Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Oké ja ik ben nu niet bewust kcal aan het tellen en al helemaal geen macros. Ik weet op zich best wat ik wel en niet mag eten en ik ben van mening dat ik niet de slechte dingen wil laten, anders hou ik het sowieso niet vol. Maar...dan met mate. 1 rijtje chocola ipv meerdere...vooral chocola en energydrank (monster) is mijn valkuil. Die monster ging al langere tijd gewoon goed, ik drink nu 1x (soms 2x) in de week een blikje (niet de grootste maar een slag kleiner dan die je in de supermarkt zie). En ik drink eigenlijk alleen nog maar water, thee en koffie (wel met een beetje melk en een scheutje caramelsiroop. En ik sport 3x in de week in de sportschool, nu nog wel meer de vaste apparaten omdat ik de vrije gewichten nu niet zo goed kan met mijn knie. En gisteravond bijv gewoon zelf gemaakte pizza op, maar zolang ik dat overdag incalculeer en dan dus gewoon netjes doe vind ik dat dat moet kunnen, persoonlijk red ik het anders echt niet.
0091 schreef:Iemand tips over een gezonde lunch in de stad? Ik ga vandaag shoppen met een vriendin en eet in de stad. Ik dacht zelf al aan soep maar misschien zijn er nog andere gezonde lunches?
Kan het wel met het diner compenseren, maar liever eet ik in de avond niet te weinig..
_Linn_ schreef:Oké nee top, ik wilde even een andere mening hebben over zo’n groente kuur bijvoorbeeld. Mijn eigen mening was ook verdeeld namelijk.
0091 schreef:Jeej... na 3 weke op dieet ben ik afgelopen week eindelijk wat afgevallen! Wel 0,6 kilo![]()
Vind het eigenlijk veel te weinig voor de tijd en inzet die het vraagt![]()
Maar het is een begin
Emmaa_ schreef:0091 schreef:Jeej... na 3 weke op dieet ben ik afgelopen week eindelijk wat afgevallen! Wel 0,6 kilo![]()
Vind het eigenlijk veel te weinig voor de tijd en inzet die het vraagt![]()
Maar het is een begin
Hou je wel alles netjes bij enzo? Als je niet afvalt kan het best zijn dat je onbewust meer binnen krijgt dan je denkt.
0091 schreef:@Imandra ja ik weeg alles af. Het enige wat ik wel eens gok zijn mn groenten, maar dat zal het verschil niet groot maken qua kcal. Ik hoop dat het kwartje deze week gaat vallen bij mijn lichaam. Ik wil tijdens mijn vakantie in augustus toch weet strak in mijn bikini passen
@Koeien ik eet 4 porties per dag die ik afweeg. Dus te groot zouden ze toch niet moeten zijn als mfp he tg aantal kcal aangeeft met dat gewicht?