[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:35

Neejoh dat is niet lekker! Volgens voedingscentrum zit ik wel goed met alle voedingsstoffen vandaag. Mn calorieinname is 1650, dus ook prima. Maar ik had het nooit verwacht, schrok er een beetje van. Ik ga nooit meer een uitsmijter nemen als ik ergens lunch!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:38

Uh ja! ik bedoel eigeel natuurlijk Mootje :+

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:11

Haha en dat is zoo lekker ;) Wij hebben het zaterdags ook vaak, gebakken ei bij avondeten. Eieren van de buurman, verser kan niet. Maar dan zijn het vaak twee kleine eitjes, dus op zich valt dat nog wel mee qua kcal. Maar ik heb bij m'n ouders op de boerderij altijd zo iets van, ik ben dan toch zoveel in beweging en zit weinig stil, dan mag dat ook wel ;).

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:50

ik ben gek op een zacht gekookt eitje op brood :9 eiwit moet wel hard zijn en deel van eigeel ook maar dus niet alles! :D
hier verder niet bijzonder gegeten, nog niet helemaal fit! morgen weer werken dus dan ga ik eindelijk mijn normale ritme van eten weer in!
merk ook al dat de antibiotica me lichaam zo goed als verlaten heeft, voel me echt een stuk beter! :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:16

Achjoh het kan ook geen kwaad natuurlijk, zit nog wel helemaal vol dus dat is een voordeel :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:29

Ik eet soms wel 4x per week een gekookt eitje. Op mijn werk als tussendoortje... het vult heel erg goed en heb nooit geen trek oid. Miss, gezien calorien/vet maar wat minderen?

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 01:06

Is nu ook op de reclame, als je gewoon goed, gezond eet en varieert, kun je best vaker genieten van een eitje!
Zijn ook veel goede vetten die erin zitten hoor, als je het lekker vind en het werkt voor jou zou ik het gewoon blijven eten hoor :)

*gaat gauw slapen*

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 01:46

Ik heb zelfs van Mieke Dam, vrouw van de gezondheidszorg te horen gekregen dat ik wel 10 eieren per week moet eten. Ik at er al zeker 5 per week en dat mocht ik verdubbelen. Maar het is we persoonsgebonden, ik sport er regelmatig bij dat zal wel uitmaken denk.

Cass gelukkig voel je je weer helemaal goed!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:04

Cassandra wat fijn dat je je weer wat beter voelt meis! :D

Dame, ik kan mij voorstellen als je veel sport dat eieren dan wel gezond is. :)

Gister héérlijk gereden :D in mijn nieuwe setje wat ik van mijn verjaardag had gehad (Ankypad + shirt, Blue Iris) :D

Afbeelding

Ik vind de kleur wat lichter en paarser dan op de foto trouwens :)

Edit: mijn ouders zijn vandaag begonnen met het 2e boek van Sonja Bakker. Ik doe wel mee, maar niet volledig. Ik moet morgen ochtend bijvoorbeeld 1 cracker eten ja doei dat vind ik geen ontbijt :') (Ik ga morgen ook weer voor het eerst werken, van half 8 tot 5, met honden/katten). Vind het een tussendoortje.. Ik eet dan gewoon 2 boterhammen met mager beleg morgen ochtend :)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 15-05-13 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:32

eieren zijn ze toch helemaal van terug dat je max 2 zou mogen.. volgens mij idd heel goed na het sporten zorg je iig dat je vet verbrand en geen spieren!

Mooie set Madeira, je ziet er goed uit!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:42

Chessie, dankjewel :D <3

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:45

Mooi setje Madeira!
Fijn dat je examen goed ging Naoom!

Grappig, nu superveel aanbiedingen op dieet spul, zag bij Kruidvat al Weightcare in de aanbieding, bij drogisterij.net modifast. Kreeg weer een mail van korting op Herballife...

Volgens mij wil iedereen bikinifit worden

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:00

heb die aanbiedingen nog niet voorbij zien komen

ga zo maar even naar de sport school even sporten.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:02

Naoom_ schreef:
Heb mijn klad versie mee mogen nemen en daar stonden al m'n antwoorden in, cijfer uitgerekend..
Die ligt tussen de 5,6 en 7,6 *\o/*

Dora, oeh lekker sushi!

