[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:04

Heerlijk hoor je eigen plekje :j
Mn vriend en ik delen n kamer dus is half kantoor en half beauty

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:43

Bedankt voor jullie tips! +:)+

Ik zal even bij de Hema kijken of mijn kleur erbij zit! Anders ga ik denk ik toch die van MAC proberen.. Het is alleen zo balen dat je echt naar de stad moet voor MAC.
Heb je zo’n zelfde kleur als de NYX Taupe ook van MAC?

Is het altijd fijner om zo’n uitschijfpotlood te gebruiken dan zo’n wenkbrauwpotlood die je moet slijpen?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:00

Gave looks met die kleuren zeg! Ik durf dat nooit zo goed

Dames met een gemengde huid (droog, maar wel acne), welke foundation gebruiken jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:01

Ik heb een hele hoek in mijn slaapkamer ingericht, voordeel van het bed op 2,5 meter hoogte kunnen plaatsen, daaronder inloopkast met mijn hoek :D

Alleen zit ik er nu niet zo vaak.. het is daar te donker nog 's ochtends nu := dus nu staat er een toilettas met veel gebruikte spullen in de woonkamer :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:48

Bed op 2,5e meter hoogte? Ik moet dr niet aan denken!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:15

Jans schreef:
Ik heb een hele hoek in mijn slaapkamer ingericht, voordeel van het bed op 2,5 meter hoogte kunnen plaatsen, daaronder inloopkast met mijn hoek :D

Alleen zit ik er nu niet zo vaak.. het is daar te donker nog 's ochtends nu := dus nu staat er een toilettas met veel gebruikte spullen in de woonkamer :')

Heb je hier een foto van? Klinkt namelijk heel mooi!
Heb je al een full face kunnen maken? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:48

Uhuh! Afgelopen dagen alleen niet, stomme buikgriep :r maar heb geen foto gemaakt. Moet vrijdag geopereerd worden, daarna tijd genoeg om door te oefenen :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:04

Jans schreef:

Ik heb nog een gloednieuwe babyliss lamp staan met licht :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:04

Beterschap jans :(:)

Elke wat een mooie looks weer <3 Weer wat oefenmateriaal voor mij O:)

Nog iemand gezien met knal kleuren.. wat ontzettend gaaf !!!!

Mn smashbox liquids zijn waarschijnlijk deze week bij mij..kan ik ze eindelijk eens uitproberen <3

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 21:02

Komen weer mooie looks voorbij afgelopen week dames! Vooral de groene look is erg mooi, ben je naam kwijt.

Grrr ik heb alweer een ontzettend droge huid.
Foundation zit gewoon niet mooi nu.

Ook heel veel roodheden op het moment vooral na het douchen. (Zal wel te warm douchen)

Ik heb wel make up maar ga smorgens voor het licht is aan het werk en als ik thuis kom is het al donker, krijg het dus niet mooi op de foto.

Oke ik heb dus geen foto waar ik normaal op kijk na hrt douchen dus dan maar deze. :')
Afbeelding

En nog 2 van de fotoshoot waar ik de rest er even af heb geknipt.
Zo zien jullie mijn wenkbrouwen eens wat beter want mijn telefoon blurt altijd alles samen. Alhoewel de kwaliteit zwaar achteruit gaat met uploaden.

Afbeelding

Afbeelding

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 21:40

Mooi marlon! Krul jij je wimpers ook? Want ik denk dat het je look zoveel opener en afmaakt :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 21:57

Ja dat doe ik wel maar helpt niks helaas. Heb ook al wel tig mascara's geprobeert maar niks werkt.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:04

Hoi meiden, nu het wimpers krullen en welke mascara het beste werkt waarschijnlijk weer aan bod komt, meld ik me ook.

Lees al een tijd mee dus tijd om me voor te stellen. Ik ben Jolien, 24 jaar en woon in t dorpje naast de efteling. Vind make up heel leuk maar mn skills zijn nog niet zo goed. Ik vul mn wenkbrauwen in met poeder, krul mn wimpers, want drama. Maar heb net als Marlon het probleem dat het niet werkt want de meeste mascara trekt de krul er zo weer uit. Wil deze winter op zoek naar een fijne foundation, want ben makkelijk droog in de winter en met douchen rode vlekken (max 10 minuten en onder de 38 graden) Dus dat zou ik wel een beetje willen maskeren. Verder ben ik gek op (gel)nagellak en lippenstift. Lak heb ik zo'n 50 van staan en hoop met mn verjaardag sinterklaas en kerst uit te breiden. Lippenstift nog beperkt.

