Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:22

Deijs schreef:
Amorous lijkt op craving toch? of syrup?

Craving komt er dichterbij idd. Syrup is veel lichter. Amorous is een soort warm roodroze.

Naked Lunch heb ik op Google gekeken VS All that Glitters. Maar is Naked Lunch niet te licht voor zo? En meer voor binnenste ooghoek?

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:30

Glossi wat staat die mascara mooi!!

Iemand bekend met die witte primer mascara van Dior? Die werd mij een tijd terug aangeraden in combi met de Estee Lauder Sumptious Volume. Schrijf je dat zo? :+ Ik overweeg morgen die 2 te halen. Want ik heb vandaag zo weinig gekocht :')
Maar misschien beter van niet :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:32

Diorshow Maximizer mascara bedoel je! Die gebruik ik al hele tijd in combinatie met de gewone Diorshow mascara. Erg fijne combinatie, maar staat me soms wel tegen dat je dan dubbel zo lang bezig bent.
Is even oefenen hoe je mooi opbrengt zonder klonten en dat teveel wordt, maar voor mij zeker een blijvertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:34

Ik gebruik Naked Lunch als kleur voor op m'n bewegend ooglid en vind hem daar echt prachtig voor <3 Hij is net shimmery genoeg dat het lekker opvalt, maar hij is ook weer niet zo glimmend dat het een uitgaanslook wordt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:40

Hm. Dan is hij het overwegen waard Emmaa_. Morgen die 2 bij elkaar houden. En bedacht dat ik er een 4e bij neem. Is de 4x insert palette vol :')
Welke zal ik doen?
Heb nu:
Embark
Mythology
Expensive Pink
Tilt
Steamy
Satin Taupe
Sable
En vandaag dan Cranberry, Trax en Naked Lunch of All that Glitters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:43

Volgens mij ben ik de enigste die hier nooit losse oogschaduws koopt. := Ik vind een palette juist zo handig. :)
Afbeelding

1 losse oogschaduw. :') Had eerst meer maar heb ze allemaal weg gegeven of weg gegooid :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:48

Linoleum die denk ik inderdaad! Hij zou je wimpers ook laten groeien? Je kunt hem ook 's nachts opdoen als verzorgend en groeibevorderend. Anders vraag ik het morgen. Maar anders wordt het alleen Estee :D

Anthea, ik doe ze wel in een palette maar zo krijg ik kleuren bij elkaar die ik mooi vind ipv verschillende palettes waar ik niet alles van gebruik. Maar het is een dure hobby := Daarom wil ik eigenlijk niet teveel neutrals in deze want dat vind ik wel handig in een complete palette zoals die van Too Faced :+:
Oh en bij 1 volle 15inserts palette van MAC stop ik. De rest mag alleen via Amerika O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:49

Ik heb ook wel een paar volledige palettes, maar de enige die ik nog regelmatig pak is Naked3. Stel nu gewoon samen palettes samen bij MAC, kost wat maar dan heb je ook wat :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:20

Ik heb ook niet veel losse, of athans heb wel losse maar dat zijn allemaal pans die in een pallet zitten :D
En mooie stash zeg <3 Ik droomde laatst dat ik dat Urban Decay Electric palette van een vriendin kreeg omdat ze 'm niet mooi vond _O-

Zoo, even foto's langs mn kaptafel heen gehangen, nu is hij nog meer van mij <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:23

Ik snap de hype rondom dat Electric palette niet zo goed :') Vind hem mooi hoor, maar zou hem niet kopen voor de kleuren. Maar dat ligt er misschien ook aan dat ik echt nooit felle kleuren draag

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:28

Nee ik zou hem ook nooit kopen :') In mn droom nam ik 'm ook alleen aan met de gedachte 'het is zonde om weg te doen en misschien komt ie ooit nog van pas' :+ Ik ben ook niet zo van de felle kleurtjes..
Al vind ik het soms wel leuk om een random wat feller kleurtje te kopen maar ik pak toch meestal naar dezelfde kleurtjes dus dat gebeurd niet vaak :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:29

Verder dan avontuurlijk blauw en paars ga ik niet :') Ik houd het lekker bij mijn bruintinten _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:50

Ik gebruik vooral Naked en Naked 3, KvD chrysalis vond ik helemaal geweldig dus die zal ook wel daily worden. :D
Ik vind de Electric gaaf! Vooral met halloween coming up. :D

Djilna, zelf palette samenstellen is ook handig :j Het fijnste aan een gewoon palette vind ik tutorials :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:12

Ik vind palette's ook fijn. Alleen soms vind ik het ook wel weer zonde dat ik sommige kleuren helemaal nooit gebruik.

Ben trouwens helemaal weg van 'chaos' in het UD palette. Ik draag vrij vaak die kleur korenblauw en probeerde laatst een look te maken met m'n zoeva palette met die kleur maar hij was toch niet fel genoeg.

