Oef, SV, kan me voorstellen dat je toen even baalde. De foto’s daarentegen zien er inderdaad erg vrolijk uit
Wat grappig die stenen. Hoe komen die daar zo?Ik heb vanmorgen mijn eerste 10 km gelopen! Sommige stukjes wat sneller, sommigen wat langzamer, maar dikke prima. Op het einde lekker door de plassen gestampt, stiekem toch wel lekker, vooral omdat ik het erg warm had
Onderweg in totaal 26 lopers tegen gekomen. Dus een echte hardloop zondag. Komen jullie ook vaak mensen tegen? 
Ik kijk bij anderen ook nooit in een profiel, dus vind het eigenlijk niet zo interessant. Vroeger had ik er foto's en weet ik veel wat in staan. Dat is al tijden niet meer zo. Kreeg van die dode links e.d. Dus heb het ooit opgeruimd en er nooit meer een foto in gezet.
Ik heb fijne, dempende trailschoenen terwijl ik op de weg liever harde schoenen met weinig demping prefereer.
Dat is een mooie mijlpaal! Ik kom heel vaak hardlopers tegen maar ik woon tegen de duinen aan in Den Haag dus dat is hardloopwalhalla
Wat heb je trouwens een toffe broek!
Wat jammer dat er zoveel paden dicht zijn nu. Je plaatjes zien er gelukkig wel blij uit