben je al wat opgeknapt?

Wat knap, Goof, zo’n eind op de loopband. Leuke afwisseling qua tempo! Ook al zo’n leuk vooruitzicht qua vakantie!
En vandaag een mooie loop! Wat gave graffiti!

Mooie afstand in de sneeuw, Germie.

Leuk dat je je vrienden in Schotland hebt opgezocht, Busymissy! Oh wauw, die waterval!
Dat lopen komt vanzelf wel weer. Ik vind het nu alweer langer licht worden en gelukkig is het na 88 dagen januari eindelijk februari. :))

Oh prachtig Forumster! Balen van je migraine.

Lekker bezig weer, Tiggs! Die snelheid komt vanzelf!

Van de week drie keer gelopen in plaats van vier keer. Krachttraining helaas geskipt, te druk met het werk. Maar heb alles op tijd afgekregen!
Dinsdag met de loopgroep in de ijsregen gelopen. Tegen de wind in was geen pretje. Bewust wat rustiger aan gedaan want die 24 km van de zondag ervoor voelde ik nog wel wat.
Donderdagavond intervallen gedaan. 1 km inlopen en dan 6 x (4’ vlot en 3’ rust).
Vlot was 5:45-6:15/km met als doel rond de 6:00/km uit te komen en rustig tussen de 6:30-7:00/km. Gemiddelde hartslag van 144 maar het was niet zo’n goede training verder. :+
Toch maar iets vlotter lopen tijdens de tempoblokken voortaan.
Afbeelding
Vrijdag de hele dag gewerkt dus helaas de krachttraining en extra lopen overgeslagen.
Vandaag stond 16 km op het programma. We gingen met een aantal anderen naar een bos in de buurt maar die lopen meestal zo’n 90 minuten dus buuf en ik zijn een halfuurtje eerder gestart en hebben we op die manier nog een aantal extra kilometers gemaakt. Totaal 17,8 km en heerlijk gelopen!

Komende zondag heb ik de Sukerbietentrail, erg veel zin in! En misschien ga ik me opgeven voor de RFR ISU 50 km in oktober.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-26 19:02

Leuk Puera! Goede trainingsweek hoor. Die sukerbietentrail vond ik erg leuk.
En de ISU is ook een prima ultra om te lopen.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:23

Lekker gelopen SV Tiggs en Goof!
En wat gaaf SV, naar Slowakije! Wat leuk ook met een trail run erbij!

Wat veel sneeuw nog forumster!

Wat een goede week Puera! En leuk de suikerbieten trail, ken ik niet. Waar is dat?

Ik heb vandaag de Asselronde in Apeldoorn gelopen. Pfieuw pittig hoor, maar uitgelopen zonder wandelen. Paar X bij vp en onderweg wat dansjes haha.
Vond de hoogtemeters wel tegenvallen, niet mijn ding geloof ik.

Afbeelding
Afbeelding

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 19:26

Super Samantha! Leuke shirts. :D

Deze trail is bij Lemele, onder Ommen zo ongeveer.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-26 19:49

Daar zitten toch niet zoveel hm in? En het laatste stuk is het lekker naar beneden.
Dansjes onderweg zijn altijd leuk :D. Goed gedaan joh en een mooie plak!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:09

Voor iemand die nooit hoogtes loopt wel haha.

Het shirt kreeg ik Puera, via een loop maatje konden we vip, dus hadden gratis shirt en eten en drinken.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:30

Je gaat lekker Goof!

Oh SV, niet te ver zeg je dan. Knap na zo'n periode niet fit zijn. Fijn dat je eindelijk weer wat opgeknapt bent.
En die vakantie klinkt ook heerlijk (voor jou dan), ik moet er niet aan denken om zoveel hoogtemeters bij zo'n afstand te lopen.

Ik vind dat je goed bezig bent Puera! Af en toe iets skippen is niet erg toch?
Ik hoop dat ik het lopen (of wat dan ook aan beweging) weer op kan pakken, op het moment doe ik dus nog steeds helemaal niks en dat voelt niet fijn, maar ik krijg het tij nog niet gekeerd voor mezelf. Ik hoop ook dat de langere dagen weer voor meer energie gaan zorgen.