Nu heb ik gelezen dat jullie erg enthousiast zijn over de max factor false lash effect in waterproof. Nou kost deze 17.50 en dat vind ik best wat geld als ik m straks weer bij de verzameling kan leggen omdat hij toch de krul er weer uit trekt. Wie kan me overtuigen?

Als jullie meer willen weten hoor ik het wel :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:23

Ik, met mijn flinterdunne wimpers zakt ALLES uit, zelfs.met de o zo magische charlotte tilbury a 30 euro. De max factor is de aller eerste mascara die van 8 uur sochtends tot 10 uur savonds echt 0,0 uitzakt. Hij is regelmatig in de aanbieding trouwens, vrijwel om de week :)

Ik heb er trouwens echt wel 80 uitgeprobeerd, ik hou van uitproberen... benefit, maybeline, landcome, essence, nyc, catrice, too faced, charlotte tilbury en ga zo maar door :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:31

Ik ben helemaal pro Dior iconic overcurl, de waterproof versie, die houd mijn krul als ongeveer enige mascara. :j

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:39

Mag ik iemand even pb'n voor wenkbrauwadvies? :D

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:42

Vraagje. Iemand die weet of ik nog ergens oogschaduw van mac in de kleur cranberry kan krijgen of die van nyx in rust?
Zag deze op interner en die kleuren zijn zo mooi!
Iets vergelijkbaars mag ook

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 01:17

Jamiefris schreef:
Vraagje. Iemand die weet of ik nog ergens oogschaduw van mac in de kleur cranberry kan krijgen of die van nyx in rust?

Bij ons in eindhoven in de counter :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 06:59

velvetblack schreef:
Jamiefris schreef:

Bij ons in eindhoven in de counter :)

Dus die kleuren zijn er nog wel? Zie ze namelijk niet op interner. Helaas is dat 4 uur reizen voor mij.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 08:14

_Friemel schreef:
Ik, met mijn flinterdunne wimpers zakt ALLES uit, zelfs.met de o zo magische charlotte tilbury a 30 euro. De max factor is de aller eerste mascara die van 8 uur sochtends tot 10 uur savonds echt 0,0 uitzakt. Hij is regelmatig in de aanbieding trouwens, vrijwel om de week :)

Ik heb er trouwens echt wel 80 uitgeprobeerd, ik hou van uitproberen... benefit, maybeline, landcome, essence, nyc, catrice, too faced, charlotte tilbury en ga zo maar door :')

Welkom jolien. Zo te horen heb je dzelfde problemen als ik heb op het moment.

Mmh misschien dan toch die mascara eens proberen, ik heb nu nog een dichte van lancome de doll eyes was ook 34 euro maar daar zie je tenminste wel dat ik wat mascara op heb.(heb daar een tester van gekregen) Wil alleen eerst alle aangebroken op maken want anders heb ik al dat geld voor niks erin gestopt.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 08:25

_Friemel schreef:

Exact dit! Ik zweer er ook bij, heb net een foto gemaakt van hoe hij zit als je je make-up vergeet af te halen en er een nachtje mee slaapt:

Afbeelding

Heb er hier echt niks aan bijgewerkt ofzo. Zit als een huis!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 09:20

Ik krul ze wel 2/3 keer voordat ik mascara opdoe. Ben benieuwd naar die van max factor! Is die goed waterproof?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:22

Welke is dat die ban max factor ? :)

En kunnen jullie mij een goede concealer aanraden? Enkel voor onder de ogen

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:06

Ik vind hem goed waterproof!

Vandaag heb ik een gloss op mijn lippen. Echt jaren geleden haha. Misschien toch nog een nieuwe aanschaffen.
Ik zag gisteren bij de Nyx in Amsterdam echt een prachtige blush, maar even wachten tot december. :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:28

Jamiefris schreef:
Dus die kleuren zijn er nog wel? Zie ze namelijk niet op interner. Helaas is dat 4 uur reizen voor mij.

Cranberry is er wel degelijk. Gaat er naar mijn weten ook niet uit :)
Super mooi rood/paars/rozig kleurtje!