Maar als het goed is zou je er qua stevigheid en sterkte niets van moeten merken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Dames, hulp gevraagd.
Ik heb vorig jaar een opleiding gevolgd. Omdat ik geen model kon vinden heb ik mijn proefexamen en examen uitgesteld. 7 maart staat mijn nieuwe proefexamen gepland en helaas nu ook nog geen model te vinden.
Vriendinnen gevraagd, maar de Dames die in de buurt wonen hebben of geen tijd of willen geen verlenging. Eens een keer BIAB willen ze wel een keer, maar dat afspreken komt er niet van.
Oproepje op Facebook levert ook nauwelijks reactie op. Enige die wel wil woont aan de andere kant van het land, dat wordt 'm dus niet.
Help! Hoe ga ik alsnog een model vinden voor mijn proefexamen/examentraining en examen in april?
fleurtjeuh schreef:BrankaZ schreef:Dames, hulp gevraagd.
Ik heb vorig jaar een opleiding gevolgd. Omdat ik geen model kon vinden heb ik mijn proefexamen en examen uitgesteld. 7 maart staat mijn nieuwe proefexamen gepland en helaas nu ook nog geen model te vinden.
Vriendinnen gevraagd, maar de Dames die in de buurt wonen hebben of geen tijd of willen geen verlenging. Eens een keer BIAB willen ze wel een keer, maar dat afspreken komt er niet van.
Oproepje op Facebook levert ook nauwelijks reactie op. Enige die wel wil woont aan de andere kant van het land, dat wordt 'm dus niet.
Help! Hoe ga ik alsnog een model vinden voor mijn proefexamen/examentraining en examen in april?
Waar is het examen?
Welk moment van de dag en hoe lang duurt het? En welke datum?
Wat zijn de eisen die worden gesteld aan het model?
Heb je voor die tijd nog een model nodig om te oefenen? Hoe vaak? Waar?
Bienotje schreef:Gedoe met dat zoeken van modellen zeg, succes!
Ik ben sinds kort begonnen met polygel bij mezelf. Vroeger veel acryl gedaan, hele tijd niet en nu dus dit. Moet er nog wel handiger on worden, maar eindelijk weer van mijn nagelbijter korte nagels af en daar ben ik erg blij mee
[ Afbeelding ]