Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chroosje schreef:Iemand hier ervaring met BlackBear Ink? Ik laat hier in augustus mijn tattoo zetten en ben eigenlijk wel benieuwd naar andere ervaringen
Blue_flower schreef:Twilight schreef:ik wacht nog steeds op een berichtje terug vanwege hun flash sheet haha, ga er van uit dat die ik wou al wel weg is
Ik had reactie gekregen dat er al 3 voor mij waren
Drunksheep schreef:Het is ook gewoon een kunstwerk van Banksy, dus elke hipster en zijn moeder heeft zo'n tattoo idd
Courses schreef:Chroosje schreef:Iemand hier ervaring met BlackBear Ink? Ik laat hier in augustus mijn tattoo zetten en ben eigenlijk wel benieuwd naar andere ervaringen
YepMijn 3de komt bij hun vandaan en mijn vriend heeft zijn onderarm laten tattoeren bij hun. Hele fijne mensen, heel gezellig ook. Kan goed met ze overweg
Ze zitten nu in het nieuwe pand, daar ben ik nog niet geweest maar ik ga zeker meer werk daar laten zetten. Ze werken enorm secuur en de lijnen zijn altijd super strak
Blue_flower schreef:Twilight schreef:ik wacht nog steeds op een berichtje terug vanwege hun flash sheet haha, ga er van uit dat die ik wou al wel weg is
Ik had reactie gekregen dat er al 3 voor mij waren
jasz schreef:Blue_flower schreef:Ik had reactie gekregen dat er al 3 voor mij waren
Ik reageerde binnen een half uur en ik was al te laat. Ze krijgen echt heel snel heel veel reacties.
Helene83 schreef:Er is hier vast wel iemand die een tattoo op zijn scheen heeft..
Ben benieuwd hoe dat voelt.. na 4 uur op mijn kuit was ik het wel aardig zat.. maar voornamelijk de dagen daarna was een hel. Zijkant onderbeen viel me erg mee..
Maar ben dus erg benieuwd naar de scheen.. Iemand ervaring? Hoop de volgende daar te laten zetten. Ik weet.. pijn doet het toch.. maar in welke mate?