Ik ook Spaar ook al m'n bonnen op, doe ik ook bij Douglas. Laatste keer dat ik wat kocht bij Douglas had ik 4 cadeaubonnen, kortingscode & m'n klantenkaart. Was eerst 57 euro maar heb 8 betaald
Hoe lang duurt een bestelling bij douglas gemiddeld bij jullie? Heb zaterdag avond besteld en bestelling staat nu op in behandeling maar heb geen geduld.
Drunksheep
Geplaatst: 04-04-16 12:55
Bij mij is het vaak de volgende werkdag binnen! Maar geen bezorging op maandag.
Zag het net op de site indd, levering waarschijnlijk op dinsdag. Had ik nou toch maar naar de stad gegaan zaterdag haha heb zo geen geduld. Eindelijk weer een goede foundation in een goede kleur!
Wat vinden jullie van de nieuwste UD Spectrum palette? Vind de kleuren prachtig.
Het Spectrum palette prachtig. Het Vice LTD XX palette wat minder, had er wat meer verwacht voor een jubileum editie. En aangezien ze hier beide toch (nog) niet te koop zijn, ga ik er nog niet over nadenken.
Anoniem
Geplaatst: 04-04-16 16:47
Met 40% vind ik een mascara wel weer de moeite. hoe bevalt Chanel Le Volume? Makkelijk te verwijderen ook? Want dat zoek ik wel..
Ik ben geen fan van Chanel Le Volume omdat ik die rot vind om te verwijderen. Volgens mij korrelde die heel erg. Al weet ik het niet meer zeker wat het precies was waarom die me daarom niet beviel.
Ik gebruik voor reinigen/verwijderen altijd olie van Origins.. Dus op zich krijg ik wel alles makkelijk wel gok ik.
Niniane die is nieuw he? geeft die fijn volume??
Anoniem
Geplaatst: 05-04-16 09:07
Ik ben heel lang aan het twijfelen geweest over Le Volume. Wel fijn, niet fijn...
Hij geeft inderdaad volume, maar hij klontert echt als een malle... ik moet altijd zo ontzettend voorzichtig zijn met die mascara en als ik hem gebruik, als ik ietsje te veel gebruik heb ik spinnenpootjes.