[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 13:10

:=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:12

Mondy schreef:
Of zie je dan gewoon alles driedubbel :D

Was het maar zo, helaas broodnuchter 9 maanden lang. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:12

En nog langer als je borstvoeding gaat geven :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:19

Het is ook gewoon een kunstwerk van Banksy, dus elke hipster en zijn moeder heeft zo'n tattoo idd :))

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 11:06

__Sannne schreef:
Ik mag in ieder geval hopen dat het origineel beter gezet is. Vind deze kopie heel erg slordig. :o

Dezelfde gedachte... Dit is het origineel, als je op google intikt "lotus tattoo" is het een van de eerste afbeeldingen.

Afbeelding

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:13

Iemand hier ervaring met BlackBear Ink? Ik laat hier in augustus mijn tattoo zetten en ben eigenlijk wel benieuwd naar andere ervaringen :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:16

even rechtsbovenaan in de zoekbalk intikken en dan het rondje in dit topic en je vind heel veel reacties denk ik :D volgens mij word die best veel genoemd hier.

ik denk dat ik er bijna uit ben qua plek voor mijn tekst, of sleutelbeen of binnenkant bovenarm. nog maar even door twijfelen en sparen XD

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:21

Chroosje schreef:
Iemand hier ervaring met BlackBear Ink? Ik laat hier in augustus mijn tattoo zetten en ben eigenlijk wel benieuwd naar andere ervaringen :D

Ik wil mijn 3e bij hun laten zetten maar helaas is hun agenda nog dicht.. :(

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:22

ik wacht nog steeds op een berichtje terug vanwege hun flash sheet haha, ga er van uit dat die ik wou al wel weg is :P

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:28

De agenda van Hanne is open. Ik heb net een afspraak gemaakt voor eind augustus. Maar ze zei dat ze nog in juli aan het plannen is. Alleen wil ik geen maand uit de zon en uit de zee in de zomer. Maar je kan dus gewoon mailen

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:29

Chroosje schreef:

Yep, in zaterdag voor pasen een grote koedoe op mijn kuit laten zetten. Hij is erg mooi geworden. Relaxte mensen, fijne shop.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:06

Twilight schreef:
ik wacht nog steeds op een berichtje terug vanwege hun flash sheet haha, ga er van uit dat die ik wou al wel weg is :P

Ik had reactie gekregen dat er al 3 voor mij waren :(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:18

Chroosje schreef:

Yep :) Mijn 3de komt bij hun vandaan en mijn vriend heeft zijn onderarm laten tattoeren bij hun. Hele fijne mensen, heel gezellig ook. Kan goed met ze overweg :j Ze zitten nu in het nieuwe pand, daar ben ik nog niet geweest maar ik ga zeker meer werk daar laten zetten. Ze werken enorm secuur en de lijnen zijn altijd super strak :)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:32

Top allemaal! Ik ga de tattoo van de bij (te zien op instagram, misschien ook facebook) laten zetten door Kevin, ik ben benieuwd, stiekem ook wel een beetje zenuwachtig :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:33

jasz schreef:
De agenda van Hanne is open. Ik heb net een afspraak gemaakt voor eind augustus. Maar ze zei dat ze nog in juli aan het plannen is. Alleen wil ik geen maand uit de zon en uit de zee in de zomer. Maar je kan dus gewoon mailen

Heb gemaild, ben heel benieuwd!! :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:36

Chroosje schreef:
Top allemaal! Ik ga de tattoo van de bij (te zien op instagram, misschien ook facebook) laten zetten door Kevin, ik ben benieuwd, stiekem ook wel een beetje zenuwachtig :=

Van de flash? :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:37

Blue_flower schreef:
Twilight schreef:

hmm balen, ik was redelijk snel na het online zetten. maar goed. dan maar door sparen voor de dromenvanger die ik graag wil :P

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:39

Twilight schreef:
Blue_flower schreef:

hmm balen, ik was redelijk snel na het online zetten. maar goed. dan maar door sparen voor de dromenvanger die ik graag wil :P

Misschien nog even een berichtje doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:39

Drunksheep schreef:
Het is ook gewoon een kunstwerk van Banksy, dus elke hipster en zijn moeder heeft zo'n tattoo idd :))

Ohmygod, Banksy staat voor mij op nummer 1 maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt en van zijn werken op me te laten tatoeƫren. Dan mis je ook een beetje het punt van het werk geloof ik. Maar goed, ieder zijn ding. Origineel is het inderdaad niet, zag laatst een medewerker bij een Mac die ook het meisje met de ballon op haar arm had staan.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:00

Courses schreef:
Chroosje schreef:

Yep :) Mijn 3de komt bij hun vandaan en mijn vriend heeft zijn onderarm laten tattoeren bij hun. Hele fijne mensen, heel gezellig ook. Kan goed met ze overweg :j Ze zitten nu in het nieuwe pand, daar ben ik nog niet geweest maar ik ga zeker meer werk daar laten zetten. Ze werken enorm secuur en de lijnen zijn altijd super strak :)

Het nieuwe pand vind ik erg mooi!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:26

Er is hier vast wel iemand die een tattoo op zijn scheen heeft..
Ben benieuwd hoe dat voelt.. na 4 uur op mijn kuit was ik het wel aardig zat.. maar voornamelijk de dagen daarna was een hel. Zijkant onderbeen viel me erg mee..

Maar ben dus erg benieuwd naar de scheen.. Iemand ervaring? Hoop de volgende daar te laten zetten. Ik weet.. pijn doet het toch.. maar in welke mate?
Laatst bijgewerkt door Helene83 op 10-05-17 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:27

Blue_flower schreef:
Twilight schreef:

Ik reageerde binnen een half uur en ik was al te laat. Ze krijgen echt heel snel heel veel reacties.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:31

jasz schreef:
Blue_flower schreef:

Ik reageerde binnen een half uur en ik was al te laat. Ze krijgen echt heel snel heel veel reacties.

jeetje, ik zat op minder dan 10 minuten. maar goed :P ik spaar vrdr voor een andere van hun haha. dit is onbegonnen werk met gemak :p

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:50

Helene83 schreef:
Er is hier vast wel iemand die een tattoo op zijn scheen heeft..
Ben benieuwd hoe dat voelt.. na 4 uur op mijn kuit was ik het wel aardig zat.. maar voornamelijk de dagen daarna was een hel. Zijkant onderbeen viel me erg mee..

Maar ben dus erg benieuwd naar de scheen.. Iemand ervaring? Hoop de volgende daar te laten zetten. Ik weet.. pijn doet het toch.. maar in welke mate?

Ik heb er een laag op m'n scheen. Was hel. Ergste pijn die ik heb gehad tijdens het tattooeren. De tattoo loopt van links binnen in m'n enkel naar rechts zijkant van m'n been. Stukjes aan de zijkant deden 'gewoon' pijn en de scheen zelf was verschrikkelijk :+ Ook een hele andere pijn dan bij m'n andere tattoos, veel minder makkelijk te negeren oid. Zat met m'n andere been rond te stampen om er doorheen te komen :=

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:54

Ik had binnen 2 minuten gereageerd op een tattoo van de flash sheet van blackbear en er was al iemand voor me :( Naja hopelijk zegt diegene af en krijg ik m alsnog *\o/*