Ziet er nog koud uit Forumster, ik ben wel een beetje klaar met sneeuw en kou, haha.

Ook jij bent goed bezig Tiggs!

Jij bent volgens mij niet te stuiten op het moment Samantha? Beetje jaloers op al jouw activiteiten. Heel knap!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 10:03

Wel wat jaloers dat jullie gewoon kunnen trainen. Hier ging dus afgelopen week wegens sneeuwval de loopgroeptraining ook weer niet door. Ik heb toen nog wel 3km kunnen hardlopen, de rest moest ik wandelen wegens gladheid. Maar daarna werd het weer niet beter. Vrijdag was het veel gladder 's avonds door eerst dooi en toen weer vorst. Zaterdagochtend moest ik m'n paard verzorgen en was van plan daarna te gaan, maar was toen al geheel nat geregend dat hardlopen geen zin meer had, want ik was zo koud. Gisteren overdag naar een beurs geweest en gisteren op weg naar huis vroor het -1.5 en het regende. Ik ben enkele minuten voordat de A7 wegens gladheid werd afgesloten daar nog langs gekomen. Was heel raar, je zag niet dat het glad was, behalve dus blauwe zwaailichten e.d. Maar aan het wegdek kon je niets zien. Thuis m'n huis in geglibberd, het was absurd glad.
Vanmorgen al leedvermaak gehad omdat een taxibusje vast zat in de straat, mensen konden met de hand de voorkant opzij drukken, maar de banden hadden geen grip. Dus als het vandaag niet gaat dooien, dan wordt ook vanavond het hardlopen weer niets.

Best wel een rare winter, want zo ben ik eigenlijk al een maand aan het kwakkelen met trainingen. Sneeuw, dan verkoudheid, dan kan ik weer een keer gaan, dan weer sneeuw, dan ijzel, dan weer sneeuw en nu weer ijzel. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit eerder meerdere weken niet heb kunnen paardrijden door het weer.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 10:13

10 km op een loopband Goof. Mij niet gezien. Misschien als hij uitzicht heeft op zee of een mooie bergklif ofzo. :+ Respect.
Toffe plaat idd! Moest echt even goed kijken om hem te doorgronden.

BusyMissy vervelend dat je niet aan lopen toe komt. Misschien lukt het af en toe overdag? Niet iedereen heeft die luxe natuurlijk maar dat vind ik wel echt heel fijn in de winter. Wel leuk even naar schotland <3

Sv wel vervelend dat ze het niet kunnen testen nu dan. Ook getest op Lyme en peiffer? Als je echt zo moe bent moet er toch wat zijn... Nouja misschien is het wel gewoon je ijzer en moet je even geduld hebben.
Wel weer fijn stukje gelopen :D

Lekker bezig hoor Tiggs. Uiteindelijk denk ik echt dat al het volume helpt.

ok al zo lekker bezig Puera. En een 50km! Wat stoer van je!

Hoogtemeters zijn echt pittig Samantha. Zeker als je er niet op traint kunnen die echt flink tegenvallen. Toch knap gelopen.

Ik ben echt de hele week flink ziek geweest. Nog steeds niet 100% maar wel al heel stuk beter. Maar vrijdag had ik de MRi en dan moest mijn knie geïrriteerd zijn vond de sportarts. Nog geprobeerd te verzetten maar dan werd het 2 weken later dus ging ik donderdag hardlopen :') . Al 8 weken wil ik niks liever en nu moest ik er niet aan denken. Binnen no time kwam mijn hele lijf in protest en kotste ik alles onder. Daarna nog 2 dagen mega veel pijn in mijn longen gehad dus dat was niet zo een groot succes. De volgende ochtend nog wat provocerende krachtoefeningen gedaan. Tijdens de MRI zelf weinig tot geen last. Die kwam pas de dag erna. Iets wat ik wel had kunnen weten. Ik ga er maar vanuit dat hetgeen wat niet goed zit, ook zichtbaar is als ik geen pijn heb, want de pijn komt wel consequent terug, rust of geen rust.
Morgen de uitslag, ik ben heel benieuwd!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 10:41

Sorry dames ik lees nog steeds mee, maar ik heb nog geen tijd gehad voor een bijleespost. Heb wel alles gelezen! Ik reageer even een klein stukje, excuses.

