Ik duim! Ik hoop ook heel erg dat het volgende week donderdag droog is. Dan heb ik vrij en leuke plannen.
Jammer Faringo dat je hebt moeten afzeggen, maar je hebt wel al weer leuke nieuwe plannen!
Bootsiebob
Geplaatst: 20-09-22 13:16
Faringo wat in het vat zit verzuurt niet, wel pech zeg, met het Pieterpad. Ik hoop dat je snel weer 100% fit bent en maandag kunt genieten in de Efteling.
Veel plezier in Antwerpen RobinxFellow. Mooie foto’s van de stad!
Gaucho ook een prachtige avond gehad.
Inderdaad vroeg donker al. Maar het weer gaat beter worden, ik geloof dat ook de temperatuur komend weekend fijn wordt voor leuke activiteiten
gaucho
Geplaatst: 20-09-22 13:20
Jaaa wij gaan een weekendje naar de Achterhoek met camper en kids.
Ik lees allemaal leuke weekend plannen en zelfs nog een weekje vrij voor Lizard. Lekker zeg. Faringo, kom je snel je auto showen?
Ik ben vanmiddag na werk meteen naar het park gereden met de honden, nog even een frisse neus halen en zonnetje meepakken.
Was heerlijk. Maar ik had ook even een sneu moment; Ik vond een egeltje. Het oogde heel zwak, hij zwalkte wat over het pad. Ik ging checken of hij gewond was ofzo en toen ik dichterbij kwam zag ik dat hij onder de vliegen zat en hij zat helemaal vol met eitjes tussen zijn stekels (als het niet al maden waren, maar dat kon ik niet heel goed zien). Arm ding.
Ah wat sneu dat egeltje goof. Je kan ook echt niets op zo'n moment. Zeker kom ik m'n auto een keer showen. Ik app je morgen ff.
DideH
Geplaatst: 20-09-22 18:53
Even korte bijleespost vanaf de bank, ben niet helemaal fit. Vorige week was er een collega op kantoor die liep te hoesten en te proesten en nu zijn meerdere mensen niet lekker met dezelfde klachten (maar neg op corona). Beetje balen dat mensen gewoon naar kantoor gaan als ze ziek zijn… Ben zelf maar vandaag thuis gaan werken om te voorkomen dat ik mensen aansteek.
Ahh gossie goof, je kon ook wel heel dichtbij komen zo te zien zonder dat ie wegrende, dat is niet best
Veel plezier vrijdag Mandy! Wat voor plannen heb je volgende week?
Leuk Faringo! Ben benieuwd wat je nieuwe auto wordt!
Jij ook veel plezier Gaucho! Zit het weer een beetje mee?
Beperk mijn bijleespost even tot de laatste pagina, ik kijk vanaf mn telefoon. Sorry voor de mensen van de vorige pagina(s). Zag wel mooie plaatjes voorbij komen!
Prachtig Sure_Lee. Ik geniet mee van jullie rit. Lekker met de haffies op pad
Gezellig dat Mandyy komt rijden!
Lizard, het was koud ja. Mooie maan
Eelmo
Geplaatst: 21-09-22 09:52
Het was idd heel confronterend om een ander paard in haar stal te zien. Maar ergens had ik die confrontatie ook nog wel even nodig ofzo. Toch een stap verder in mijn verwerking.
Toch nog wat zonnige plaatjes Ik vraag me af of er ooit een goed (rustig) moment is om naar Giethoorn te gaan. Ben er nog nooit geweest, maar altijd mooie plaatjes!
Vroeg donker nu ja, en laat licht. Lijkt altijd zo plotseling, moet echt even schakelen. Vanmorgen met de hond vond ik het ook koud idd. Was er niet op voorbereid nog
jojoleinee
Geplaatst: 21-09-22 09:53
Wat een zielig egeltje Goof
Heerlijk ritje Sure_lee en Wilddreams. Ik ben gister ook op mijn verzorghaf een rondje gaan doen.
Heftig om naar je oude stal te gaan lijkt me Eelmo.
Maar wel mooi Lizard! Ik reed om half 8 naar werk en de zon scheen prachtig door de mist in de polder. Het was echt schitterend! Ik had helaas geen tijd om binnendoor te rijden, dus geen foto's.
Heerlijk sure-lee. Nog even genieten hoe lang het kan.
BeFunny
Geplaatst: 21-09-22 11:17
Wat gaan jullie weer hard. Sneu met dat egeltje. Wel weer hele mooie foto's Goof met die zon erbij.
Sure-Lee ook met de haflingers. En idd gezellig dat Mandy kont rijden. Leuk dat je dat doet.
Een cliënt viel uit, dus ik had een uur pauze. Lekker een rondje gewandeld in het zonnetje. Ik kwam nog een bekende tegen die stond te dutten in het zonnetje