Ja, het is normaal dat de lijnen wat uitlopen. Dat is ook de reden dat je daar rekening mee moet houden bij het ontwerpen, bv geen lijnen te dicht bij elkaar of te kleine letters.
Wow, thanks allemaal voor de lieve complimenten! Hoewel die credits eigenlijk voor Mandy zijn, aangezien ik er zelf niet bijster veel voor gedaan heb buiten stil zitten en betalen
Een sleeve was nooit echt de bedoeling, maar ik ben zo gek op deze stijl, wordt blij van de vrolijke beestjes en bloemen op mijn arm... En zodoende komt er dus steeds meer bij
Echt heel erg gaaf Mars! Zag je arm (tenminste, ik denk dat het jouw arm was) ook al voorbij komen op fb in een filmpje
Vind haar stijl ook echt geweldig!!!
Darah3
Geplaatst: 06-08-15 15:33
_Micha_ schreef:
Dit soort reacties zijn de reden dat ik hier eigenlijk alleen nog maar mee lees in plaats van post.
Sluit ik me helemaal bij aan, meer dan meelezen doe ik daardoor vaak niet
Hij is super gaaf geworden Mars! Ik zag hem al op FB voorbij komen in een filmpje en dacht al dat ie van jou was
Bralindy
Geplaatst: 06-08-15 16:03
Ik vind dit topic soms zo heerlijk om door te bladeren
Echt net heb ik geschminkt op mijn arm, een impulsief iets wat lijkt op een boom (hier en daar foutjes maar ach )
En ik zit er plots over na te denken dat het ook best een hele mooie tattoo kan zijn in de toekomst (wordt niet op mijn arm. Zou het dat op mijn zij doen), maar met al die kleuren.. vervagen die snel? Hoe vaak moet het bijgewerkt worden? Blijft het wel mooi?
Ik persoonlijk hoop dat het niet bijgewerkt hoeft te worden. Kleuren zullen iets minder fel blijven na lange tijd, maar met de inkt van tegenwoordig blijven kleuren ook mooi.
Mijn tattoo al heel lang opzoek naar iets degelijks en nu is het eindelijk zover hij staat op mijn rug! Hij staat hier net, ondertussen aan het genezen zal zsm een foto plaatsen nu hij helemaal "mooi" is
Vind hem gaaf mars! Zit nu toch ook weer te twijfelen of ik niet naar Mandy zal gaan.. Is alleen zo'n eind rijden. Weet iemand hier haar uur tarief? En of er een wachtlijst is?
Leuk ontwerp dieseltje! Vind paarden altijd lastig om mooi te vinden in een tattoo. Op deze manier toch duidelijk een paard zonder fratsen dat een oog/neus/uitdrukking niet klopt
Vind ik ook erg mooi! Maar denk dat je daar wel een enorm risico op dichtlopen mee hebt, zeker met allemaal dunne takjes vlakbij elkaar. Heb je daar straks een dikke zwarte vlek op je arm