Wdj wat gaaf naar Madeira! Ik vond het wandelen al zwaar daar met al die hoogtemeters :+

SV wat een tof vooruitzicht die vakantie! Heel erg gaaf.
Nog steeds wel aan het kwakkelen zo te lezen :(:) Ik hoop dat het bijslikken van ijzer wel uiteindelijk verschil gaat maken.

Tiggs jij bent echt zo goed bezig, je gaat volgens mij echt met sprongen vooruit :j

Goof vervelend dat je knie toch wat blijft rommelen. 10 km op de loopband, ik doe het je echt niet na.
En wel ook lekker buiten gelopen inmiddels, toffe foto!

Leonie87 ook geveld door de griep, het is echt een hardnekkige dit keer. Pas je wel een beetje op? Ik lees berichten met lopen tot aan kotsen aan toe :(:) Ik hoop dat er iets uit de MRI komt waar je iets mee kunt, succes morgen.

Samantha_goed gedaan die loop gister! :D Heb je nu wel weer last van je voet of valt het mee?

Germie ellendig al die gladheid daar. Je kunt beter je schaatsen onderbinden geloof ik over straat :brr:

BusyMissy tof dat je naar Schotland bent geweest! Ik vind het niet gek hoor dat je je lijf nog niet naar buiten krijgt om hard te lopen. Is je zoon inmiddels helemaal verhuisd?

F_Orumster dat is nog behoorlijk wit daar zeg!

Puera gewoon in de ijsregen lopen :brr: En je kunt meer dan je denkt volgens mij, zeker gezien de tempo blokken in je training en je hartslag. Volgens mij ga je stiekem best vooruit :j

Lisitano gezellig als je weer mee gaat kletsen, ik mis je ook in het topic.

Hier heeft het hardlopen even stil gelezen. Voor mijn vakantie in de sneeuw en gladheid alleen op de loopband gelopen.
Vervolgens een heerlijk weekje op wintersport geweest <3
We hebben echt super weer gehad. Wel wat aan de warme kant, maar daar klaag ik maar niet over ;)

Afbeelding

Bij thuiskomst wilde ik graag weer beginnen met hardlopen, maar ook ik was goed ziek helaas. Ik ben echt 2 weken flink beroerd geweest. Pas sinds dit weekend voel ik me weer een beetje ok.
Ik merkte dat ik de drempel wel echt steeds hoger voelde worden om weer te lopen, begin maart staan 2 loopjes van 10 km op de planning. Zeker met al die weken niet lopen zie ik daar wel een beetje tegenop.
Gister heb ik mezelf een schop naar buiten gegeven en rustig ingelopen en wat intervallen gedaan. Het viel weer behoorlijk tegen, maar minder beroerd dan ik had verwacht. Al met al weer 8 km in de benen.
Ik heb er nog niet helemaal vertrouwen in dat het goed gaat komen 1 maart, maar we zijn iig weer aan het lopen, dat is al wat.

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 14:05

SV: dank je wel voor je PB! En mooi vooruitzicht, Slowakije. hopelijk lukt het je om in te schrijven voor die trailmarathon. Of is het daar niet zo snel uitverkocht?
Tiggs: Fijn dat je je trainingen weer op kunt pakken.
Leonie: het ziet je momenteel niet erg mee he... balen hoor.
Goof: jeetje, 10 km op een loopband. Respect hoor, ik vind dat zo geestdodend, ik ben het na tien minuten al zat!
BusyMissy: wat een mooie trip naar Schotland!
Puera: Mooie reeks trainingen hoor. Succes volgende week. Hoeveel km is die trrail?
Samantha: goed gedaan! Het was zeker wel druk in Apeldoorn?
MM: heb jij nog tips of routes voor Madeira? Ik hou me aanbevolen!