Lonneke, ik heb hier hetzelfde door onregelmatige schooltijden, vooral nu met mijn examens. Loop ik tussendoor onwijs te snacken, heb jij dat ook? :(

super dat het goed gegaan is

hoorde van verschillende kanten dat het best een moeilijk examen was

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:03

denice schreef:
Neejoh dat is niet lekker! Volgens voedingscentrum zit ik wel goed met alle voedingsstoffen vandaag. Mn calorieinname is 1650, dus ook prima. Maar ik had het nooit verwacht, schrok er een beetje van. Ik ga nooit meer een uitsmijter nemen als ik ergens lunch!

hou je precies bij wat je binnen krijgt al calorieen

ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan

ik drink 's morgens een shake , tussen doorje eierkoek, tussen de middag ook een shake en 's middags tussen door fruit
en 's avonds eet ik normaal
en sport 3 keer per week

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:22

Ja, dat vind ik wel interessant, vooral om te kijken welke voedingsstoffen ik voldoende binnenkrijg en welke niet.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:25

Ik tel geen calorieën, maar ik kijk met boodschappen doen wel vaak op het etiket. Vooral als ik iets nieuws probeer ofzo... Leer je indd veel van!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:06

Naoom_ schreef:
Heb mijn klad versie mee mogen nemen en daar stonden al m'n antwoorden in, cijfer uitgerekend..
Die ligt tussen de 5,6 en 7,6 *\

Lonneke, ik heb hier hetzelfde door onregelmatige schooltijden, vooral nu met mijn examens. Loop ik tussendoor onwijs te snacken, heb jij dat ook? :(

Super goed Naoom!

Ik heb het inderdaad ook, elke dag ziet er bij mij anders uit en de ene dag ben ik te druk en eet ik te weinig, maar de dag erna ga ik dan onwijs lopen snaaien omdat ik tijd over heb :p krijg er gewoon geen ritme in...

Madeira, wat een leuke foto :) en wat zie je er goed uit!

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:08

Dat doe ik meestal ook. Even kijken wat er allemaal inzit.

Madeira, wat zie je er goed uit :) volgens mij heb je ook echt genoten bij je paard! En idd op één cracker als ontbijt kan.ik ook niet leven.

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:18

Ik lees al een tijd mee maar jullie gaan zooo hard dat ik het echt niet bij kan houden.

Graag zou ik een vraag willen stellen, stel dat een slechte dag kwa eten hebt is het dan normaal dat je nu al 3 dagen op dat gewicht blijft terwijl je toch heel erg oplet wat je eet?
Er zou dan toch minimaal iets achter de komma af moeten lijkt mij?

Benieuwd wat jullie ervaring daarmee is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:24

RX, je lichaam kan gewend raken aan de voeding die je tot je neemt, en ook aan de beweging die je krijgt.
Laat je je lichaam wel eens 'schrikken', door bijvoorbeeld zeer gevarieerd te eten of je beweging te veranderen door bijvoorbeeld een ander trainingsschema, harder of langer te wandelen / hardlopen / fietsen?

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:29

Leuk Madeira!!
Hier gaf de weegschaal 91,3 aan, dus -16,2 *\o/*

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:06

Mootje schreef:
RX, je lichaam kan gewend raken aan de voeding die je tot je neemt, en ook aan de beweging die je krijgt.
Laat je je lichaam wel eens 'schrikken', door bijvoorbeeld zeer gevarieerd te eten of je beweging te veranderen door bijvoorbeeld een ander trainingsschema, harder of langer te wandelen / hardlopen / fietsen?

Oké dat van je lichaam laten "schrikken" dat wist ik niet.
Waar bokt al niet handig voor is.
Bedankt.

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:08

Mandy517 Wat zul jij trots zijn.
Heerlijk toch, als je het terug ziet op de weegschaal waar je al die moeite voor doet!
Geniet ervan.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:20

Mandy517 schreef:
Leuk Madeira!!
Hier gaf de weegschaal 91,3 aan, dus -16,2 *\o/*
_/-\o_

Ik heb een paar slechte dagen achter de rug. Vloog zaterdag onverwacht naar New York en zondagavond weer terug. Daardoor weinig opgelet en gisteren en eergisteren voor de makkelijke maaltijd gegaan.
Vandaag weer gezond boodschappen gedaan en we gaan er weer braaf tegenaan. Straks een beetje sporten en ook nog een eind fietsen.

Heb vandaag een rokje aan wat een maand geleden echt met geen mogelijkheid dicht kon en die kleed heel fijn af waardoor ik weer extra gemotiveerd ben.