Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naoom_ schreef:Heb mijn klad versie mee mogen nemen en daar stonden al m'n antwoorden in, cijfer uitgerekend..
Die ligt tussen de 5,6 en 7,6
Dora, oeh lekker sushi!
Lonneke, ik heb hier hetzelfde door onregelmatige schooltijden, vooral nu met mijn examens. Loop ik tussendoor onwijs te snacken, heb jij dat ook?
denice schreef:Neejoh dat is niet lekker! Volgens voedingscentrum zit ik wel goed met alle voedingsstoffen vandaag. Mn calorieinname is 1650, dus ook prima. Maar ik had het nooit verwacht, schrok er een beetje van. Ik ga nooit meer een uitsmijter nemen als ik ergens lunch!
Naoom_ schreef:Heb mijn klad versie mee mogen nemen en daar stonden al m'n antwoorden in, cijfer uitgerekend..
Die ligt tussen de 5,6 en 7,6 *\
Lonneke, ik heb hier hetzelfde door onregelmatige schooltijden, vooral nu met mijn examens. Loop ik tussendoor onwijs te snacken, heb jij dat ook?
Mootje schreef:RX, je lichaam kan gewend raken aan de voeding die je tot je neemt, en ook aan de beweging die je krijgt.
Laat je je lichaam wel eens 'schrikken', door bijvoorbeeld zeer gevarieerd te eten of je beweging te veranderen door bijvoorbeeld een ander trainingsschema, harder of langer te wandelen / hardlopen / fietsen?
Mandy517 schreef:Leuk Madeira!!
Hier gaf de weegschaal 91,3 aan, dus -16,2