Ik heb afgelopen week niet bijzonder veel gelopen, dinsdag met de loopgroep getraind (in de regen, ik was heel trots op mezelf) en gisteren een heel relaxed rondje van een km of 11. Ik had een zware week op het werk met lange dagen en daarom was de motivatie ver te zoeken!

Iets anders dan hardlopen maar te leuk om niet te noemen: Zaterdag hadden we van het werk uit een schaats-clinic in het Thialf van Jan Smeekens en Sjoerd de Vries. Echt heel tof en heerlijk om te doen.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 17:45

Wat balen dat trainen zo lastig is nu Germie, met alle gladheid.
Hopelijk gauw beter weer!

Spannend Leonie, morgen de uitslag! Hoop zo dat je gauw weer kan lopen!

Komt vast goed muppet, je hebt nog even! En goed dat je geweest bent.

Wat leuk zo’n clinic wdj!

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik had weer last van mn voet ja, nu al tijdens de run, iemand merkte ook op toen dat ik ongelijk liep
Maar volgehouden, en nu nog meer last. Niet zo erg als vorige week gek genoeg.
Vanochtend gesport met de trainer voor de nieuwe manier van sporten. Ik heb weer nieuwe oefeningen.
Hij kon de pijn in mn voet wel verklaren. M’n heup/bil is niet sterk genoeg, dus dat been doet minder goed mee. En dan overbelast ik dus mn voet.
Nu ben ik net ook bij de podoloog geweest. Die zei ook zoiets. En ik heb een licht beenlengte verschil. Ik hang ook in m’n schoen naar opzij, vandaar ook vaak die blaren. Ik krijg nu zolen met steun en om het verschil op te vangen. Nou begrijp ik wel dat het altijd even ruk is en je er niet meteen lekker op loopt.
Maar volgende week woensdag heb ik ze in elk geval.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 22:37

Goof wat knap dat je 10km volhoudt op de loopband. Ik heb het maar twee keer gedaan, maar raak misselijk (omdat de omgeving niet beweegt).

Wdj en supervixen, ik ben erg nieuwsgierig naar de Madeira tips die jullie uitgewisseld hebben :) Ik zou afgelopen december, maar door mijn ongeluk heb ik het omgeboekt naar de herfst 2026.

muppetmayo schreef:
Welkom (terug) F_Orumster! Wat een pech heb je steeds gehad zeg : Zo te lezen ga je al best rap omhoog qua duur, je loopt die 5 km in no-time!

Gelukt vanavond! Thermo legging aan en gaan *\o/* Het was heerlijk en dat had ik niet verwacht (al 6 dgn niet gelopen ivm ijzel en migraines).

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 05:54

Forumster, bij ons nog te glad gisteren.
En vanavond weer ijzel. Dus dan lukt het weer niet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 08:13

Ja niks aan he Germie. Schelpenpaadjes hier nog ijs, maar veel stoepen waren goed. Ik houd van winterweer maar ijzel is ruk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 08:25

F_Orumster schreef:
Ja niks aan he Germie. Schelpenpaadjes hier nog ijs, maar veel stoepen waren goed. Ik houd van winterweer maar ijzel is ruk.

Sneeuw is leuk, loopt wel zwaar. Maar hier ishetdan of direct gladde prut, of er komt ijzel overheen wat het een drama maakt. Gewoon 1 keer 50 cm, dan week vorst, nee, dat kent Nederland helaas niet.
Maar ik begin nu welwat te stressen. Heb nog maar 1 kans voor een lange run, en dan heb ik juist net tijdgebrek. Dus twijfel beetje, te laat volgens schema het doen, of vertrouwen op trainers die beweren dat 24km genoeg is? Lastig.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 08:26

Even met de auto naar een schonere hoek en daar lopen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 10:49

Ik vroeg jullie eerder naar ervaringen rondom ouder type schoenen kopen. Mijn nieuwe trailschoenen van een ouder type zijn binnen, maar ik zit nu even met de beoordeling. Edit: lang verhaal kort, ik stuur ze terug. Je kan de tekst hieronder skippen.

