Roosch: wat ben je goed bezig

Moniek: beterschap en -24 kg is ook een mooi resultaat!
MuSLi: fijn dat er weer een flinke daling op de weegschaal was.
Weet iemand of je Garmin ook kan koppelen aan Lifesum?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rose_Sonny schreef:Ik heb net een beetje slecht nieuws gekregen en heb jullie steun nodig :'(
Ik heb eind juli mijn kruisband gescheurd, in eerste instantie toen gezegd dat we met fysiotherapie het zouden proberen te verbeteren. Vandaag had ik een controle afspraak en ik was er toch wel over uit dat ik geopereerd wou worden, omdat ik gewoon niet meer goed kan bewegen. Wandelen ben ik na 3km al ik mijn tandvlees aan het wandelen, gewoon vanwege de pijn en instabiliteit.
Wat de orthopeed vorige keer even vergeten is te zeggen, is dat ik te dik ben om deze operatie te ondergaan. Korte samenvatting is dat ik nog minimaal 12 kilo moet afvallen, in principe krijg ik daar een half jaar voor. Er zit een wachtlijst op de operatie, daarom heb ik ervoor gekozen om deze wel alvast in te laten plannen en ik hoop dan dat dat de stok is achter de deur om het echt binnen die tijd te doen.
Dat ik al 7,5 kilo was afgevallen sinds het ongeluk, had de orthopeed geen boodschap aan.
Betekent dus dat ik met behoorlijke beperking in beweging toch moet gaan proberen om minimaal 2 kilo per maand af te vallen, dat wordt wel een uitdaging dus :'(
Amandavd schreef:Als eerste een dikke knuffel Rose_Sonny, ik kan mij voorstellen dat dit wel even rauw op je dak valt.
Vraag eens aan de orthopeed om eventuele verwijzing naar een dietiste zodat je wat extra hulp hebt om je doel te bereiken. Die tip van de dochter van Sharani vind ik ook echt een goede.
Je bent al 7,5 kilo kwijt, die andere 12,5 gaat jou ook zeker lukken! Je kan dit!!
Ik twijfel om de Samsung galaxy watch 4 te kopen, zitten die bandjes fijn? Mijn vorige smartwatch had een ander bandje maar die vond ik niet zo fijn.
https://www.samsung.com/nl/watches/watc ... FR86SVEGEU
Amandavd schreef:Musli, die daling is wel fijn, succes met het weekend maar dat komt vast goed! Heb je veel staan waar lekker eten bij komt kijken?
Arabella, ik had eerst een smartwatch met een bandje wat lijkt op die van jou ( niet magnetisch ) maar die ging snel kapot. Wat een stouterd die puppywat voor ras is het?
Moi, wat fijn dat je aan het opknappen bent! Ik heb een Samsung telefoon, weet niet of dat lekker matcht met een een Apple Watch.
Amandavd schreef:Moi, wat fijn dat je aan het opknappen bent! Ik heb een Samsung telefoon, weet niet of dat lekker matcht met een een Apple Watch.