Afbeelding

LOVE die kleur korenblauw.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:16

Anthea ik begin echt te kwijlen van jouw stashfoto!

Vandaag naar de ICI *\o/* Doen jullie allemaal altijd 2 verschillende mascara's op? ik doe dat echt nooit eerlijk gezegd. Gaat het dan niet klonteren en afbreken?

Oh trouwens, hoeveel zijn de verzendkosten bij Sephora als je niet bij die 75 euro komt?
Is dat misschien ook voordeliger qua tax en verzendkosten? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:27

Ik doe er wel meestal 2, 1 voor lengte en separatie en 1 voor volume :)
Mooie stash anthea
Toffe look nelleke, idd echt een prachtige kleur. Ik doe zon look ook regelmatig met een fel kleurtje onder de onderste wimperrand :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:27

ik vind felle kleurtjes juist zoooo leuk. Wel als ooglidkleurtje, niet op een andere plek. Ik gebruik nog weleens groen, paars, oranje en blauw als ooglidkleur.

Qua eyeliner ben ik nu al even aan de gang met de essence mat vloeibare eyeliner. Vandaag ook weer op. Ik vind vloeibare liner toch altijd fijner. Met zo'n kwastje. Handiger om een heel dun lijntje mee te trekken vind ik persoonlijk.

Ik zou nog graag een groot palette willen hebben van Mac, of een Z-Palette. Iemand daar misschien ervaring mee? En dan af en toe een los kleurtje kopen van Mac. Ik heb nu een palet met 4 kleurtjes allemaal gevuld trouwens (cranberry, girly, swiss chocolate en ricepaper) Om eerlijk te zijn pak ik hem niet zo vaak. Best zonde eigenlijk.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:29

Trouwens ik was gister op winkelcentrum alexandrium in Rotterdam en liep langs de Douglas....en toen zag ik daar dus een grote stand met Smashbox..... ik wist niet dat die te koop was in Nederland. Niet gekeken was met een anti-makeup vriendin en mijn man.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:17

Oranje.. Die man van MAC probeerde me gisteren een oranje oogschaduw aan te smeren om te blenden met Cranberry. Moet zeggen dat over elkaar heen het er mooi uit zag, maar ben bang dat ik hem te weinig zou gebruiken en daar vind ik zo'n dingetje dan te duur voor..

Deijs ik heb ook altijd maar 1 mascara op en max 2 laagjes. Anders vind ik het zo snel klonteren.
Maar die Dior maximizer zou naast meer lengte en volume ook een verzorgende en groeistimulerende werking geven. Maar een Estee + Dior wordt me wel wat duur na alles wat ik al gekocht heb :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:18

Smashbox is idd sinds een tijdje bij Douglas te koop!

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:20

Anthea wat een verzameling heb jij! :9

Mooie, heldere kleur blauw is dat Nelleke! Als ik kleur pak doe ik het meestal langs mijn wimpers, durf het niet over mijn hele oog.

Ik gebruik altijd maar één mascara, maar dat is ook wel eens anders, ligt een beetje aan de mascara die ik op dat moment gebruik.

Mijn Mac pakket komt toch vandaag, er staat nu dat de pakketbezorger onderweg is! Zal straks even een foto maken van de spullen die ik gisteren heb gekregen :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:34

Ja die kleur zit dus in het UD Electric Palette. Ik ben verder nog nooit zo'n heldere kleur korenblauw tegengekomen. Als iemand nog suggesties heeft? :D (Want een heel palette voor 1 kleur vind ik een beetje overdreven.)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:45

_Nelleke_ schreef:
Ja die kleur zit dus in het UD Electric Palette. Ik ben verder nog nooit zo'n heldere kleur korenblauw tegengekomen. Als iemand nog suggesties heeft? :D (Want een heel palette voor 1 kleur vind ik een beetje overdreven.)

Misschien kan je iets soortgelijks vinden bij Sleek?

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:46

Misschien van Inglot, Freedom system AMC 70 of 371 M, 322 M :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:53

Djilna schreef:
Oranje.. Die man van MAC probeerde me gisteren een oranje oogschaduw aan te smeren om te blenden met Cranberry. Moet zeggen dat over elkaar heen het er mooi uit zag, maar ben bang dat ik hem te weinig zou gebruiken en daar vind ik zo'n dingetje dan te duur voor..

Deijs ik heb ook altijd maar 1 mascara op en max 2 laagjes. Anders vind ik het zo snel klonteren.
Maar die Dior maximizer zou naast meer lengte en volume ook een verzorgende en groeistimulerende werking geven. Maar een Estee + Dior wordt me wel wat duur na alles wat ik al gekocht heb :+

Oeeh nu ga ik even diep denken welke ik wil _O- (of allebei)