Op bol.com staat dat het pakket al dagenlang - en nog steeds - op het sorteercentrum. Maar ze blijken hier al bezorgd in de oud papier container - ik weet niet hoelang ze daar al liggen, maar hebben daar dus dagen geleden tijdens de vorst. Gelukkig keek ik eerst in de container voordat ik hem gisteravond aan de straat zette, anders waren ze nu weg. Heb ze gisteravond dus binnen gehaald en in de gang gezet, om zo niet een te grote temp schommeling te laten doorgaan. Nu net uitgepakt en getest. Als ik een bezorg melding had gehad, had ik uiteraard gelijk gekeken. Ik baal nu als een stekker, ik zou nieuwe schoenen nooit in vrieskou laten liggen.
Afbeelding

Ik vind ze vrij hard, bijna geen buiging mogelijk bij de bal van de voet. Ik weet dat trailers harder zijn, maar dit lijkt me erg hard. Ik kan even vergelijken in een winkel, maar dat vind ik niet netjes. Mijn oude cascadia16 uit de andere container gevist, die lijken bijna beter te buigen. Ben dus geneigd om ze terug te sturen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 11:37

Ah balen.
Ik vind veel trailschoenen ook te stug, ik kan daar niet op lopen. Ik loop nu zelf op Nike trailschoenen en die vind ik echt heerlijk! Misschien kun je daar nog eens naar kijken?

Samantha, ben benieuwd hoe het loopt straks met die nieuwe zolen. Balen dat je wat loopt te tobben zo, maar je loopt er niet minder om zeg.

Wdj, wat leuk zo'n clinic.

Muppet, hé, maar 8km is weer een goed begin toch? Je hebt nog een maand, jij kan dat zeker weten.

Leonie, ben heel benieuwd naar de uitslag vandaag!

Puera, wat heb je weer lekker gelopen. Ik hoop dat het mij allemaal nog eens net zo makkelijk af gaat als jou haha.

Hahaha, die reacties op de loopband _O-
Ja eerlijk, het is saai, maar ik heb een luisterboek aan, kijk naar buiten en loop het eigenlijk heel makkelijk weg :o

Ik heb me ziek gemeld op werk, zit er behoorlijk doorheen, heb m'n zaken niet meer op orde en ben emotioneel echt een wrak. Wil niet weer langdurig in een burnout komen, dus ik moet echt even voor mezelf zorgen.
Misschien l*llig, maar voor mij is zelfzorg vooral ook bewegen en even uit m'n hoofd gaan, dus ik ben wel gaan hardlopen vanmorgen. Heb wat wisselende tempo's gelopen en bij elkaar weer 7km gelopen (op de loopband hehehe).

Afbeelding

Geen idee waarom er een pauze in m'n lopen zit, want ik had geen pauze.
En nu ga ik douchen en een tukkie doen :evaw:

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 14:07

Goof, goed dat je tijdig gas terug neemt (qua werk dan :-)). PSA (waar jouw klachten onder geschaard kunnen worden) is momenteel in bijna alle werkomgevingen in toenemende mate een bron van langdurige uitval. Hopelijk vind je gauw je balans terug én kun je de oorzaak (deels) wegnemen.

F_Orumster: bij twijfel omruilen. Het is pr slot van rekening ook geen pakje boter wat je koopt....

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:23

muppetmayo schreef:
Leonie87 ook geveld door de griep, het is echt een hardnekkige dit keer. Pas je wel een beetje op? Ik lees berichten met lopen tot aan kotsen aan toe :(:) Ik hoop dat er iets uit de MRI komt waar je iets mee kunt, succes morgen.

Haha dat was niet heel moeilijk hoor om tot kotsen te lopen. Ik gaf al over als ik te hard moest hoesten als ik stilzat :') . Hardlopen en griep was gewoon geen goed idee.

Maar als 8 km nu alweer lukt ondanks dat je zo weinig hebt gelopen en net herstellende van een griep, dan komt het echt wel goed als je het nu weer kan oppakken. Het hoeft geen PR te zijn he. Gewoon meedoen is ook leuk.

Wdj ow dat lijkt me gaaf zo een schaatsclinic. En 2 x trainen in een drukke week is toch nog steeds heel prima?

Samantha ah jij gaat aan de zooltjes? Ben hele benieuwd hoe je dit bevalt. Ik heb eigenlijk beetje hetzelfde als jou (alleen uit het zich bij mij meer in knieklachten) maar sta niet te springen om zooltjes.

Goed gedaan Foremster! Als je eenmaal bezig bent, ishet zo erg allemaal niet!
ik koop nooit zomaar een nieuw model. Kan zoveel verschil tussen zitten. Als je ze niet fijn vind zou ik ze dus gewoon terug sturen.

Goof was jij niet herstellende nog van een burn out of heb ik nu de verkeerde voor me? Wel goed dat je je grenzen aangeeft. en dan gaan lopen is juist goed. Even ontspannen.

De MRI was schoon. Geen grote beschadigingen. Dus dat is eigenlijk heel goed nieuws. Alleen is de vraag nu, wat is er dan wel aan de hand?
Ter expiriment hebben we nu ingezet op prolotheraie in de hoop dat dit zal helpen. Het zetten was erg pijnlijk wat kan duiden op overactieve zenuwtakjes wat dus goed nieuws zou kunnen zijn.
nu 3 weken rustig opbouwen (op zich mag alles alleen mogen de klachten niet te veel toenemen) en dan terug voor de volgende serie van 4 in het totaal.
Niet voor SV :Y)
Afbeelding
Voor wie het interessant vind. De uitleg van prolotherapie
https://www.sportkeuring.nl/prolotherapie/

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:29

Oei, dat ziet er onprettig uit. Maar.... laten we hopen dat het werkt. Toch fijn dat er niets geks uit de mri kwam.

Ik had een burnout ja, ik werk sinds de zomervakantie weer volledig, maar het valt me enorm, maar echt enorm, zwaar.
Ik kom er mentaal gewoon niet meer in, ben doodop.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 20:01

Heb je niet te snel opgebouwd? Ben je weer precies temidden van je oude takenpakket gerold?

Leonie, fijn dat de MRI schoon is, al hoopte je misschien op duidelijke aanwijzingen. Maar MRI is meestal niet vanwaar je antwoorden wilt hebben. Goed dat de zoektocht doorgaat.

Samantha, dat zal enorm wennen zijn met een zooltje. Kunnen oefeningen je billen nog versterken of doe je dat al?

De schoenen zijn trouwens precies van het type dat ik al had, die wilde ik graag weer. Maar dat is dus geen goed idee, die zijn te oud.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-26 20:14

Goof sterk dat je je hebt ziekgemeld en groot gelijk dat je even hebt gelopen. Prima om zo een klein beetje stoom af te blazen.

Leonie, jij held met die naald in je knie :wow:. Als troost.. ik heb afgelopen vrijdag vier spuiten in mijn mond gehad, ook nooit een pretje. Maar die knie lijkt me tien keer erger, brrrr.
Wat een goed nieuws van de mri! Interessant die prolotherapie. Ik hoop dat het je goed doet.

Ik heb voor het eerst in een hele tijd weer een korte intervaltraining gedaan. Niet al te hard en te gek, maar het ging wel heel lekker.
AI had hem bedacht.
1.2km inlopen, 2x400m met 90 sec herstel, 2x800m met 180 sec herstel, 2x400m met 90 sec herstel, 1.2km uitlopen. Aan het eind deed ik nog een sprintje, omdat het kon. Totaal 7km.

Afbeelding